Ezt sem jól tudod mert az egyik a közlekedési múzeumba van kiállítva, a másik a haveromnál van és még volt kettő,és a 160 sem igaz mert ugyanaz a blokk mint a p20!
A P24 ről mesélt annó egyik szomszédom ment vele a BM be 2 őt teszteltek azt mondta nem merte a végsebességét kipróbálni mert 160 körül iszonyatosan elkezdett kígyózni,csapkodni ,én ennyit tudok a témához hozzátenni!
Elnézést , de ez csak egy motor több fotója ! Ezek szerint a szövegig nem jutottál el
Gondolom ez valami kimaradt alkatrészekből összerakott gép lehet ........ A P23 pedig export kód volt , legalábbis ezt említik .
A gyár bezárása után új típust már csakazért is érdekes lett volna létrehozni mert azt nem egyszerű engedélyeztetni , bevizsgáltatni , stb . Ha nincs gyár akkor ki engedélyezteti ?
És akkor még ott van az a kis apróság , hogy 1973-ban gyártották a P24-et , állítólag a P23-at pedig 80 akárhányban ....... Hamarabb hiszek a mikulásban , mint ebben
Még csak véletlen sem úgy ismerlek , hogy akármiért is könyörögnél
Én többféle megoldásról tudok ami szerintem jobb mint a gyári , arra gondoltam hátha te kiagyalnál egy mégjobbat , sose tudni ......
Persze ha nem foglalkozol a dologgal akkor nem is lesz belőle semmi .
Leírtam, hogyan használom.
Te sejteted, hogy jobbat tudsz, de csak ködösítesz. Nem fogok könyörögni, főleg, hogy nincs problémám az említett alkatrésszel. Mit vársz, könyörögjek?
Miért gondolhattam , hogy valami hasonló választ fogok kapni ?!
Most ha kötekedni akarnék akkor azt mondanám , hogy ha igazán precízen nézzük a dolgot akkor félkészen rakod össze , de nem akarok és ezért csak annyit írok , hogy utcai gépbe és 8-9 ezres fordulatig még megfefelő lehet úgy is .
P 23 témához valami hozzáfűznivaló ?
Ime egy kis tipus dokumentáció.: http://www.dreamgate.ne.jp/NSR...
Gondolom ez valami kimaradt alkatrészekből összerakott gép lehet ........ A P23 pedig export kód volt , legalábbis ezt említik .
A gyár bezárása után új típust már csakazért is érdekes lett volna létrehozni mert azt nem egyszerű engedélyeztetni , bevizsgáltatni , stb . Ha nincs gyár akkor ki engedélyezteti ?
És akkor még ott van az a kis apróság , hogy 1973-ban gyártották a P24-et , állítólag a P23-at pedig 80 akárhányban ....... Hamarabb hiszek a mikulásban , mint ebben
Én többféle megoldásról tudok ami szerintem jobb mint a gyári , arra gondoltam hátha te kiagyalnál egy mégjobbat , sose tudni ......
Persze ha nem foglalkozol a dologgal akkor nem is lesz belőle semmi .
Te sejteted, hogy jobbat tudsz, de csak ködösítesz. Nem fogok könyörögni, főleg, hogy nincs problémám az említett alkatrésszel. Mit vársz, könyörögjek?
P23-ról nem tudok.
http://pannonia.veteranmotor.c...
Említik a P23-at is ......
Most ha kötekedni akarnék akkor azt mondanám , hogy ha igazán precízen nézzük a dolgot akkor félkészen rakod össze , de nem akarok és ezért csak annyit írok , hogy utcai gépbe és 8-9 ezres fordulatig még megfefelő lehet úgy is .
P 23 témához valami hozzáfűznivaló ?