Kössz aképeket, jó látni ezeket. Egy történet hozzá:
73 május Néhány hónapi motoros tudással indultam egy tízórás versenyen. ( Ja, itt nem volt váltótárs, ez egy szóló műfaj volt). Rajt éjfélkor-a gyertyafénnyi 35W-os fényszórókkal-, Bp-Miskolc-Tokaj-Ny.egyháza-Debrecen-Bp.-Sz.fehérvár-
Bp. Jó volt, élveztem. ( Agybaj.) Győzött: Csabai Béla Mindig nagyon tiszteltem. Sok kiváló embert ismertem meg ott.
Szerintem ne akarj magadnak p20-at, inkább tedd renndbe a féltucat rd-d valamelyikét! Sokkal jobban jársz!
láttam csillogott a szemed ahogy a 76-os motorja járt, örülök nagyon hogy meg vettem.
Most érkeztünk Máriapócsról.Minden jó volt csak a stroboszkópot hagytuk itthon. Úgyhogy szemre állítottuk a gyújtást. A gyertya szép képet mutatott de alulról nem ment.Az aksi több mint félórát kibírt.Normálisan be kell lőni a gyújtást és gól!
feszszabályzót még nem gyártottál? Nekem az a gondom babetta gyujtást raktam az mz blokkra,és így a 6v-os izzot fél pillanat alatt kiégeti,a váltó már kicsit kopott és néha kidobálja a sebességet,na akkor van,hogy még a 24v-os izzot is kiégeti:P valami aksi nélküli megoldás kellene nekem,mert nem férne sehova az aksi.Azt hallottam van valami fesszabos módszer ami letestel ha túl nagy a feszültség,vagy igazából nem is nagyon értem
az alapjárati az rendben van,azt nem piszkálták meg...20-as mind a 2. Az alapjárati fúvókánl is van féklevegő rendszer,vagy csak a főfúvókánál? mert láttam már más karbiban hogy van,de itt nem láttam,hogy lenne.
Féklevegőfurat tisztitáshoz pedig cillit bang?
na ezt nem igy szokták mérni, hanem ahogy a rajzon áll az uszó saját sulya tárja akkor a tüszelepet.
azért adtam két méretet mert a táblázatbol hiányzik a 4lo karbi és ez a két méret szerepel a többi rd-nél.
ha nagyon nem nyultál bele akkor valamelyik egész közelitö érték lessz, fellel lefelé mérni és oda állitani.
Te melyiket vetted? Mármint erőkar szerint.