Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja a Le DIN be
Én fejleszteni szoktam utcán használom mert imádom a 2 ütemet Attinak segítek néha fejlesztési értekezletet tartunk! Az mc 28 most 62 le keréken 30c fokba mértük a Janánál saját méretezésű csö + fejlesztés !A tzr amivel a Soma ment az is az enyém volt én fejlesztettem nagyon erős és agresszív volt nem lágyan jön az erő mert rövid a löket 13600 at forgott
miért is forditva is megakadhat.
ez jó infó volt kösz a régi 74 vizesre aranyért se kapok gyári vizpumpát és ugy gondoltan legyen elektromos.
hol mész az atisracéval meg a mitógerivel sp400-ba.
Régota agyalok rajt én is, csak félö, hogy meg fog akadni.
A pancsikat már eladtam de a vizes membránost egyszer majd segítek a srácnak összerakni mert az utánam levő
gazdája szétszedte soha nem rakta össze visszavettem csináltam löket módosítást csak anyagi okok miatt el kellett adnom mert saját pénzből nehéz a race finanszírozás hobby szinten is!A vizet Transzporter állófűtés szivattyú hajtotta a gyújtás jog alu henger 6 felömlő osztott kip nyílás. 31 le keréken túl magas volt a vezérlése 14000 ig forgott és lórúgás szerűen jött az erő
ölbei nézd mit találtam a régi képek között
miért kéne joli csö mikor csinálok, de boldog leszek ha szépen fog pengeni mint eredeti darab. ne fürészelek szét több motort racénak van most 4 +1 a projektbe csak gyözzem befejezni.
Jolly csövek úgy mennek rá hogyha leveszed a kamrát És állítólag még így is egyenletesebb lesz a teljesítménygörbe, meg a max Le is
Az biztos hogy nagyon megy, meg ütős hangja van.
Az mvx ről meg halottam valamit hogy szopás van a főtengelyével valami, de gondolom ez nektek nem túl nagy probléma
mihu?
minek az elektromos vizpumpályát használod a p20on
látom 2t bolond vagy velünk együtt ölbei most faragja a 4hengeresét jol tele vagy p20al meg hondával.
ez a dob egy másik hengerhez tartozik , sok minden még széria rajta,itt a tél tavaszig lessz idö szép görbét rajzoltattni vele. ott ez a csö jol teljesit jó a görbe 6,5töl jön a nyometék 9,5ig 0,1 kevesebb csak és 5lóval kb gyengébb
Nekem a legrövidebb kéne.
Pedig sajnos ez igy vot
Az NS400 ugyan ez az elrendezés csak az alsó két henger alatt van egy,egy nyomaték növelő kamra (ATAC).Volt 3 db. belőle nekem,anno.
Hány fokos a hátsó kúp a rezonátoron nem nagyon meredek?
volt má rá precedens de megoldottuk.
petró ez jo lessz
egyébként tapasztaltál már ilyet? nem érdekes annyira mert hidegben nem motorozom, csak gondoltam hátha megtudom rá a magyarázatot. szeretnék minél több infót megtudni az rdk-ről, másmilyen motorom úgy sem lesz.
probálj utána menni a potlevegő csavarral.
de azé má biztatató töbvb honapos munkám van abba hogy egyáltalén megmérjük, mielött végleg sutba kerül.
ez egy lépés csak kicsi de lessz még jobb is.
Csak egyszerűen a hideg levegőnek tudható be?
Üdv ! Lenne 1 kérdésem!már régebben akartam kérdezni hogy mi lehet az oka annak hogy az lc-n nem esik vissza a fordulat 15 c környékén, vagy nagyobb hidegben? Eleinte azt hittem hogy fenn akad a gáz. De már 2 motoron is tapasztaltam