Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Olyan iszonyatosan szép ez a motor,hogy nem tudok mást,csak irigykedni De amúgy ez miből is van? mi az alapja? milyen váz? kerekek?
Ez a polaris motorja, eladó 360 000-ért.
Maestro!Bocs! polaris+polar0101 nem egy! Mégegyszer bocsi!
Ez hanyas?400-as?Van nekem is egy 400-asom,'76-os csak nem ez a versenyváltozat hanem sima utcai!
Lassan nekifogok a restaurálásának!
Nem tudjátok esetleg hogy mennyi léghűtéses 400-as lehet az országban kb.?
Eddig még nemigen találtam márkatársat!
látom szereted a zenét meg mit keresel a fölben arany dukátot vagy dukattit még mindig nem tudom ki vagy és vagy 20évvel fiatalabb mint én.
Üdv! Igen "Ő"az!Mikor hozzám került még siralmasabb állapotban volt.Valószínű hogy egy láncszakadás miatt ki volt törve egy darab a blokkból és hiányzott a kukactengely rögzítő stiftje,emiatt dobálta a sebességet magasabb fordulaton. A blokk gyári,alapméretű dugói vannak benne.Most kapott egy mágnesgyújtást+a két fékmunkahengert is cserélni kellett,a két hátsó gátlóval együtt. Gondosan eltettem a gyári alkatrészeit,hátha még visszakerülnek rá egyszer.-Imádom!
ez nem,a fehér az

(zöld benzintúlfolyókat én tettem rá,ezüstözött km-óra fedél,egyik lámpatartó repedt,első sárvédő kis horpadását is felismrtem,én a küllőket feketére festettem a belsejüket és talán körben a felnit is ha jólemlékszem.A gumik írdatlan repedt állapotban voltakoldaluk),nem cseréltem le,nemsokáig használtam,enduro-ra váltottam.
nem árulok semmit saját használatra vettem,első motorom volt,aki utánam használta ő már nem tisztelte annyira a korát,ismerem a 2. szomszédom,mikor eladta fura hangok jöttek a gépből valszeg a fékek rozsdásodtak be a tél alatt(?) Én ásványi repsolt tettem bele
nálam is volt ez a motor,arra akarok kilukadni

Az előéletéről azt tudomhogy németeknél egy bácsika vette anno eredetibe,alig használta,állt a garázsban(a gumikon látszott is)és aki az öregtől vette fiatal srác az első használatok alkalmával esett vele,szülei azonnal eladták a motort,tőle vette egy BP-i szintén fiatal srác.
Tőle vettem én,szemre is látszott hogy az egyik kipuff nem füstöl úgy mint a másik(belül törött,kipucoltam heggesztettem),és a karbi is el volt állítva(a 2 hatás eredményeképpen 1 henger működött és a másik 1 biz fordulatszám fölött kapcsolódott be)ennyit tudok róla(a lámpa felfogató egyik nyúlvány is repedt asszem,nem vészes)
na csak kimaradt egy pár betü bocs meg ez a te motorod?
lehet hogy rájöttem, árusz te luizos cuccoka meg lakóautót meg lakókocsit meg voltál szervizvezetö?
még mindég nem tudom ki vagy
mondjuk ezen a mátrai hegyifelfuton én is ott voltam, meg azokon is amik a pracéra fel van téve.
ja a festése nem volt benzinálló,a srác le is amortizálta rendesen,csak későb tudtam benzinálló lakkot szerezni.
Az előbb lemaradt a kép,valahol van még róla több is.
jóérzésel tölt el hogy az öreg ilyen értő kezek közé került. :D

Rendberaktam a rozsdáit lecsiszoltam lefújtam ahol tudtam,volt narancs aztán sárga is,(motort nem emeltem ki,azokon a helyeken nem)a kipufogó meg lett heggesztve belül,a diódája volt kiégve,nem töltötte vissza az akkut,már megvolt a panel,de anélkül adtam el a második szomszéd srácnak aki csúszott vele,és egy telet fűtetlen helyen néhol egy félig nyitott sufniban vészelte át :(
ő adta el vlakinek,lényeg hogy már jó helyen van :)

amikor nálam volt bokamozdítással lábfejjel rúgtam be elsőre
A zöld benzin túlfolyókról ismertem meg+a kilométeróra felső peremét én fújtam le ezüstel.
A Csabai az tényleg értett hozzá , nem úgy mint a sok vörösdiplomás!
Van verseny főtengelyem lc 250 hez mit szólsz!
Helló!Van új 350 is!van képed?
na köszönöm az ötletet:) Szerdán úgyis megyek dolgozni szervízbe,megnézem hátha ott van.
Na ezt majd betolhatnák hozzám is a garázsba...
Nem ezt akartam!Hanem eztetet!
Ehö mit szótok?
izé, normálisabb ótóreszelőknek vagy motor reszelőknek van heli coil menetjavító készletük, egy párezresért megycsinálják, én a gyertyamanetet szoktam ilyennel javíttatni, ha jól csinálják rendkíbül erős, és megbízható.
Keress rá a gugliba a heli coil ra.
Heli coil.
lenne egy elég hülye problémám és kíváncsi vagyok,hátha valakinek jó ötlete van rá. A gyujtás alaplap rögzítő 3 csavar közül az egyik kitépte a menetet a blokköntvényből és csak szépen forog akadálytalanul.Van valami ötlet nagyobbra fúrás és menetvágás nélkül úgy,hogy azért ne örökre legyen összerakva?