Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ebbe a sorba az utolsó mié
köszi,szerencsére már nem kell,megkaptam suzutól mindent ami a robbantott ábrán volt amit ide linkeltem. Holnap rakom össze a blokkot.Azárt köszönöm,hogy kiszedted volna
kell a fordszám mérő meghajtó? Mert akkor holnap kiszedem!
2008 új robogó (tuning) gyújtásai.
Megvan a csomag,köszönöm a szépen:) jövök 1-el
Hozzá nem nyúlok fejlődő ország beli motorokhoz!Sajna nemtudom. Mennek a képek,de lassan.
petró te benne vagy a robogóba ez egy honda 4t gyujtás állitólag a keewayon is ilyen van
már leesett a tantusz igen.
alapelögyujtás 2mm arrol meg inkább rajz mert nehéz igy elmagyarázni
A sportmotoron?
Sziasztok, nem hozzászólni, kérdezni szeretnék. RD 250 522-ről van szó. Az alapelőgyújtás mm-ben és az olaj adagolószivattyú beállítása érdekelne, ha tudnátok segíteni. Köszi!
Hát ebbe sincs igazad, de ez nem vitatéma.
persze a teljesitmény növekedés áldozatokkal jár, pláne ha az utolsó csavarig minden gyári, a dugattyú is, nem mindenféle extrábol összerakottkotrol van szó és az is bszarik.Ha lessz jövöre menés? ugy is összemérjük.
nem sztenderen? hátakkor mit csináltok járatás cimszóval?
a tied meg a hüvelyrepesztés
A 31-k dob a csabai dob egy az egyes másolata, az 1wt is ugyan oda van hangolva, azota se tudott a japo az utcára jobbat csinálni és ezt Te tudod a legjobban, de az 500-asé nem olyan, bár elöfordulhat hogy azzal jobb lenne. Ennyit röviden a mi magyar zseninkröl.
A dugattulukasztás a te müfajod, pedig mi csak seggre mérünk és nem sztenderen, hanem a pályán:-)))))
már leesett igen.
ezt nem értem
ez igy nem igaz,attol függ mire használod szériának a szériacsö verhetetlen,8500-ig pont ugy mint a csabai csö a p20-on.
ez a számolás vagy bejön vagy nem , nándi a megmondhatója mennyit ront vagy javit egy cső. nem számoljuk mérjük nem segre és az nagy különbség. öt centi /50mm/ eltérés 10mm lyuk a tetöbe,hamar elöfordul.