Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na rajzolgattam hogy az adatok másnak is az biztos hogy tök nyers verzió de életképes idetettem a széria74-est is
Na ezen beszarik valami lehet vakarózni!
nagy az isten állat kertje
ez a másik fele.
Természetesen,ezen a hengeren ez az első érdembeli mérés. A dob nemis ehhez a vezérléshez lett kifejlesztve.
Majd (beszélgetek) vele egykicsit, aztán hátha javul 1 kicsit.
Na ez milyen?
Valami oka van, hogy 500 on belül a felére esik a teljesítmény, hogy ennyire nem lehet túlforgatni, ennek oka van, ezt ki lehetne javítani.
jó van na igy vagy 5szörösére kellet kicsinyiteni hogy feltegye mert tul nagy volt. na ma én is kaptam a háromhengeresért de mondtam má csak restaurálni fogok
kissé tul egyszerü
ez a fához támasztott tzr mindenfále tuning nélkül tudja ezt csak fel kell támasztani
na most ez az egész ha nem 1975 technika lenne akkor egy röhely mert a mai 125 is kenterbe veri utcairol beszélek.
Ez 1 henger! Az utolsó sor a valódi teljesitmény,mert vannak kompenzációk.Hát ennek csak a csúcsa jó alul még leszvele meló bőven!
pontosan jól látod de ez 10500tol. ezért most csak kiváncsiság miatt mértük meg, ezért nem került a 24-h blokkra hanem a szekrénybe mert seggre is ilyen volt. 9-11 ig mint a marha ment de befordultál és nem váltottál vissza idö kellet hogy észheztérjen. egy nagyon szük váltó kell hozzá amivel csak 1500 ejt. a másik tipusu henger az má 6-tol tol 9 ig és csak hként -2,5 le.
Madzsarul: 8000/ ford. 1.75 emel =14 Le. Ennyi az RD.250 gyári teljesítménye. Egyhengerre! 27Le. van megadva gyárilag.
lehet forgatni a képernyöt, végül a teljesitmény csucsa jó a hozzávezetö utat járhatobbá tesszük.
átjött vazze csak széles tuningolok rajta
vazze má énse tudom elforgatni a levelet lemarad a korrekcióval növelt teljesitmény ami 23.624 helyett 24,76
na?
Feladom
Na talán?
Szép egy 125-östől.
igen de ez még sok idöt kiván mire ebböl igazábol motorozható lessz hiába 48le körüli,de jó alap a finómitásra.
Félhenger!