Szép nagyon a kicsike, gratula!
Ezek gondolom az eredeti indexek rajta, én valami csoda kockákkal vettem.
Múltkor említetted a Domino fékkart az RMC-nél. Melyiket vetted te? Erőkar szerint.
Elnézést a sok kérdésért, de friss a gép, s gyárit nem nagyon láttam még élőben, így kérdezek, ha tudok.
Amint kész lesz természetesen teszek fel képeket régi és új állapotáról!(Ha megmarad)
Az őszinteséggel semmi gond de hiszed vagy sem,trafó miatt nem ment a motor!(Úgy ahogy te szeretted volna!)
A többi meg engem már nem érdekel!Nekem egy a lényeg hogy megvették és a mai napig elégedett vele a tulaj!
Janó! most kapcsolok, a trafó cserével azért ne etess! Egy pöcröf induló motor, ami szépen jár és alap járata is van, és 2x-er végig mentem vele az utcátokban minden gond nélkül az nem trafó hibás. Ráadásul frankón be lett melegítve, és utána le nyeleztem és szegény úgy ment mint egy 250-s 4t. az a motor olyan gyenge volt mint a harmat. szerintem. (persze lehet hogy tévedek)
Annál a levegős 250-m járatósan is jobban megy. Remélem nem haragszol az őszinteségemért, de nem akartam kitolni a haverral.
Egyébként csak a fékmunkahenger hiányzik róla semmi más,a felújítás meg max 100e-ből megvan kb. annyit megérdemel!(De még annyi se lesz mert többnyire mindent megcsinálok magam,egyedül a krómozás foghat ki rajtam!)
Trafót kellett rajta cserélni utána már gyönyörűen ment,visszatérve a 400-ra,nem a szabad ég alatt tárolom csak mikor itt voltatok pont akkor hoztam el faterom műhelyéből azóta kész van itthon is a műhelyem pont ezért tévedtem erre a fórumra mert majd néhány alkatrész fog kelleni hozzá mivel most álltam neki!
A tiéd az RD a képeken?Háááát,láttam már szebbet is,nem ilyenre gondoltam azok alapján ahogy nekem leírtad....
Na jó, de te is hosszú távra gondolkodsz, és úgy tudom nem volt drága a bicajod. ehhez szív kell! A janó 400-a a szabad ég alatt áll, mikor meg láttam azt hittem hogy meg szakad a szívem.
Az igazság szerint nagy mákod volt hogy annyiért elment, nagyon nem akart az menni. A levegősöddel az a baj hogy nagyon szakadt, és hiányos. Egy blokkot rendbe hozni még mindig olcsóbb mint egy vázat, én azért vettem üzem képtelenül egy aránylag szép állapotút.
110000-ért vitték el,ebből 10000 volt a fuvar mert nekem kellett elvinnem!
A 400-asra még abszolút nem találtam ki árat de egy biztos,nem fogom elkótyavetyélni!
A kukactengely végén,azon a pirossal bekeretezett csonkon mi forog?
(nem vagyok hülye, csak a motor nagy része nincs itthon)
Ezek gondolom az eredeti indexek rajta, én valami csoda kockákkal vettem.
Múltkor említetted a Domino fékkart az RMC-nél. Melyiket vetted te? Erőkar szerint.
Elnézést a sok kérdésért, de friss a gép, s gyárit nem nagyon láttam még élőben, így kérdezek, ha tudok.
(szegény szaki még nem tudja mire vállakozott:)
pfff, jó erős plafon van nálunk:)
Az őszinteséggel semmi gond de hiszed vagy sem,trafó miatt nem ment a motor!(Úgy ahogy te szeretted volna!)
A többi meg engem már nem érdekel!Nekem egy a lényeg hogy megvették és a mai napig elégedett vele a tulaj!
Annál a levegős 250-m járatósan is jobban megy. Remélem nem haragszol az őszinteségemért, de nem akartam kitolni a haverral.
A tiéd az RD a képeken?Háááát,láttam már szebbet is,nem ilyenre gondoltam azok alapján ahogy nekem leírtad....
A 400-asra még abszolút nem találtam ki árat de egy biztos,nem fogom elkótyavetyélni!