Azt még hozzáteszem a 2006-os 24 hs ra készült de nem tartottam jónak azota a szekrénybe porosodik
1973 és 54.00 még mindig a motor órája szerint 36e km volt benne. . Nándi müve ezek mellet hogy ilyenre hangolta és csinált rá egy "rezót" ami igen passzol hozzá.
Hát nemtom milyen gépet faragsz, ha alulról tolós, akkor elég jó a gyári 4 es váltó+rá egy 23/32 ötödiknek.
A németek ezt árulják rövid 5 sebisnek, ebben a német szettben minden benne van, tengelyek, fogasok, minden, csak be kell szögelni.
Ha még is rövidnek bizonyul(nem fog) akkor lehet hosszabb primert kapni, de iylet nálunk senki nem használ.
A 60 asokra rendszerint 15-13 as kislánckerék kerül, a 70esekre 14-16 os, én kecsón 17essel mentem gyári 4 sebis váltóval, ha 5 ös lett volna 16tal megyek.
HA még a 13-as is hosszúnak bizonyul, akkor valamelyik tomos(aszem az at50es) kisfogasa ugyen olyan, de abból van 11-12es is,míg simsonból a 13as a legkisebb.
Nekem 85-be máe 5-ös volt, marha könnyü megcsinálnni, de mivel már nagyon lusta vagyok v.szinü, hogy a német verzio lesz. Tudsz áttételeket mondani? Az elején semmi esetre se pörgös erös lesz hanem csak tolos, nehogy megijjedjen a gyerek, meg rövid pályán az amugy se hátrány. Ha még utánna is érdekli, jöhet a danovia
Jól szólt! Így oldottam meg de még állítható lesz! Fűzz bele két fasza 18'-os kereket!Ez is jól néz ki de csak X.-be fognak engedni vele. Már ha lesznek racék jövőre... Nincs harag!
Arra még én is , úgyhogy nagyon sajnálok mindenkit
Az előbb +15C°-ot akartam írni , bár lehet a fagyok után elég meleg lesz a +10 is .
Petró , te láttad/hallottad mit forog a Trabi e. gyujtással a gépem ? Azért 6000 rpm-nél kicsit több , mostmár elhiszed , hogy nem akartam rosszat ? Természetesen nem a legtökéletesebb , de ebben az árban sztem verhetetlen !
1973 és 54.00 még mindig a motor órája szerint 36e km volt benne. . Nándi müve ezek mellet hogy ilyenre hangolta és csinált rá egy "rezót" ami igen passzol hozzá.
A németek ezt árulják rövid 5 sebisnek, ebben a német szettben minden benne van, tengelyek, fogasok, minden, csak be kell szögelni.
Ha még is rövidnek bizonyul(nem fog) akkor lehet hosszabb primert kapni, de iylet nálunk senki nem használ.
A 60 asokra rendszerint 15-13 as kislánckerék kerül, a 70esekre 14-16 os, én kecsón 17essel mentem gyári 4 sebis váltóval, ha 5 ös lett volna 16tal megyek.
HA még a 13-as is hosszúnak bizonyul, akkor valamelyik tomos(aszem az at50es) kisfogasa ugyen olyan, de abból van 11-12es is,míg simsonból a 13as a legkisebb.
Az előbb +15C°-ot akartam írni , bár lehet a fagyok után elég meleg lesz a +10 is .
Petró , te láttad/hallottad mit forog a Trabi e. gyujtással a gépem ? Azért 6000 rpm-nél kicsit több , mostmár elhiszed , hogy nem akartam rosszat ? Természetesen nem a legtökéletesebb , de ebben az árban sztem verhetetlen !