Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A 350-lc-ét
Olyan "lukas váltoval nehezen hihető, de a gyereké 5 sebességes lesz, akkor lehet ,hogy letolja a yamahádat? Kép jöhet.
má minek a maradványait? a titkos nándi a dobot bizti magáévá tette ez tutti most olvas a forumon mert mondtam jöjjön fel.
A régimotoros tud még a beléröl is képeket. Nem tudom mennyiért megy én 10000-ért szoktam venni/db, de minegyik megoldás jo.
hát mivel 5 pannóniás az elnökség talán tölük kérdezd de a petró barátunk a turó rudit megkérdezheti de a mai veres helyzetbe sok esély nincs.
Volt szerencsém probálgatni, a maradványát Ti vittétek el.
András nincs itt semmi baj szeretnénk a forumon és most idézem a BRC "sör virsli versenyek " atmoszféráját visszahozni. Ebbe nem fér bele a kisrigó és hasónló ide pukizott megszólalás . MOtor vagy 20 van de csak 1 P azis az utólsó proba rendszámos P20. ami volt a gyárba.
Hát, ha van jobb minőségü kép... Mennyit kérjek értük? Vagy ha mennék,menne valaki Cell felé,elküldöm,vagy a lét postán!
vazze a 3sebis simó 125ment nem óra hanem áttétel alapján le vagy maradva. kell kép?
villaszög kérdése bár nem hiszem hogy at öl nek igaza van a szitálással kapcsolatba mert ahoz tempo is kell , mibe akarod? a nándi csinál ilyet a p20-ba. m,eg most a 4felömlös vashengert is össze akarja tenni a 42,5le eredeti gyári dobbal.
Jelenleg is az 1991 es simsonkupa magyar bajnok(Pesti Attila tulajdonában van az a motor, amit Zsilják Lajos reszelt korábban, majd Attilának eladott. Utána Babos babzó Zoli ment vele egy szezont, de a 6sebességes hondák, yamahák ellen már nem volt esélye vele.(megszüntették a simsonkupát, és összevonták a kis speciálokkal)

Azt rebesgetik, ami az újságokban megjelent, annak a hengerpalást rajznak semmi köze ahhoz ami a motorban van valójában(persze, ha neked megvan az errdeti, ez más tészta) a kipu mindenesetre szemre hasonlít a publikálthoz.
Attilán kívül senkinek nincs ilyen Zsilják féle motorja.
Egyébként üdv mindenkinek!
Végig olvastalak benneteket! Volt pár fájó hsz,és sok érdekes!Még mindig maradok Pannóniás,nem bírtatok meggyőzni!
Megvan!
Az optikus köszöni!
Van itthon 14 motor és nem csak T1 !
És mi van ha kanyarodni is akarok és ha lehet egy picit gyorsabban,akkor sem sok a 8cm?
Van egy valoggal, de én nem tudom feltenni, kérjek segitséget? Add el ha tudod., ha nem akkor majd v.hol összefutunk.
Az eredeti P20-M-ről volna fotó? Dudás még most sem küldte a 20-as fotókat! Link! Felnikkel mi légyen?
V.szinüleg, ha nem lesz olyan beszari mint az apja. A vezérlési idök tetszenek, de a többi nagyon nem, az enyém 84-be 114-et ment, de alul nem volt elég tolos, azota már v.mi tapasztalat is gyüllött, meg komolyabb anyagokra is szert lehet tenni
az jó lenne mert rá kéne készülni a 42le 24h yamahákra.
utána se de béla bácsit idézem ha nem szó szerint akkor elnézést kérek töle de a lényeg a" gyöztes azt mond amit akar de nem biztos hogy igaz".
mond meg az Optikus Urnak a 8 cm nem olyan sok jobb lessz az egyenesfutása a T1-nek csak azt nézze meg a gátló szet hova heggeszti
A kockás zászlo elött senkitöl nem kérdezik meg, hogy mennyit költött motorra. (még a GP-n se)
Twin lesz P20-M replika.
A héten állítólag összeülünk és megbeszéljük,mi legyen jövőre.Az első kérdés mindenekelőtt viszont az lenne,hogy lesz-e 24-h. Tud valaki erről valamit?
holnap küdöm.
kedves tlt andrás nyugodtan megkérdezheted aki nem kötözködni feszültséget kelteni akar az szivesen látott itt márkátol független. az öl már válaszolt rá valamiért uaz a fene se érti pedig japán messzi van.
te csinélj má egy hangos videot mert lefikázzák a motort tedd rá a rezot.