Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

te csak azt hiaszed a java a mester utcai pincébe és onnan ki tudja melyik küföldi gyüjtöhöz.
Kazi 73-ban lett magyar bajnok széria 250-ben.( P-20, Csabai Béla) 74-töl ment 350-es Aermachi-val.
Az is egy nagyon szép motor volt. Milyen kár, hogy ezek a motorok-mint semmitérő hulladékok-ki lettek dobva, ocskavastelepre kerültek.
mikór nekem is ezt csinálta fröcskölt a benzin a menetnél, alig bírtam kiszellőztetni.
Valamit ott nem sikerölt jól összerakni. Nem lehet hogy tele ömlött a henger benzinnel? az enyém is csinálta a nyáron szétszedtem és úszószintet állítottam azóta jó. a két tűt nem keverted össze?
Találtam air boxot ha gondolod....
probáld lefordittani magadnak
jol leköpte a gyertyát. arra a gyujtásra amit összeraktál miket tettél rá mert nem mindegyik állórész forgorész és elektronika kompatibilis egymással.
na várj egy kicsit mielött felkapod a vizet mit vettél bele p20 vagy eredeti yamahát vagy mz csavartál bele.
gazad van a kazi volt a magyar bajnok kár hogy má meghalt.
Na mostmár totál késsz vagyok a motoromtól vettem bele 115-ös fúvókát,belőttem a levegőcsavart is a gyári kép alapján,visszarakom a karbit,indul pöc röff,alapjárat alig,összevissza jár,fel se pörög és fél percre rá le is áll,újra berúgom,de akkor már csak a baloldali henger jár:S és a jobboldali hengernél a kipuff könyök tövénél fekete olaj kezd csöpögni:S már kicsit elegem van ebből a motorból
amiröl beszéltetek a vecsési és a ferihegyi egyébbként a Kazi talán késöbb nyert mert akkor már ott dolgoztam a zalkába. Bár lehet igazad van mert 73-ba én mentem bgyarmaton.
Nem, ez nem a Liget. Magyar Bajnokság 1973 Balassagyarmat. Győzött: Kövér Károly ZMMK . Felhívnám a figyelmet az öltözékre.
Melyik évből való ez a müsorfüzet ?
az a sajátja volt a benelli melett.
ez a liget itt még én is huztam a p20-nak
Huú vazze ! Hány éves lehetek ! Na jó, azér annyi nem ! ( a 10-es vagyok. )
akkor te se vagy kétéves
Így van, ahogy írod, én ütöttem el az évet, a többi is stimmel. Ez volt a vasárnapi nap.
Szombat du. Drapál egy gyönyörű piros RD350 YPVS-sel-talán a Szabó Andoré volt-ment haza. Ez volt a második olyan motor ami nagyon mélyen megérintett, és valahol bele is bele is égett az agyamba. 12 évvel később egy lehetetlen helyzetben a világ végén belebotlottam egy ugyanilyenbe.
Még egy érdekesség ugyaninnen: 1984 125ccm , alig néhány, talán 5 induló egyike Talmácsi István.A Hermész Áfész bérelt számára motort és hozzá szerelőt. ( Azt a szót, hogy szponzor, még nem is ismertük) Ha jól emlékszem, a szerelő Petro András volt...
Sajna nem érdekel a csere mert nincs helyem,de ezt a motort már elvitték.
Látom, gyakorolsz Bábolnára!Ott hasonló az út minősége.A gép jó!
Egy szomorú múltidézés.:Italian Gp. 1973 05 20. Monza A rajt után Renzo Pasolini HD.-Aermacchi-ja megragad az első gyors jobb kanyarban...Ő és Jarno Saarinen az életüket vesztik. YouTube: L'ultimo giro di Renzo Pasolini
Üdv szakik !
Bocsánat a kiigazítás kiigazításáért : Az M5 épülő szakaszán 2 évben rendeztek versenyt , először 84 , aztán 85-ben , ez volt az utolsó ott és ez már a lakkot területtől látható részén volt a pályának . A felüljáró alatti , Pesttől távolabbi részen volt a depó , a közelebbi része volt a pálya és a felüljáró is . Asszem 85-ben volt először a Drapálnak Poweres Yamahája , egyébként a közelébe sem volt senki ( és akkor még finoman fogalmaztam ) féltávnál mikor kiállt kb. 1-2 Km előnye volt ....
Valóban ott volt Dudás Attila is , bár ez nem taztozott a kedvenc versenyei közé , a haverommal mi is neki köszönhetően keveredtünk oda . A pénzünkön benzint vettünk , kajánk alig volt , a fényképezés eszünkbe sem jutott ..........
Csináltam egy új videót, vagy tetszeni fog, vagy röhögtök egy jót! (a párom csinálta)
Szerintem szép hangja van mikor picit kiforgatom.