Voltunk májusba tturázni a p20-as miky barátommal a Bakonyban. A suzu mester a muút héten láthatta hogy egy igényes p20-rol van szó. Haza fele jövet, olyan 100-as tempónál megragadt neki az egyik henger,. Még haza ért vele, de miután szétszedte láttuk hogy a dugattyú rányalódott a gyűrűre. a haver azóta YAMAHA YDS dugattyúkat használ a 20-ba. Ezért indokolt a Suzu mester "no comment" hozzászólása. Mi is szeretjük a p20at, csak mi motorozni is szeretnénk, nem csak szerelni.
az 54 szolnoki motorba eredeti L gyürüs van, furás nélküli alapméretes nékem is javarészt 54.00 hengereim vannak hozzá az eredeti csomagolású dugattyuval , de ezt ugy gondolom lezárt ügy de a forumosok részéröl is az lessz nincs helye itt a p20-rd megmérettetésnek.
Mikor vettem a motoromat voltam a helyi Yamaha márkakereskedésben, ahol örömmel hallottam, hogy lehet kapni az rd-hez eredeti alkatrészeket. Csak a motorszám kell. Árakat akkor sajnos nem kérdeztem. Erről valami tapasztalat?
Kuplung oldali dekli alatt van papír tömítés? A vizes olajat mivel öblíthetem ki a motorból? Arra gondoltam, hogy majd üresen járatom egy kicsit valami olcsóbb olajjal, és csak utána töltöm fel rendes váltóolajjal. Mert azét nem egyszerű azt a 10w30-ast beszerezni.
Komolyan mondom mikor elkezdtem gondolkodni, hogy rd-t kéne venni, nem hittem volna el, hogy ilyen összetartó, jó ételemben vett fanatikus rajongótábora van a típusnak. Bár még csak építem a motorom, és nem sok tapasztalatom van vele, de már látom, hogy örök motor lesz.
igen igen,ez lesz az:) látni is rajta különbségeket,tuti passzol bele. Amúgy magába a blokköntvényben van valami persely amiben fut,vagy csak úgy belemegy és késsz? mert nekem csak a karter van. és a kisebbik tengely alsó fele miben van? csak belemegy abba az átmenő furatba,az megvezeti és késsz?
Minden gyári. Dugattyú, hajtókar, főtengely. Meg amit még szeretnétek.
Öt évig versenyeztem úgy.
Tehát, 10 perc telegáz, az általatok megszabott környezeti hőmérsékleten.
Áll a fogadás?
Tíz perc teligázról volt szó, széria alkatrászekkel igen nagy melegben.
akár egy ingmerevitő vastagabb kartonbol.
Kuplung oldali dekli alatt van papír tömítés? A vizes olajat mivel öblíthetem ki a motorból? Arra gondoltam, hogy majd üresen járatom egy kicsit valami olcsóbb olajjal, és csak utána töltöm fel rendes váltóolajjal. Mert azét nem egyszerű azt a 10w30-ast beszerezni.
Áll a fogadás?
Olyan gyári lesz, mint amilyen gyárit ti használtok.
Öt évig versenyeztem úgy.
Tehát, 10 perc telegáz, az általatok megszabott környezeti hőmérsékleten.
Áll a fogadás?