Való igaz többet is ki lehet hozni ,de ez le is lett mérve a Lakner P350 esével azonos napon időbe azonos padon egymás után mértük ami mellesleg 27 le volt !Birom ahogy az emberek dobálóznak a lóerőkkel de az álluk leesik amikor valós keréken levő teljesítménypapirt a kezükbe adják ugyanis én is így jártam ! A motor jól ment kb 170 re volt beáttételezve ment volna többet is csak nagyon csapkodott instabil volt!
Mellesleg a Race p20 ba is Yamaha vezérlés van a mai modern programokkal van lefuttatva ne értsd félre én szeretem a P20 at de vb még tudtommal nem nyertek vele tehát valamiről el kell lesni a dolgokat
jani az a csö ugy van hagolva hogy nyomaték legyen. ez volt a béla bá tudása 1000-lejjeb 2lóval több. a legendás 11uti race motor se forgott 10fölé. mond az ölbeinek te csak fel a mérési jk mert náluk van.
Szerintem a 31Le még a gyári karbikkal vas hengerrel és a Csabai dobokkal is könnyedén megvan , akár keréken is . A képen lévőt 40Le feletti teljesítményűnek hirdették emlékeim szerint .
A 14000-es rpm nagyon sok , főleg ha nincs átsúlyozva a f.tengely .
Mi a baj a magas P20 árakkal ha te vagy az eladó ?
Nem reálisan gondolkodva viszont mégis előfordul néha , hogy jobb mint a Yamaha vagy a Honda
Való igaz , a győzelmet nem kell megmagyarázni , és 2008-ban az AA veteránban a P20 volt a nyerő , garula a csapatnak ! A többieket sem akarom lenézni , de jövőre sem lesz könnyű dolguk , úgyhogy irány a műhely .......
nézd mikó te ovodás voltál nem volt kissebségi önkörmányzat oszt segberugták aki lopta az állam vagyonát /nép/ az alominiumot nem is kicsit. nem lehetet bicskát nyitogatni meg ordibálni hogy szegregélt kissebség vagyok. jól nyakonb@szták,azt kuss volt
Mellesleg a Race p20 ba is Yamaha vezérlés van a mai modern programokkal van lefuttatva ne értsd félre én szeretem a P20 at de vb még tudtommal nem nyertek vele tehát valamiről el kell lesni a dolgokat