Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már eltudom képzelni feketében is.
Főtengellyel, bocsi
kösz bambi.

Más olcsobb lett az Ypvs de ha a bontos veszi meg a vaterán akkor drága alkatrészek lesznek belöle a 119 nem sok a törzskönyves motorért, csak messze van a határszélen.
Próbálj BMW autó bontóban szerezni elektromos vízpumpát.A fütőrendszer i anno a Zalkában a Morbidelli ilyenel lett keringetve a víz.Talán még nekem is van egy ilyen megnézhetem.
Már bocs szaki , de ezt a műveletet csak hajtókar nélkül lehet megoldani , a súlya viszont nagyon lényeges .
jújúj-júj
ezek a németek nagyon szalon állapotú motoroka adnak, kicsit drága, de ha azt nézzük a végén jano2 motorja is lenne ennyibe mire így néz ki. 1350 euro 500ccm 33000 km
csacsifül azért ez is pöpec. 74 es az jó, 1500euro az nem, 26 000 km bitang
Na most jól megjegyzem hova kell jönni hajtókarral
Majd egyszer talán..., de egy 28as dellorto karbim már van, még egy kell és akkor a két karbira alakítás része majdnem megvan
még mindig dugattyú nálatok?
Ok, kösz
Mondjuk én és egy mérnök szaki saját részre dinamikusan , már egy ideje :
Ha nekem írtad akkor inkább ma este , a du- program sűrű szokott lenni , de 20h után többnyire már csak a hobby
Szivesen hallgatom a jobb módszereket ha csinálja valaki
Felül lehet de alul biztosan gyengébb ráadásul ló rúgás szerűen jön az erö
Leginkább akkor kell átsúlyozni ha változnak a tömegek , a Pancsinál pedig akkor is ha nem változnak ( mert gyárilag is siralmas)
A Terna módszer alacsony fordulatra esetleg elmegy , a semmitől mindenképp jobb , de 10.000 rpm felett szinte semmit nem ér .
Így igaz volt mind a kettő nekem tudom mi a különbség
nem lessz gondod a 43-as lökettel.
Ternai módszerrel ellenöriztem annó de nekem tz250 felülcsöves dugók voltak benne úgy emlékszem nem kellett átsúlyoznom
350?
ÉÁn meg úgy tudom, éppen a rövid löketü tz volt hurka a korabeli nsr hez képest.
ez a legelönyösebb keskeny a blokk az aprillia is ilyen
Nem!
Hát még én Most készítem a Big Bore NSR t a télen