Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bringa I. kéthengeres 2009
Bringa II. egyhengeres 2010
Bringa III.háromhengeresnek kell lenni az én hülye logikám szerint :-))) GT 380.Jövöre. Egyenlőre kohószökevény.
Milyen három henger?
Ügyesek vagytok, ha a kutyám nem rágja szét a mosó pisztolyt megpróbáltam volna. Majd a háromhengereshez...
Szia petro.
Köszi a tippet. De ezekkel az a bajom hogy " vastagok". Ide olyan anyag kellene ami folyékony festék állagú, szerintem.
Aztán sikerült szereznem a vw hfej vezértengelyházhoz való qrva rikitó zöld szinű truttyot azzal tettem össze a suzuki blokkot. Kapott két uj hkart, csapágyakat , szimmeringeket.
Zsír hogy parázik mindenki a nyomástól, szétszakad, meg leviszi a kezed a picsába stb.
Kis fizikát azért kéne még hozzá olvasgatni...
Moby Dick bazdmeg
Óriási.
Majd ojroringen cserélünk eszmét meg tapasztalatot.
Értem én, hogy gőzgép, de mivel fújjátok fő'?
leve=vele
Ha jól sejtem, akkor a "Hydroforming" után még van leve munka bőven.
Ciao Tomi! Az enyém is hasonlóan készült anno!
http://www.sportmotor.hu/motor...
Hagy fikázzák...
Honnan gondolod hogy ez jobb lesz?
Úúúú bazmeg, olvassátok el az első pár sült parasztot, kemény ez a motoros való világ: http://www.sportmotor.hu/motor...

Amúgy ilyen lett a vége, péntek óta bármilyen idióta formájú rezó építést is vállalok, szemérmetlenül magas áron természetesen...
Szia serfy!a hőálló pirosakat ajánlom!

http://www.google.hu/imgres?im...
Nekem azt mondták, hogy 2K-s lakk is jó a két blokkfél közzé.
Vélemény?
Szerbusz druszám:-)))
Azt a szlovák hermetiket nem szivesen használnám, mert aki utánam szedné szét ,nagyon emlegetne.
A kipu még nem végleges, most csak méretre szabtam, még a végét is meg kell szülni. Harap veszettül. A jövö hét végén próbarepülés.
hermeticnek hivják talán most is kapható ecsettel tudod kenni.
Te nem lessz rövid az a csö a czre. az sose volt forgos motor.
Ti milyen láncot használtok a motorhoz?
A JT láncot néztem az kb fele annyiba kerül mint a D.I.D lánc.
Sziasztok.
a két blokkfélhez milyen tömitőanyag való? Valami nagyon vékony festékszerü volt rajta..

serfy
Szia! Engem érdekel az árú! cibor33@citromail.hu az ára érdekelne az egésznek. Üdv.
Helo!
Az lenne a kérdésem hogy valaki tudna e nekem mondani egy helyet ahol lehet 50-es rd-hez megszakítót szerezni. Nagyon fontos lenne.
Köszönöm: G.D.
Sziasztok! ezektől az apróságoktól megválnék, pici pénzekért, ha valakit érdekelne ezen a számon elér: 06 30 228 2290. További jó motorozást.
Hattööööö, pedig beszéltem pannával, kűttem is neki drótpostát.




Versenykiírás
Mams oldtimer meghívásos, tömegsport versenyek


Euroring 2010 05 22.






















MAMI Motor Club



A MAMI Motor Club megrendezi a Oldtimer meghívásos és klub versenyeit
Euroringen 2010 május 22.

A verseny MAMS engedélyezési száma:

A verseny titkárságának címe:
2010 május 22. előtt:




2010 május 22-én:
Euroring Depo

A versenyiroda 2010 május 22-én 7.00 órakor nyit

A versenypálya , 3700 méter hosszú. A versenyek az óra járásának megegyező irányban kerülnek lebonyolításra.
Az esemény az FIM sportkódexe, a MAMS versenyszabályai, valamint a jelen versenykiírás alapján kerül lebonyolításra.

Hivatalos személyek
Versenyigazgató:
Zsürielnök: Kern Antal
Műszaki bizottság vezetője: Iván Árpád
A szervezés vezetője: Frecska János
Az időmérés vezetője
Környezetvédelmi felelős:

Kategóriák
Oldtimer széria , special
MZ-Kupa
Pannonia-Kupa
Simson kupa
Robogó
125 egyhenger (Aprilia féleségek)


Adminisztratív és műszaki átvétel
Az adminisztratív átvételre és a technikai gépátvételre, a depóban kijelölt helyen kerül sor az alábbi időbeosztás szerint:
2010 május 22: 07.00 –10.30

Edzések
Tilos olyan versenyzőnek és versenymotornak a pályára lépni, aki (amely) az adminisztratív és műszaki átvételen nem jelent meg és ott versenyzési engedélyt nem kapott.

Edzések Versenyek és versenytávok a mellékelt időterv szerint

Díjak
Minden kategória első három helyezettje tárgydíjazásban részesül.

A díjak átadására közvetlenül az utolsó futam után a díjkiosztó emelvényen kerül sor.




Óvás

Minden óvást a MAMS szabálykönyvében előírt feltételekkel, az ott meghatározott óvási díj egyidejű befizetése mellett a versenyigazgatóhoz kell benyújtani
Végellenőrzés, Parc Fermé
Minden verseny befejezését követően a kategóriák első három helyezettjének verseny-motorját a Parc Fermébe kell állítani. A motorokat az óvási idő letelte után (30 perc) a zsűrielnök engedélyét követően lehet a Parc Ferméből kivinni.

Biztosítás

A rendező minden résztvevő versenyzőre felelőség biztosítást köt. A versenyen való részvétel feltétele a verseny napjára érvényes versenyzői balesetbiztosítás megléte
.
Felelősség

Minden versenyző saját felelősségére indul a versenyen, és ezt a nevezési lapon aláírásával igazolja. A rendező elhárít magától minden felelősséget, amely a versenyzői balesetből eredő kárra vonatkozik.
A rendező semmilyen felelősséget nem vállal a depó területén őrizetlenül hagyott felszerelésért és tárgyakért.

Reklámok elhelyezésének tilalma

A rendező megtiltja bárminemű reklám elhelyezését a versenypályán, a depó területén, és a bokszok külső környezetében. A tilalom alól kivételt képeznek azok a reklámok, amelyek a szállító járműveken, a versenymotorkerékpárokon, a versenyző és a szerelő ruházatán, valamint a versenyzés egyéb eszközein (jelzőtábla, esernyő, stb.) vannak elhelyezve. Azonban mód van reklámok kihelyezésére a rendezővel egyeztetett módon.
Amennyiben a rendező tiltott reklámmal találkozik, azonnal intézkedik azok eltávolítására.

Egyéb

A versenyeken való részvétel feltétele az érvényes MAMS licenc, vagy más FIM vagy EUM szövetség licence. A rendező ilyennel nem rendelkező versenyzőknek a helyszínen kiállított C-old timer licencet, ami a meghívásos versenyek részvételére jogosít.
A rendező fenntartja a kiírás részletei módosításának jogát. Az esetleges módosításról a helyszínen a hirdetőtáblán tájékoztat.


Budapest, 2010 05.02.
Ma hoztam el a főtengelyem. Csapágy csere+ felújítás 40.000 ft volt. Azt mondta aki csinálta, hogy sikerült 0-ra kihozni.