Ez hanyas?400-as?Van nekem is egy 400-asom,'76-os csak nem ez a versenyváltozat hanem sima utcai!
Lassan nekifogok a restaurálásának!
Nem tudjátok esetleg hogy mennyi léghűtéses 400-as lehet az országban kb.?
Eddig még nemigen találtam márkatársat!
Üdv! Igen "Ő"az!Mikor hozzám került még siralmasabb állapotban volt.Valószínű hogy egy láncszakadás miatt ki volt törve egy darab a blokkból és hiányzott a kukactengely rögzítő stiftje,emiatt dobálta a sebességet magasabb fordulaton. A blokk gyári,alapméretű dugói vannak benne.Most kapott egy mágnesgyújtást+a két fékmunkahengert is cserélni kellett,a két hátsó gátlóval együtt. Gondosan eltettem a gyári alkatrészeit,hátha még visszakerülnek rá egyszer.-Imádom!
(zöld benzintúlfolyókat én tettem rá,ezüstözött km-óra fedél,egyik lámpatartó repedt,első sárvédő kis horpadását is felismrtem,én a küllőket feketére festettem a belsejüket és talán körben a felnit is ha jólemlékszem.A gumik írdatlan repedt állapotban voltakoldaluk),nem cseréltem le,nemsokáig használtam,enduro-ra váltottam.
nem árulok semmit saját használatra vettem,első motorom volt,aki utánam használta ő már nem tisztelte annyira a korát,ismerem a 2. szomszédom,mikor eladta fura hangok jöttek a gépből valszeg a fékek rozsdásodtak be a tél alatt(?) Én ásványi repsolt tettem bele
Az előéletéről azt tudomhogy németeknél egy bácsika vette anno eredetibe,alig használta,állt a garázsban(a gumikon látszott is)és aki az öregtől vette fiatal srác az első használatok alkalmával esett vele,szülei azonnal eladták a motort,tőle vette egy BP-i szintén fiatal srác.
Tőle vettem én,szemre is látszott hogy az egyik kipuff nem füstöl úgy mint a másik(belül törött,kipucoltam heggesztettem),és a karbi is el volt állítva(a 2 hatás eredményeképpen 1 henger működött és a másik 1 biz fordulatszám fölött kapcsolódott be)ennyit tudok róla(a lámpa felfogató egyik nyúlvány is repedt asszem,nem vészes)
ja a festése nem volt benzinálló,a srác le is amortizálta rendesen,csak későb tudtam benzinálló lakkot szerezni.
Az előbb lemaradt a kép,valahol van még róla több is.
jóérzésel tölt el hogy az öreg ilyen értő kezek közé került. :D
Rendberaktam a rozsdáit lecsiszoltam lefújtam ahol tudtam,volt narancs aztán sárga is,(motort nem emeltem ki,azokon a helyeken nem)a kipufogó meg lett heggesztve belül,a diódája volt kiégve,nem töltötte vissza az akkut,már megvolt a panel,de anélkül adtam el a második szomszéd srácnak aki csúszott vele,és egy telet fűtetlen helyen néhol egy félig nyitott sufniban vészelte át :(
ő adta el vlakinek,lényeg hogy már jó helyen van :)
amikor nálam volt bokamozdítással lábfejjel rúgtam be elsőre
A zöld benzin túlfolyókról ismertem meg+a kilométeróra felső peremét én fújtam le ezüstel.
izé, normálisabb ótóreszelőknek vagy motor reszelőknek van heli coil menetjavító készletük, egy párezresért megycsinálják, én a gyertyamanetet szoktam ilyennel javíttatni, ha jól csinálják rendkíbül erős, és megbízható.
Keress rá a gugliba a heli coil ra.
lenne egy elég hülye problémám és kíváncsi vagyok,hátha valakinek jó ötlete van rá. A gyujtás alaplap rögzítő 3 csavar közül az egyik kitépte a menetet a blokköntvényből és csak szépen forog akadálytalanul.Van valami ötlet nagyobbra fúrás és menetvágás nélkül úgy,hogy azért ne örökre legyen összerakva?
Lassan nekifogok a restaurálásának!
Nem tudjátok esetleg hogy mennyi léghűtéses 400-as lehet az országban kb.?
Eddig még nemigen találtam márkatársat!
(zöld benzintúlfolyókat én tettem rá,ezüstözött km-óra fedél,egyik lámpatartó repedt,első sárvédő kis horpadását is felismrtem,én a küllőket feketére festettem a belsejüket és talán körben a felnit is ha jólemlékszem.A gumik írdatlan repedt állapotban voltakoldaluk),nem cseréltem le,nemsokáig használtam,enduro-ra váltottam.
Az előéletéről azt tudomhogy németeknél egy bácsika vette anno eredetibe,alig használta,állt a garázsban(a gumikon látszott is)és aki az öregtől vette fiatal srác az első használatok alkalmával esett vele,szülei azonnal eladták a motort,tőle vette egy BP-i szintén fiatal srác.
Tőle vettem én,szemre is látszott hogy az egyik kipuff nem füstöl úgy mint a másik(belül törött,kipucoltam heggesztettem),és a karbi is el volt állítva(a 2 hatás eredményeképpen 1 henger működött és a másik 1 biz fordulatszám fölött kapcsolódott be)ennyit tudok róla(a lámpa felfogató egyik nyúlvány is repedt asszem,nem vészes)
Az előbb lemaradt a kép,valahol van még róla több is.
Rendberaktam a rozsdáit lecsiszoltam lefújtam ahol tudtam,volt narancs aztán sárga is,(motort nem emeltem ki,azokon a helyeken nem)a kipufogó meg lett heggesztve belül,a diódája volt kiégve,nem töltötte vissza az akkut,már megvolt a panel,de anélkül adtam el a második szomszéd srácnak aki csúszott vele,és egy telet fűtetlen helyen néhol egy félig nyitott sufniban vészelte át :(
ő adta el vlakinek,lényeg hogy már jó helyen van :)
amikor nálam volt bokamozdítással lábfejjel rúgtam be elsőre
A zöld benzin túlfolyókról ismertem meg+a kilométeróra felső peremét én fújtam le ezüstel.
Keress rá a gugliba a heli coil ra.