Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem a power az még nincs kiforrva az rd be, mert kopik a tengely háza nagyon és hamar lötyög, én az egyik ypvs ből kivettem a tengelyt letömitettem a helyét és ugyanugy ment!
Tudom , hogy sok meló volt vele és nem is kritizálni akarom , de sztem is sok nagyon az a 14000rpm és nincs is értelme . Tudom mi mennyi keréken és szerintem is inkább az számít mint f.tengelyen , sőt én nem is tudnék másképp mérni . A legtutibb a stopper , meg , hogy milyen hamar tolod le a 402 métert vele , a többi csak sallang . Egyébként tudtommal volt gyári gép 30Le felett keréken (f.tengelyen 41Le), de arra is fogadnék , hogy az én vashengeres gyári karbisom is jóval több a 30Le-től keréken ......... ( bár azt nem tudom , hogy a f.padok közt mekkora a szórás )
Ami engem leginkább érdekel : Át volt egyensúlyozva a forgattyús tengelye ?
kiváncsi is leszek mit tud padon nyomatékba a 350-es
Holnap du. hivlak
teljesen igaz
Az én Nsr m 62 le DIN ben keréken 30c fokban mértük a Janánál ettől függetlenül a löketet elemeztük amúgy meg a nagyok is megmondták a ccm et nehéz pótolni!
hátha vettél új 300előreszelöt az bizti na jó gyors vagy vazze szeretlek
Sz.tem a forgotárcsa elönyösebb
Helló! jó lett,kösz!
de nincs power az azé sokat nyon alul aért csinálták meg más a felömlö meg minden más fötengely 6lapos membrán most ne beszéljünk arrol hogy sp vagy rc 28 utcai verseny verzió kisszériás. kompresszió viszony progi elögyujtás 34 etetö stb. 90 egynéhányas kiadással.
Semmi problémám nem volt vele soha, és még nem is cseréltem. A dugoval van annyi gond, hogy hamar elkopik.
De az rd t már nem fejlesztették az nsr megjelenése idelyén és az egy sokkal régebbi konstrukció,de egy párhuzamos rd az bármikor képes megütni egy v2 nsr t,pedig az nsr több LE.
Ha a max teljesítmény fordulatszáma 11500 a plafon kb 12800 szerintem az ideális
Persze az , csak a nagyon régi vagy a széria blokkjaim nem azok . Amúgy melyik videón ? A gyár szégyenén vagy a sötétben készülten (mi ez?) ? Amúgy hallod a különbséget a két videó közt ?
Most csak ez az egy gépem üzemképes , Mpócs óta nem változtattam rajta ( pedig lenne rajta meló ) csak mentem vele párszor . Lassan csinálnom kellene az alu hengerest (de inkább a 66-ost piszkálom ) , azon már nagyobb etetők és rezó lesz ........
A fordulat 11500 ig Ér valamit, utÁna akÁr mit csinÁlsz az alja rossz lessz azt hidd el!
Most ne haragudjanak a yamahások de nsr tzr tapasztalat alapján az a kicsi alul nem is olyan kicsi fönt meg max 500 al foroghat kevesebbet
Szevasz! Mi a helyzet jó a fűtés? az Előbb itt volt a Miki barátom, és mondta hogy kérdezzem meg a fórumos uraktól hogy kinek van eladó p20:56,75 méretű hengere 1 pár, hengerfeje egy pár, főtengely külső csapágy háza egy pár. H a valaki tud jó árban az légyszi szóljon.
Ha az tÉnyleg 14 akkor az nem prox az biztos!
miért változtattál a hosszab lökettel a dugó középsebessége romlik valamivel több nyomaték jön alacsonyabban.
kolben scmidt
Azzal még nem lett összerakva
volt mahle is söt más is de nem került ki a kisérkletiböl sose mert 10párnál nem volt több.
Ez igaz!
Titán hajtókart a népnek
Ez így igaz bármilyen 2 ütemű felső fordulatszáma a cső hosszától függ legjobban!
Látom te is rájöttél hogy nem a fordulatszám hanem a tolóerő a lényeg az a jövő a membránosnál én is beleestem a fordulatszám mámorába de én azt úgy csináltam hobbiból hogy nem láttam elötte komoly 2 t szétszedve