ami rajzott feltettél azon elgondolkoztam hiba volt mással is lehet helyettesiteni a mi bibis rajta csak egy beszurás és egy zeeger gyürü tedd össze és mérd ki.
bármelyik csapágyboltba beszerzik a kért csapágyat "Ölbeit idézve nem biztos hogy a drága a drága"
mivel " rizskályhákat szeretünk és szerelünk én a koyora esküszöm és az eredeti alkatrészre. Akkor nem jelentkezik olyan hogy a p12 10000 forog de 60 km sebességnél már megragad. Ez is egy álláspont.
mása ma voltam egy öreg barátomnál padlon volt az állam ami itt van nálam az moriczka hondábol 50-350ig 1-2-3 hengeresek yamibol vagy 10 db +30db egyébb.
Lényegtelen,de szerintem ugyanarról beszéltünk!
De abban igazad van hogy az skf-be nem igen érdemes menni mert ugyanazt a minőséget olcsóbban is meg lehet venni!
Én nem az Skf-ről beszélek ami a Nagykörút és az Üllői sarkán van hanem ez kint van az Europark után még kb. egy kilométerre egy eldugott kis udvarban,bármit beszerez a srác jó áron és jó minőségben!
Az skf bolt a leg drágább a városban.
Én a rolling csapágyboltban szoktam vásárolni, lérdemes őket felhívni, és érdeklődni,ami nincs, azt pár nap alatt meghozzák. Csak összehasonlításképpen:
6203 c3 koyo csapágy a rollingban 860 forint, 20x35x7 es viton szimering 900 forint...
Keress rá a rollingra neten.
Ha pestközeli vagy:az üllői úton van egy szimmering bolt ott biztos hogy kapsz hozzá!
Volt egy öreg Angol Fordom,minden collméretes volt benne de tudtak hozzá szimmeringeket szerezni amiket egyébként sehol máshol nem kaptam!
A 400-ashoz is itt vettem meg az összes szimeringet!
Elöször enged le a váltóból az olajat,a leengedő csavar a blokk alján van nagyobb mint a többi,utána vedd le a vízcsővet enged le a vizet,u csavarozd le a berugókart csavarozd le a kuplung fedelet,fordítsd ki jobb oldalra,találsz benne egy kis fogaskereket amit egy stift fog kihúzod és lejön, utána a másik oldalról kijön ha lecsavarozod ,u ki kell ütni a csapágyat,meg a szmeringet,csapágyat kapni fogsz de szimering nem biztos,hogy lessz akkor irány az esztergályos a szimering házba akkora rézperselyt kell csináltatnod amekkora szimeringet kaptál ezután vissza ugy igy.
Sziasztok!
Víz ment az rd 80-as motorom olajába, mert tiszta fehér volt az olaj. Azt mondták hogy a vízpumpa szimeringgel van baj. Hogyan tudom én kicserélni azt? Legyen szíves valaki írja le részletesen!
Miket kell leszedni, stb?
mivel " rizskályhákat szeretünk és szerelünk én a koyora esküszöm és az eredeti alkatrészre. Akkor nem jelentkezik olyan hogy a p12 10000 forog de 60 km sebességnél már megragad. Ez is egy álláspont.
De abban igazad van hogy az skf-be nem igen érdemes menni mert ugyanazt a minőséget olcsóbban is meg lehet venni!
Köszi szépen az infot!
Esetleg meg tudod adni a telefon számodat, mert ha valami nem szuperál rád tudjak csörögni?(persze ha nem zavarlak)
köszi
Csak a teljesség kedvéért,az skf bolt közel sem a nagykörút sarkán van:)
Én a rolling csapágyboltban szoktam vásárolni, lérdemes őket felhívni, és érdeklődni,ami nincs, azt pár nap alatt meghozzák. Csak összehasonlításképpen:
6203 c3 koyo csapágy a rollingban 860 forint, 20x35x7 es viton szimering 900 forint...
Keress rá a rollingra neten.
Volt egy öreg Angol Fordom,minden collméretes volt benne de tudtak hozzá szimmeringeket szerezni amiket egyébként sehol máshol nem kaptam!
A 400-ashoz is itt vettem meg az összes szimeringet!
Volt egy túra Dombóvár mellől...
Víz ment az rd 80-as motorom olajába, mert tiszta fehér volt az olaj. Azt mondták hogy a vízpumpa szimeringgel van baj. Hogyan tudom én kicserélni azt? Legyen szíves valaki írja le részletesen!
Miket kell leszedni, stb?
Előre is köszönöm