Van nekem is egy 400-as levegősöm,lehet hogy megválok tőle!Külhoni papírokkal és lepukkant külsővel de hiánytalan és a motor is tökéletes,25000 km. van benne!
Igen ez az én membránosom volt ez volt az a vizes amit a totalbike kakukktojás című cikkében olvashatsz eladtam ilyenné alakította át a srác visszavettem hogy újból megépítem vizesen csak 54 es lökettel a főtengelysonkák kész lettek majd ismét eladtam mert kellett a lé az nsr re adatlapomon van kép majd ide is teszek fel
Sziasztok! Régóta figyelemel kísérem az rd forumot. Nagyon tetszenek az általatok épített rd-k és p20-ak. A videók is nagyon jók! Mennyiért lehet kb beszerzni egy léghűtéses 250 vagy 350-es rd-t vagy p20-21-est, persze gondolom építésre müszaki és forgalmi nélküliek is megfelenek. Pannoniából csak forgalmisat és felújítottat láttam az meg ugye felesleges szerintem ha ugy is átépítem, léghűtéses rd-ből meg alig van ( legalábbis nem láttam) egyenlőre ennyi lenne a kérdésem előre is köszi a segítséget!
Udv
biztos összefutunk valahol ahol lehet erröl csevegni, a nándival ftengelyröl mérjük méri /volt pannoniás gyári pad/ le -be. Probálkozunk a régi technikát erössebé tenni nagyon a mostani helyzetbe a versenyek hiánya miatt ez csak játék feszegetjük a határait a széria 27 le motornak. Hozzátéve hogy ez az utcai verzió alkatrészeiböl áll kivéve a csövet, mindene gyári. Természetesen van rá gyári is hisz vehetö,és csereszabatos de most ez a cél.
Ja, hát és persze, ehhez vagy tizenlóerős motor kell, vagy/is erősen modósított szekunderáttétel.
Ha jól emlékszem, valamelyik 50 es krosz yamaha lánca olyan mint a simsoné, van hozzá nagyobb lánckerék, csak fel kell ekecsülni.
Hát éppenséggel erről vitáztam tegnap vagy 2 órát Mihuval.
Szerinte a leg jobb simsonhoz, az a gyári 4 sebességes, de kettesből indítva így:
1: 16:40
2: 19/36
3: 22/34
4: 24/32
5 25/30
Ennél még zártabb a teteje, ha a 4.-ik a kapható 5 sebis váltó 5 ik sebessége(23/32), és az 5 ik 24/ 31 viszont csináltatni kellenemert ilyen 24/31es fogaspár nem létezik.
Az egyik simsonos kolléga most faragot egy zseniálprimitív elektromos vízpumpás vizes simsont.
A vízpumpát valami skoda hőgomba kapcsolgatja ki-be.
A henger mögött/fölött az a fehér hengeres bigyó a vezérelt vízpumpa, valami 75-85 fok között tartja a vízhőmérsékletet.
A henger oldalából kiálló gomba vezérli.
A cucc Gecsei István munkája.
Jaj meg ne sértődj már, csak arra akartam utalni, hogy ez egy rendes túlforgással már nagyon disznó volna, érdemes volna mgkeresni a hirtelen teljesítményejtés okát.
Udv
240%3a1318
Havernak van rajta
Ezért tudom
Ha jól emlékszem, valamelyik 50 es krosz yamaha lánca olyan mint a simsoné, van hozzá nagyobb lánckerék, csak fel kell ekecsülni.
Szerinte a leg jobb simsonhoz, az a gyári 4 sebességes, de kettesből indítva így:
1: 16:40
2: 19/36
3: 22/34
4: 24/32
5 25/30
Ennél még zártabb a teteje, ha a 4.-ik a kapható 5 sebis váltó 5 ik sebessége(23/32), és az 5 ik 24/ 31 viszont csináltatni kellenemert ilyen 24/31es fogaspár nem létezik.
A vízpumpát valami skoda hőgomba kapcsolgatja ki-be.
A henger mögött/fölött az a fehér hengeres bigyó a vezérelt vízpumpa, valami 75-85 fok között tartja a vízhőmérsékletet.
A henger oldalából kiálló gomba vezérli.
A cucc Gecsei István munkája.