ha nem huztátok volna ki a yamahát a 24h -bol csak X-be mehet akkor ujra menne. lehet hogy fog is ha lessz még verseny de nem velem. Gáz volt hogy gyors volt .Bár a 2008 versenyt elnézve jövöre is a honda fog nyerni.
de ott lesznek az rd is. Csak az a baj hogy pilóta is kell.
A H-ringen széria P20-al indultunk leragasztott plexivel, indexel csomagtartoval, meg rendszámmal, ami 35fokos döntésnél már szikrázott (egyébként az is megszakitos volt, és mellesleg 350spec 4. ek lettünk) Te meg spec futomüvel. Ha az utobbi nem számit, akkor emlékezzél T.csegére, amikor a 24 orát futott egyhengeres spec futomüves P-10-el kerültük ki a yamahádat :-))
5 versenyböl 3rom ez jó nálunk 4-böl 3-rom ez jobb te nyertél mi a dobogon álltunk igaz nem egy kategoriába.
a szériába meg 2006 hring meg dobogó te meg 5-ik még mindig szeretlek. Nekünk ez játék nem vérre megy.
mint ezen a fórumon mindenkinek.
nem vettük komolyan de nem is ez a lényeg az eringen a 200624h széria blokk volt benne megszakitos gyujtással. igen a tények nem sorolom mert má megbeszéltük hogy csak az aluminium ház de az se gyári má.
de ez nem kissebiti érdemeidet. de má megint kell a madzag a bokádra. Azota kissé feljebb léptünk a Nándival és alig várjuk hogy legyen verseny itthon. kicsi az esély. most van idö blokk is henger is reszelünk még kettöt és nem kell egerböl zircre onné kassára autozni. sokk lenne a benzinköltség inkább elfüstöljük a schenk padon.
Már alig várom. Egyszer már tettél probát (E-ring) Mi már mentünk vele 1,5 év szezont nemcsak cincogtatva a jelenlegi legkomolyabb versenyeken, olyan használt dugokkal amit a Lecso a 24-orást nyert motorjábol vett ki, mire egyszer "beszart(de nem a versenyen) A Tiéd hányszor is szart be?Az én motoromba éppen olyan bolti extrák vannak, amiböl a Tiéd is készült. Még mindig szeretlek!
de ott lesznek az rd is. Csak az a baj hogy pilóta is kell.
a szériába meg 2006 hring meg dobogó te meg 5-ik még mindig szeretlek. Nekünk ez játék nem vérre megy.
mint ezen a fórumon mindenkinek.
de ez nem kissebiti érdemeidet. de má megint kell a madzag a bokádra. Azota kissé feljebb léptünk a Nándival és alig várjuk hogy legyen verseny itthon. kicsi az esély. most van idö blokk is henger is reszelünk még kettöt és nem kell egerböl zircre onné kassára autozni. sokk lenne a benzinköltség inkább elfüstöljük a schenk padon.