Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Így van ő vette meg tőlem átfújta ezüstre a léghűtést én tettem rá mielőtt eladtam ideglenesen aztán soha nem rakta össze
Egy emil címet kaphatnék?
Én abbol is visecot vettem csak 14500-ért, hengert meg csak kettöt használok, és abba elég 2 dugo
vazze ez jó mingyá veszek egyet.
Ez nem 2002 ben volt márciusban mikor a kiállítás is volt a Rákóczi kertben?Akkor tuti ott volt ez a gép!
Az ezüst úgy tudom Miskolci és B.Mátyás építette!
90-ven ért kinálnak levegőst hogy él e még.
Sajnos nem már régebben volt de szerintem könnyebb a gyárinál
Ebbe meg én értek egyet.
gecsinek ilyen tipusu villanyos vízpumpája van:
http://www.conrad.hu/conrad.ph...

Innen rendelte, nem is rdága, és még 2 ampert sem vesz fel, és elég nagy a szállítása,a mérete viszont lég kicsi.
egyszer kétszer nem küldtek dolgokat de 600 vásárlásbol elenyészö
na most ti ugyanaz használjátok mondjuk a tkr hajtókar amit tz ként árulnak jó bele átalakitással. De lehet hogy
több alapméretes hengerem van mint a p20forumnak de biztos össze tudok itthon szedni 20párat.nem ez a lényeg nem a p20hibája hogy szarbol várat csináltunk. nekem nem mondták én láttam fogtam csináltam fényezni nekem nem kell.
Ott nekem is ugyan annyiért lenne, csak én nem veszem meg:-))
Megéri az ebay-en dugúkat venni, nem jártál még pórúl?
Gondoltam, hogy 17:-((( Nem tudod véletlenül mennyi a sulya fékkel és lánckerékkel?
Ha találsz ilyet a linket oszd meg velem is mert hajtok egy papíros levegősre,állapot nem számít!
ugyan ANNYIBA DE VAN JOPÁR DUGOM EBAYROL FELE PÉNZÉ. Gyári még L gyürüs is.
Ami valamire való én Wiseco t használok az összes motoromba ott nincs különbség
Cagiva 17 es mert a gyári csapokat mindíg széttörte a cross cz láncot meg 2x elszakította egyszer pont a Csepeli börze utáni egykerekezésnél
Tényleg érdeklödök. Mennyibe kerül egy dugo, hajtokar csapágy simering...... a yamahába v. a P20 ba ?
Milyen hátso kerék van a pirosba hátul?
ráadásul 100 körül kapható itthon néha elhanyagolt üzemképes rendszámos vizsgás rd. most is van egy pár a hirdetésekben.
ebbe egyetértek bár mingyá mondja ölbei hogy nem igaz. bizony az égbeszöktek a p20 sok árai sztem annyit meg nem ér csak egyeseknek. Ráadásul sok a gagyi benne mindenféle rissz rosz cuccal csak pufogjon.
Én még kintröl származó lepukkadt yamahával is találkoztam érdekes modon majd minden belül használható volt,és a mai napig van gyári alkatrész p20árban. a kinti vaterán meg 2000-nél is több alkatrész van. Jó minöségbe.
Azért vigyázz mit irsz a p20-ról, mert nem mindenki gondolja így! különben én is így gondolom.
31 le volt keréken nagyon magas volt a vezérlése ezért 14000 ig forgott agresszív teljesítménygörbével lórúgásszerűen jött az erő akkor egykerékre állt !Akarok majd egy Rd 400ast fejleszteni,mert én imádom a P20 ast is csak egyszerűen nevetségesen inkorrekt árakról beszélnek reálisan gondolkodva sose lesz olyan mint egy yamaha vagy honda
Hű, ez komoly menet teljesítménnyel rendelkezhet!