Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ok! A lényeg hogy nem a PC a kaka!
ráadásul a tied nem is ilyen. Petró vagyok de minden agysejtem a melóra feszül csak olvasok.
Ha átüt a trafó akkor,félfordulatig is kihagy!
En is kuldok egy kepetz az utolso RD-rol
Ha átütöget a trafó, akkor fordulaton kihagyogat a gyujtás, és a motor nem megy.
ááámberek!(Pertó,Dimma, vagy bár ki)

A kukactengely végén,azon a pirossal bekeretezett csonkon mi forog?
(nem vagyok hülye, csak a motor nagy része nincs itthon)
Szép nagyon a kicsike, gratula!
Ezek gondolom az eredeti indexek rajta, én valami csoda kockákkal vettem.
Múltkor említetted a Domino fékkart az RMC-nél. Melyiket vetted te? Erőkar szerint.

Elnézést a sok kérdésért, de friss a gép, s gyárit nem nagyon láttam még élőben, így kérdezek, ha tudok.
Kedves Cibor trafos nem lehet mert ott van egy dolog ,vagy nem elég erős a szikra vagy egyáltalán nincs.
Hűhű, megy a blokkom a gépműhelybe!
(szegény szaki még nem tudja mire vállakozott:)
"pedig én nem is vagyok olyan nagy szakember mint te"

pfff, jó erős plafon van nálunk:)
Basszameg, küldök neki egy ponyvát.
Amint kész lesz természetesen teszek fel képeket régi és új állapotáról!(Ha megmarad)

Az őszinteséggel semmi gond de hiszed vagy sem,trafó miatt nem ment a motor!(Úgy ahogy te szeretted volna!)
A többi meg engem már nem érdekel!Nekem egy a lényeg hogy megvették és a mai napig elégedett vele a tulaj!
Janó! most kapcsolok, a trafó cserével azért ne etess! Egy pöcröf induló motor, ami szépen jár és alap járata is van, és 2x-er végig mentem vele az utcátokban minden gond nélkül az nem trafó hibás. Ráadásul frankón be lett melegítve, és utána le nyeleztem és szegény úgy ment mint egy 250-s 4t. az a motor olyan gyenge volt mint a harmat. szerintem. (persze lehet hogy tévedek)

Annál a levegős 250-m járatósan is jobban megy. Remélem nem haragszol az őszinteségemért, de nem akartam kitolni a haverral.
Csokító!(a DX-re gondoltam) fogadunk hogy a Maestronak megint megállt a PC. mint a halszeme?
Semmi gond, de remélem te is úgy állsz az rd-z mint i mindannyian, és teszel fel róla képeket.
Egyébként csak a fékmunkahenger hiányzik róla semmi más,a felújítás meg max 100e-ből megvan kb. annyit megérdemel!(De még annyi se lesz mert többnyire mindent megcsinálok magam,egyedül a krómozás foghat ki rajtam!)
Na úgy áll a dolog a börzével kapcsolatban,hogy csak szombat reggel derül ki,hogy tudok-e menni,vagy sem.Remélem nem nagy gond!
No nehogy megsértődj,csak tréfa!
Trafót kellett rajta cserélni utána már gyönyörűen ment,visszatérve a 400-ra,nem a szabad ég alatt tárolom csak mikor itt voltatok pont akkor hoztam el faterom műhelyéből azóta kész van itthon is a műhelyem pont ezért tévedtem erre a fórumra mert majd néhány alkatrész fog kelleni hozzá mivel most álltam neki!
A tiéd az RD a képeken?Háááát,láttam már szebbet is,nem ilyenre gondoltam azok alapján ahogy nekem leírtad....
Az enyém is nagy változáson ment át, pedig én nem is vagyok olyan nagy szakember mint te emzoli. Az a lényeg hogy mind szívvel lélekkel csináljuk.
Na jó, de te is hosszú távra gondolkodsz, és úgy tudom nem volt drága a bicajod. ehhez szív kell! A janó 400-a a szabad ég alatt áll, mikor meg láttam azt hittem hogy meg szakad a szívem.
Akkor én nagyon király vagyok, mert az enyém nem csak ronda,de a motorja is döglött:)
Az igazság szerint nagy mákod volt hogy annyiért elment, nagyon nem akart az menni. A levegősöddel az a baj hogy nagyon szakadt, és hiányos. Egy blokkot rendbe hozni még mindig olcsóbb mint egy vázat, én azért vettem üzem képtelenül egy aránylag szép állapotút.
110000-ért vitték el,ebből 10000 volt a fuvar mert nekem kellett elvinnem!
A 400-asra még abszolút nem találtam ki árat de egy biztos,nem fogom elkótyavetyélni!
Ha nem vagyok indiszkrét, mennyiért kelt el az lc? Milyen az a jó ajánlat a 400-asra?