Neem nem vagyok villanyprof, csak ezek az "elektronikák" nem szoktak 5-10 alkatrésznél többől állni, nem nagy kunszt lemásolni,ha már egyszer ki van belezve. A kibelezés a nehezebb dolog. Az ilyenekben nem szoktak az alkatrészek sem egetrengetően egyediek lenni, rendszerint egy pár közönséges dióda, néhány kondenzátor, eéenállás és valami egyszerű tirisztor a beltartalma, ha megvan a rajz, akkor már könynedén utánépíthető.
Háttőőő persze:)
Pl akkor, amokor elcseréltem a főtemgelyszimeringet a berugókaréval(20x35x7 helyett 22x35x7) ilyenkor csak pont ennyira tömítetlen a karter, hogy megőrüljél tőle:)
Humort félretéve, iylet számtalan okból produkál, ha eltömődőtt a féklevegőfurat, nagyon magas az úszószint, nem zár a szivató, (magyarul ha nagyon sok, és rosszul porlasztott a benzin) és akkor is, ha átüt a trafó, vagy döglött a kondi.
Tiris gyujtás tud olyat is, hogy alapjáraton szépen ketyeg, de pár ezres fordulaton egyszerűen letilt, nem forog tovább, ez a tiriegység hibája.
Vigyázat, a kihagyogató gyujtás, is elfeketíti a gyertyát mint ha sokat kapna, pedig nem.
na akkor majd valahogy csak rájövök, vagy majd még lesz 1-2 magyarázat:) amúgy mzoli te valamilyen villamossági proff vagy? mert akkor kitalálhatnál nekem valamit tök más témában is,kellene a segítség
Amúgy mailt miért kellett volna írnom?
Úgy látom tőled is lehet tanulni egyet s mást. A haveromnak van egy simson-ja (neki vettük az rd 350-et) tudod alamuszi nyuszi nagyot ugrik. na a lényeg az hogy berugod a simót, és nem bír felpörögni! Tapasztaltál már ilyet?
Működö nem jó,mert ki vannak öntve, és ahogy kbelezem biztosan tönkremegy, mert csak erősen melegítve lehet szétszedni.
Valaki bizonyára talál majd egy rosszat, amiért ne kár, de azért köszi.
Holnap szomorú nap van.
Emlékezzünk meg a magyarokról is. Megérdemlik.
Akik most eszembe jutnak:
Drapál János
Kövér Károly
Holmár István
Gunyics Ottó
Repics Géza
Kesjár Csaba (igen, Ő is kiváló motoros volt)
Különben még van sok mindenem, mert egy ilyen motorhoz érdemes venni még egyet. Én kettőt vettem, mert vettem először egy vázat, utánna egy komplett motort, és végül még egy blokkot.
A műszerfalat nem adom, mert szebb mint ami a motoromon van, csak ennek az aljára fúrtak pár lyukat és majd viszem a műanyagoshoz. Az úszó állításról a suzuval konzultálj, ő a profi. én is most tanulok, azért foglalkozom ennyit az üggyel. én kútfejből szerelek, persze bizonyos határon belűl, és nem a számok alapján, de én is a tanácsokból szerzek tudást. Az igaz mondjuk hogy 1-2 dolgot drágán tanultam meg.
na akkor már kezdek összezavarodni:P elvileg csak egy méretet szoktak megadni úszó állításnál +-2,5 mm
De az a méres az arra vonatkozik,amikor a tűszelep pont bezár?
Amúgy a szigetszentmiklós még nem biztos de lehet,hogy le tudok menni. Látom jó kis cuccokat szedtél össze:)
Hátha nekem is szerencsém lesz és lesz pár dolog ami hiányzi. a műszerfalat nem akarod elcserélni ráfizetéssel?
Adhatnátok már nekem egyilyen gyujtáselektonikát ami döglött, ha ki lehet valahogy belezni, akkor learajzolom, és valszeg 1000 forintból megvan az új, nem szokott ezekben semmi extra lenni.
Ha már amúgy is rossz nincs kockézat, legföljebb megjavítom:)
Ha írnál+beszélhetnénk a dx kipufogót.
Pl akkor, amokor elcseréltem a főtemgelyszimeringet a berugókaréval(20x35x7 helyett 22x35x7) ilyenkor csak pont ennyira tömítetlen a karter, hogy megőrüljél tőle:)
Humort félretéve, iylet számtalan okból produkál, ha eltömődőtt a féklevegőfurat, nagyon magas az úszószint, nem zár a szivató, (magyarul ha nagyon sok, és rosszul porlasztott a benzin) és akkor is, ha átüt a trafó, vagy döglött a kondi.
Tiris gyujtás tud olyat is, hogy alapjáraton szépen ketyeg, de pár ezres fordulaton egyszerűen letilt, nem forog tovább, ez a tiriegység hibája.
Vigyázat, a kihagyogató gyujtás, is elfeketíti a gyertyát mint ha sokat kapna, pedig nem.
Amúgy mailt miért kellett volna írnom?
Ha az túl sok, hiába állítod statikusan jóra, működés közben össze vissza változik az úszószint.
Valaki bizonyára talál majd egy rosszat, amiért ne kár, de azért köszi.
Emlékezzünk meg a magyarokról is. Megérdemlik.
Akik most eszembe jutnak:
Drapál János
Kövér Károly
Holmár István
Gunyics Ottó
Repics Géza
Kesjár Csaba (igen, Ő is kiváló motoros volt)
De az a méres az arra vonatkozik,amikor a tűszelep pont bezár?
Amúgy a szigetszentmiklós még nem biztos de lehet,hogy le tudok menni. Látom jó kis cuccokat szedtél össze:)
Hátha nekem is szerencsém lesz és lesz pár dolog ami hiányzi. a műszerfalat nem akarod elcserélni ráfizetéssel?
Ha már amúgy is rossz nincs kockézat, legföljebb megjavítom:)