szevasztok nincs valakinek rd 350-es re való rezonátorról rajza (méretekkel). vagy esetleg akinek van rezója megadhatná a méreteit hogy le tudjam gyártani magamnak. üdv minden 2t-nek
Szerintem a probléma nem ennyire égető, hogy feszüljek a megoldáson. Maga az expanziós kötés a probléma gyökere. De a labirint nagyon jól működik aránylag nagy hézaggal is. Úgy hogy nem foglalkoztatott a kérdés eddig.
Hát ez is sántít ha innen nézem . Pl nekem is beírtak sokan , hogy a bervast miért csesztetem folyton ( pedig részemről az is csak szakmai jellegű volt , és szerintem teljesen jogos . Inkább megköszönni kellett volna a kiigazítást sztem ... ) , pedig hát azért a két "szaki" felkészültségét egy napon sem lehet említeni ! Ezek szerint te minden dologban egyetértesz a bervással ? Ha igen , akkor lesz min vitázzunk a télen Ha pedig nem értesz vele egyet akkor neki miért nem reklamálsz ?
Hát, gondolom megfelelő hanghordozással felhívod a figyelmét, kösz.
Az, hogy a Nándi dugókat lyukaszt, teljesen normális dolog. Kisérletezik, és olyan dolgokat próbál, amiket talán közülünk senki sem. Így a dugattyú lyukasztgatásra valóban erős szó lenne a tudatlanság, de mindenképp valamilyen tudás hiánya miatt történik a baj. Nyilván a sok munka meghozza a tapasztalatot, meg a tudást.
DE! Nem hiszem, hogy a dugattyú lenne a baj forrása, és ezzel visszakanyarodnék a kiinduló gondolathoz, ha még emlékeztek. A megszorulás az esetek elenyésző részéban vezethető vissza dugattyú problémára (és kérem ne hozzatok fek itt mindenféle maszek szarokat).
És tartom az álláspontomat, a P20 nem a dugó baja miatt szorulgatott. Még csak nem is a henger anyaga miatt.
ez hogy a p20 ragados volt ez senki számára nem titok voltak szériák amik jobban voltak szériák amik alig. volt oka de most nem lenne ildomos itt azrd forumon kitárgyalni, a motor jó volt minden szenpontbol,csak némely anyagbol a technológia hiányzott meg néha a megmunkálási pontosság. ennyi két estét lehetne beszélni róla de azt nem itt kéne meg egyébbként is amit én tudok erröl az megmarad egy pár embernek akivel elbeszélgetek.
nem nyilvános ez az én megélésem és azzal osztom meg akivel akarom.
Akkor úgy legyen , mondjuk ha lehet akkor mást se kellene csesztetni ( a "másság" alatt nem a melegekre gondolok ) .
A kérdésre nem merek felelni maradjunk annyiban , hogy mindenki figyeljen a gépe részleteire és akkor "nincs" gond ......
( ragadási hajlam lehet technológiai , szerelési és üzemeltetési hiba is , az "átlag" P20-nál többnyire egyszerre mind a három hiba okozza )
Ellenben megpróbálom elterelni a vitát a helyes mederbe egy kérdéssel : Te szerinted milyen megoldással orvosolható az a probléma , hogy meghúzáskor az amúgy hibátlan belső labirint gyűrű ( P20-21 ) valamennyire excentrikus lesz ?
hát nem tudom hogy melyik motorrol beszélsz, mert a saját kicsi kezemmel szereltem rá a padra a rendek meg a sáját blokkomat és elhiheted nem uj szerelés volt a Halasi karcsi sárga p20-ba tán 6000 béla bácsiéba kevesebb.
Figy, Jani. Akkor mondj okokat, mert különben te is csak fingot fűrészelsz. Igazad van különben, de a lényegről senki sem akar beszélni szerintem. Dimma is mondja, sok P20 megakadt. Ezt el is hiszem neki. De mik voltak a kiváltó okok? Erről szivesen hallanék.
Senki sem basztatja a Dimmát. Csak szakmai vitát fojtatunk. Az veszi személyeskedésnek, aki nem ért hozzá.
Az említett megakadásnál a dugó volt a hibás, vagy a marha, aki a szatyrot felgumipókozta a tankra?
Pedig a fékpadi jegyzőkönyvben új dugó szerepel. Meg járatás is.
Megint félrebeszélsz. Senkit sem érdekel ebben az esetben, hogy ki miatt akadt meg, ki miatt szorult meg. Meg az sem jó mentség, hogy nem is akadt meg, csak kilyukadt. Ez kicsit vicces.
Nándival semmi bajom, ne próbálj összeugrasztani vele.
Az, hogy a Nándi dugókat lyukaszt, teljesen normális dolog. Kisérletezik, és olyan dolgokat próbál, amiket talán közülünk senki sem. Így a dugattyú lyukasztgatásra valóban erős szó lenne a tudatlanság, de mindenképp valamilyen tudás hiánya miatt történik a baj. Nyilván a sok munka meghozza a tapasztalatot, meg a tudást.
DE! Nem hiszem, hogy a dugattyú lenne a baj forrása, és ezzel visszakanyarodnék a kiinduló gondolathoz, ha még emlékeztek. A megszorulás az esetek elenyésző részéban vezethető vissza dugattyú problémára (és kérem ne hozzatok fek itt mindenféle maszek szarokat).
És tartom az álláspontomat, a P20 nem a dugó baja miatt szorulgatott. Még csak nem is a henger anyaga miatt.
nem nyilvános ez az én megélésem és azzal osztom meg akivel akarom.
A kérdésre nem merek felelni maradjunk annyiban , hogy mindenki figyeljen a gépe részleteire és akkor "nincs" gond ......
( ragadási hajlam lehet technológiai , szerelési és üzemeltetési hiba is , az "átlag" P20-nál többnyire egyszerre mind a három hiba okozza )
Ellenben megpróbálom elterelni a vitát a helyes mederbe egy kérdéssel : Te szerinted milyen megoldással orvosolható az a probléma , hogy meghúzáskor az amúgy hibátlan belső labirint gyűrű ( P20-21 ) valamennyire excentrikus lesz ?
Az említett megakadásnál a dugó volt a hibás, vagy a marha, aki a szatyrot felgumipókozta a tankra?
Megint félrebeszélsz. Senkit sem érdekel ebben az esetben, hogy ki miatt akadt meg, ki miatt szorult meg. Meg az sem jó mentség, hogy nem is akadt meg, csak kilyukadt. Ez kicsit vicces.
Nándival semmi bajom, ne próbálj összeugrasztani vele.