Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Voltunk májusba tturázni a p20-as miky barátommal a Bakonyban. A suzu mester a muút héten láthatta hogy egy igényes p20-rol van szó. Haza fele jövet, olyan 100-as tempónál megragadt neki az egyik henger,. Még haza ért vele, de miután szétszedte láttuk hogy a dugattyú rányalódott a gyűrűre. a haver azóta YAMAHA YDS dugattyúkat használ a 20-ba. Ezért indokolt a Suzu mester "no comment" hozzászólása. Mi is szeretjük a p20at, csak mi motorozni is szeretnénk, nem csak szerelni.
Semmiféle RD-P20 megmérettetésről nem szóltam.
Tíz perc teligázról volt szó, széria alkatrászekkel igen nagy melegben.
ne ragaszkodj a 10W30-hoz jó bele a 10/40 is. jó anyagokat tettek bele, a hengernél is csak a gyürü kopik igazán.
kapsz hozzá a pinknél tömités garniturát minden van benne de7000 körül van. ha ügyes vagy ki tudod vágni
akár egy ingmerevitő vastagabb kartonbol.
az 54 szolnoki motorba eredeti L gyürüs van, furás nélküli alapméretes nékem is javarészt 54.00 hengereim vannak hozzá az eredeti csomagolású dugattyuval , de ezt ugy gondolom lezárt ügy de a forumosok részéröl is az lessz nincs helye itt a p20-rd megmérettetésnek.
Mikor vettem a motoromat voltam a helyi Yamaha márkakereskedésben, ahol örömmel hallottam, hogy lehet kapni az rd-hez eredeti alkatrészeket. Csak a motorszám kell. Árakat akkor sajnos nem kérdeztem. Erről valami tapasztalat?

Kuplung oldali dekli alatt van papír tömítés? A vizes olajat mivel öblíthetem ki a motorból? Arra gondoltam, hogy majd üresen járatom egy kicsit valami olcsóbb olajjal, és csak utána töltöm fel rendes váltóolajjal. Mert azét nem egyszerű azt a 10w30-ast beszerezni.
Valamilyen utángyártott.


Áll a fogadás?
Ez érthető.
Komolyan mondom mikor elkezdtem gondolkodni, hogy rd-t kéne venni, nem hittem volna el, hogy ilyen összetartó, jó ételemben vett fanatikus rajongótábora van a típusnak. Bár még csak építem a motorom, és nem sok tapasztalatom van vele, de már látom, hogy örök motor lesz.
Japó?
no comment
Ha p20 lenne akkor nagyon drága lenne.
hát akkor erre is csak azt tudom mondani,hogy nagyon köszönöm
Semmit
Suzu viszont akkor én mivel nem tudtam felhasználni a tengelyt vissza adom. csak az a kérdés,hogy hogyan?!
ooooo,nagyon köszi gyorsan mennek itt az alkatrészcserék:D mit kérsz érte?
és a kisebbik tengely végén hogy van megoldva a csatlakozás? tényleg csak belemegy a furatba és kész?
Én már megtettem egyszer,nagyon muris!
M a oda adom a havernak, mert a kolegája Fóton lakik, és haza viszi. Amint tudom a címet megírom neked, és csak át kell menned érte.
Kiszedtem a persejt is ott van rajta. lehet hogy a képen nem látszik.
igen igen,ez lesz az:) látni is rajta különbségeket,tuti passzol bele. Amúgy magába a blokköntvényben van valami persely amiben fut,vagy csak úgy belemegy és késsz? mert nekem csak a karter van. és a kisebbik tengely alsó fele miben van? csak belemegy abba az átmenő furatba,az megvezeti és késsz?
Szevasz.
Olyan gyári lesz, mint amilyen gyárit ti használtok.
A szimmeringek is gyáriak legyenek hogy tudjon falsot szívni
Minden gyári. Dugattyú, hajtókar, főtengely. Meg amit még szeretnétek.
Öt évig versenyeztem úgy.
Tehát, 10 perc telegáz, az általatok megszabott környezeti hőmérsékleten.
Áll a fogadás?