Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Alig bírom megállni hogy ne vegyem meg, de már van otthon 2-3 darab! azért köszi.
RD.350LC. 1986 Magyar rendszám,törzskönyv,forgalmi. Erős motor,gyenge esztétika.Bal kipufogó hiányzik+az első sárvédő. 100.000 HU.Ft.-ért elvihető!
Na jó nehezen ragad meg!
Ez ugyanolyan túlzás, mint a tíz perc után megragad duma.
Így van sose ragad meg csak jó gyújtás kell
Pontosan annyi a P20 dugattyú ára, mint az RD-é. Meg a hajtókaré is.
Nem a vashenger miatt ragadt.
Te nagy robogótuningos, majd kisegíthetnél kicsit pár tanáccsal... Beszereztem egy robaszváltót, és elég extra igényeim vannak vele kapcsolatban...
MEgnézném azt a 250-es RD-ét ami leüt egy MC21-es NSR-t.
Mondjuk az enyémet...Főleg,azt,hogy bármikor...
Ezt nemtom(majd Dimma megmondja a frankót) de a 20 as is lehet stabil, tapasztalt, értő ember kezében.
Nekem egyéppként az a meglátásom (lehet tévessen) , hogy a p20 inkább az yds-nek a "társa"-"ellenfele" mint az rd-nek. Én ezt csak abból gondolom hogy külsőleg is hasonlítanak és az yds-nek is van hengere van(ha jól láttam talán az yds5-nek alu) és a henger anyag sokt számit ahogy itt a forumon is többen említették. Nincs vele tapasztalatom ezért kérdezem hogy az yds-nek is van ragadási, túl melegedési hajlama a vas henger miatt? Nem mintha ha yds-re (ritka madár)pályáznék de érdekel.
Hát ja a dilemma de gondolom sokan vannak igy ezzel. Ahogy elnéztem a 20asok árai nagyon felmentek, no meg az alaktrész árak is.
Szerintem egy yamaha megengedőbb, hogy úgy mondjam bolondbiztosabb lehet, mint egy huszas, csak az meg ugye magyar, abban az is karaj, hogy Magyar, de van aki direkt a kihívásokat szereti,mint pl Ölbei LAci(bácsi:)
Sajnos csak egy! De jövőre még az az 1 is kétséges.
Hát ja de a T5-öst nem szeretném tuningolni, nagyábol eredetire felújított motor és hát nem túl verseny hangolt motorok ezek az 1 hengeresek Nagyából azt probálom behatárolni hogy milyen kat-ban milyen felkészítésű mocik indulnak, és majd milyenre érdemes beruházni persze csak hobby szinten eddig az RD-k és a P20 a favoritom, mivel 2t 2 hengerest szeretnék majd.
Franc essen a zuroring adatvédelmébe:)
Ez a Dimma/Nándibá csapat motorja

A 64es pedig Petró
Ki mondta, hogy a t5tel nem lehet odaállni?
Már hogy ne lehetne, csak persze, kár lenne egy olyat megborítani.
Köszi a segítséget, jó ez az euroringes oldal, OT 125, 350, 350+, OT spec, Csak még nem találtam meg a technikai kiirást mármint hogy mi a különbség az ot 125, 351, 350+ és a spec között. ? Ha jól látom egy futam volt idén az Euroringen az OT-nak.
Szia! Én sem veszem véressen komolyan csak még nincs alapgépem versenyre. Most egy T5-öm van az meg nem igazán jó reszelni ugyhogy marad az motorozgatni ezért érdelődök hogy milyent érdemes majd beszereznem hogy jó alap legyen. Üdv
Ui: Jó a forum valóban!
Ettet is ithun árujják! 280!
http://www.euroring.hu/index.p... Itt tudsz képeket nézegetni versenyekről. Valahol kategóriánkénti értékelést is találsz.
HA figyelmesen olvastad, láthattad, hogy itt nincs hülye kérdés, ez nem egy olyan hangulatu fórum....
Ezt az x vagy nem x et amúgy soha nem értettem, hát nem mindegy miben indulsz?
Az egész csak játék, legalábbis szerintem.
Ha x be sorolnak, mert reszelted, akkor oda, oszt annyi.
Helló! Előre leszögezem, hogy senkit nem szeretnék felbosszantani következő amatör kérdésemmel! A fóti verseny kiirást is megtaláltam , ott az állta hogy a motornak eredtinek kell lenni e ( nem állapotunak) ebből én azt vettem le hogy a tuning tilos. Kivéve X-kat ban. Én nem találtam sok veterán versenyt a neten. Ti melyik versenyekre reszelitek a gépeket? X-be? És a pannoniákat?
Még 1x bocs az amatör kérdéseimért, nem szeretném félbe szakítani a beszélgetéseteket.