Bringa I. kéthengeres 2009
Bringa II. egyhengeres 2010
Bringa III.háromhengeresnek kell lenni az én hülye logikám szerint :-))) GT 380.Jövöre. Egyenlőre kohószökevény.
Szia petro.
Köszi a tippet. De ezekkel az a bajom hogy " vastagok". Ide olyan anyag kellene ami folyékony festék állagú, szerintem.
Aztán sikerült szereznem a vw hfej vezértengelyházhoz való qrva rikitó zöld szinű truttyot azzal tettem össze a suzuki blokkot. Kapott két uj hkart, csapágyakat , szimmeringeket.
Szerbusz druszám:-)))
Azt a szlovák hermetiket nem szivesen használnám, mert aki utánam szedné szét ,nagyon emlegetne.
A kipu még nem végleges, most csak méretre szabtam, még a végét is meg kell szülni. Harap veszettül. A jövö hét végén próbarepülés.
Helo!
Az lenne a kérdésem hogy valaki tudna e nekem mondani egy helyet ahol lehet 50-es rd-hez megszakítót szerezni. Nagyon fontos lenne.
Köszönöm: G.D.
A MAMI Motor Club megrendezi a Oldtimer meghívásos és klub versenyeit
Euroringen 2010 május 22.
A verseny MAMS engedélyezési száma:
A verseny titkárságának címe:
2010 május 22. előtt:
2010 május 22-én:
Euroring Depo
A versenyiroda 2010 május 22-én 7.00 órakor nyit
A versenypálya , 3700 méter hosszú. A versenyek az óra járásának megegyező irányban kerülnek lebonyolításra.
Az esemény az FIM sportkódexe, a MAMS versenyszabályai, valamint a jelen versenykiírás alapján kerül lebonyolításra.
Hivatalos személyek
Versenyigazgató:
Zsürielnök: Kern Antal
Műszaki bizottság vezetője: Iván Árpád
A szervezés vezetője: Frecska János
Az időmérés vezetője
Környezetvédelmi felelős:
Kategóriák
Oldtimer széria , special
MZ-Kupa
Pannonia-Kupa
Simson kupa
Robogó
125 egyhenger (Aprilia féleségek)
Adminisztratív és műszaki átvétel
Az adminisztratív átvételre és a technikai gépátvételre, a depóban kijelölt helyen kerül sor az alábbi időbeosztás szerint:
2010 május 22: 07.00 –10.30
Edzések
Tilos olyan versenyzőnek és versenymotornak a pályára lépni, aki (amely) az adminisztratív és műszaki átvételen nem jelent meg és ott versenyzési engedélyt nem kapott.
Edzések Versenyek és versenytávok a mellékelt időterv szerint
Díjak
Minden kategória első három helyezettje tárgydíjazásban részesül.
A díjak átadására közvetlenül az utolsó futam után a díjkiosztó emelvényen kerül sor.
Óvás
Minden óvást a MAMS szabálykönyvében előírt feltételekkel, az ott meghatározott óvási díj egyidejű befizetése mellett a versenyigazgatóhoz kell benyújtani
Végellenőrzés, Parc Fermé
Minden verseny befejezését követően a kategóriák első három helyezettjének verseny-motorját a Parc Fermébe kell állítani. A motorokat az óvási idő letelte után (30 perc) a zsűrielnök engedélyét követően lehet a Parc Ferméből kivinni.
Biztosítás
A rendező minden résztvevő versenyzőre felelőség biztosítást köt. A versenyen való részvétel feltétele a verseny napjára érvényes versenyzői balesetbiztosítás megléte
.
Felelősség
Minden versenyző saját felelősségére indul a versenyen, és ezt a nevezési lapon aláírásával igazolja. A rendező elhárít magától minden felelősséget, amely a versenyzői balesetből eredő kárra vonatkozik.
A rendező semmilyen felelősséget nem vállal a depó területén őrizetlenül hagyott felszerelésért és tárgyakért.
Reklámok elhelyezésének tilalma
A rendező megtiltja bárminemű reklám elhelyezését a versenypályán, a depó területén, és a bokszok külső környezetében. A tilalom alól kivételt képeznek azok a reklámok, amelyek a szállító járműveken, a versenymotorkerékpárokon, a versenyző és a szerelő ruházatán, valamint a versenyzés egyéb eszközein (jelzőtábla, esernyő, stb.) vannak elhelyezve. Azonban mód van reklámok kihelyezésére a rendezővel egyeztetett módon.
Amennyiben a rendező tiltott reklámmal találkozik, azonnal intézkedik azok eltávolítására.
Egyéb
A versenyeken való részvétel feltétele az érvényes MAMS licenc, vagy más FIM vagy EUM szövetség licence. A rendező ilyennel nem rendelkező versenyzőknek a helyszínen kiállított C-old timer licencet, ami a meghívásos versenyek részvételére jogosít.
A rendező fenntartja a kiírás részletei módosításának jogát. Az esetleges módosításról a helyszínen a hirdetőtáblán tájékoztat.
Bringa II. egyhengeres 2010
Bringa III.háromhengeresnek kell lenni az én hülye logikám szerint :-))) GT 380.Jövöre. Egyenlőre kohószökevény.