megjött egyértelmü gyujtás kimaradás néha van szikra akkor begyullad a csöbe lévő anyag.
vedd le a pipát drottal rögzisd a gyertyához hogy át tudjon ugorni a szikra egy fordulatra tedd az alapjáratott hogy ne keljen tartani a gázt az nézd meg van e rendesen szikra ezt csinálja a p ypvs is ha megkocogtastom a black boszot jó.
egy párszor már feltettem de most példaképpen ujra felteszem hogy mivel mentünk 3x mert ez nem vb
a leggyengébb változat volt a Széria mindenféle reszelés nélkül széria gyári hfejjel pakolással. ahhoz képest nem tul forgatva ide jutott és ez az eleje van jobb is . A 24 h-ra ideális vezérlés és teljesitmény aki menni akar gondolkozzon el rajta minden segitséget megadok hogy ezt tudja.
az mondjuk ha gyujtás kimaradás van az az oldal füstölni is fog cseréld at a pipákat tedd kereszbe mindegy egy trafó van lehet ha a pipában lévó ellenállás szar akkor az fog durrogni ahol rossz a pipa.
Üdv mester úr! Ma megint szántam egy kis időt a 350-re de másik fekete dobozzal is durrog a kuplung oldali henger. Egy két dolog gyanús, pl csak szívatóval indul be melegen is, kivettem az enyémből egy gyertyát, és azzal 2percig ment mind a 2 henger szépen és vette is a lapot, de viszont a durrogós oldal sokkal jobban füstölt. csak azért erőltetem mielőtt szét szedném, mert ne motor felújítás után kínozzuk egy hengerrel ha csak karbi, vagy esetleg elektromos baja van.
Na elkezdtem volna összerakni a blokkot,de több dolog sem stimmel a fordszám tengellyel:S
Maga az a tengely ami a blokkban van,az kisebb átmérőjű,mint a blokkban lévő furat és a másik tengely,aminek a vége ki kell,hogy lógjon a blokkból,annak pedig az alsó pozicionáló furata jóval kisebb átmérőjű,mint a tengely vége:S
olyan mintha nem ebbe a blokkba lett volna csinálva,pedig a robbantott ábra szerint ilyen gondoltam hátha a blokkban lévő tengelynek hiányzik valami perselye vagy valami,de ha a másik tengely sem stimmel,akkor már gyanus:P és a legteteje amibe a spirált kellene beletekerni az sem akar belemenni a helyére a blokköntvénybe,az is túl nagyoda. a karterbe belülről 4L100 van nyomva,úgyhogy nem értem miért nem jó
nézd csak meg a köridöket. a fél kört meg a startnál kaptuk, mert a végéröl mentünk és a 4 körbe 32 helyröl a 4.-en mentünk és du nem hajnalba amikor friss a motor a legjobb idöt mentük. De ugy látom velem van bajod az privátba is rendezhetjük.
a feltétel a gyári állapot a dugotol a karbiig a villátol a fékekig. Amivel a gyárbol kijött mert mi és most is olyannal mentek mennek ikik itt indulnak nem agyonbuheráltakkal. Itt mindenki az általatok" japán fosnak titulált" motorját dédelgeti és szereti ami ugyan üresen forog 10ezret de 60-80 nem ragad még 1000km járatás után sem. Ennek értelmét én se látom igaza van a zolinak neked c is csak 1fkad van nem 2tö ugy hogy olyan ember vagy mint a többi csak nagy nagyon nagy a szátok és lenézitek a yamahákat lehet de nem itt.
Az 54-es széria RD-vel végig mentünk az idén.Egy vezeték csúszott szét,az volt 40perc,mert körbe kellett tolni a pályán a sötétben,a kormány eltört,az is eltartott egy darabig.Az első fék gyenge volt,a gumik sem nagyon tapadtak,kis költségből amatőrként jól éreztük magunkat a 24-óráson.Átlag100kg-osok vagyunk.Egy profi csapat sok pénzzel képes lehet nyerni ott simán ,mert az RD végig tud menni.Ez a verseny is a pénzről szól.Átlag 40 évesek vagyunk és nem akarunk minden áron letúrni minden lassúbb motort a pályáról, mert hát a biztonság sem mellékes...
Minden tiszteletem a tied, de nem értelek.
A te motorod, egy egyedi alkatrészekből, sok tudással, sok szeretettel felépített EGYEDI speciálgép, nem nagyon értem, hogy egy szinte teljesen széria motornak miért is kellene jobban, vagy legalább annyira menni mint a tiednek?
Nem értem továbbá azt sem, hogy csapatod felsőbbrendűségi érzése honnan származik.
A tiétek a leggyorsabb motor, a pilótátok sem kutyaütő, szép eredményeket értek el, de közben mintha egyfolytában haragudnátok a világra, dögöljek meg, ha értem miért.
Továbbá azt sem értem, hogy ekkora tudással, és ilyen eredményekkel a hátatok mögött, miért nem győzni, hanem legyőzni, megalázni akarjátok az ellenfeleket, legalább is ezt kommunikáljátok egyfolytában.
Ez közös játék nem?
Nem arról szól, hogy mindenki jól érezze magát?
Hiszen ennek a veterán versenyzésnek gyakorlatilag a világon semmi értelme sincs, ez csak hobbi, nem vérre megy, olyan mint a lepkegyűjtés, csak ti valahogy fogvicsorgatva gyűjtitek a lepkét, ahelyett, hogy élveznétek, szóval nem értem....
A yamahát Te huztad ki senki más. "Gors volt" ezt komolyan gondolod, mert az elsö körbe még ki tudta kerülni az egyhengeres P-10est? A BRC P20 az gyors volt, attol 4km után kaptatok is egy fél célegyenest. Vagy tetted volna a Lecso P20 mellé. Mondj egy olyan rd-t ami a 24-h-on nem hullott szét v. labdába tudott rugni, még a Martin Loiht-nak sem sikerült, pedig jelenleg ö csinálja eu-ba a leggyorsabb yamahákat (nem csak a szájával) utánna többet láttad P-20-on és megkérdezheted a véleményét. Jövöre induljun X-be és akkor mi is mehetünk olyan feltételekkel, ami nektek alapbol is megvan. (24-orás)
vedd le a pipát drottal rögzisd a gyertyához hogy át tudjon ugorni a szikra egy fordulatra tedd az alapjáratott hogy ne keljen tartani a gázt az nézd meg van e rendesen szikra ezt csinálja a p ypvs is ha megkocogtastom a black boszot jó.