Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na akkor futok vele még egy kört mielőtt apróra szedjük. Van abból is pluszba.
Az előző kérdéseimre nem kaptam választ.
csak skicet kapsz hogy érthető legyen.
Bevallom mikor megláttam a hirdetésedet azzal a csúnya számmal üzem képtelenül...
Ne add fel, mert ha egyszer jó lesz az olyan élmény! Én ebbe a nyomorult hajtós stresszes éledbe ha rá ülök, hát az meg hosszabítja az életemet az tuti.
hát amit korábban belinkelt az a rajz,azon legultolsó méretként megvolt adva az uszószint is,csak az a baj,hogy elfelejtettem,hogy az úsziszint állításnál mihez képest kell mérni az úszó melyik pontját...szóval jöhetne a rajz és hozzá magyarázat is:) és igen én vagyok a fóti rd-s.
hát mint ahogy már mondtam ez a motor egy nagy kotvány volt. 2 teljesen különböző dugó volt benne,és a fúvókák is olyan kicsik voltak benne, hogy az még 90-es sincs. minden szarba belenyultak úgy,hogy nem is értettek hozzá,csak gondlom annyira akarták megcsinálno,hogy szét lehessen hajtani..na ilyen szar állapotban került hozzám és azóta is csak szerelgetem,hogy újra talpraálljon.
az biza fekete doboz a piros is ezt csinálja kicserélen és jó bszameg.
te vagy a foti rd-s
tudod én is szenvedtem a 350-el amit télen akarunk összehozni a havernak. A kuplung oldali hengere durrog, és néha lángól. Egyébként nem kaptam választ az előbb.
na azért nem nyultam volna a szinthez szinte soha nem állitodik el. tegyek rajzot mit mérjél:?
ne használj mást csak ngk és 8-ast.
Egyébként mi volt a gondod a fúvókával, nem volt benne? le maradtam az elejéről.
de milyen tipusét , azt hiszem jobban jársz az eredetivel, veszel furót 1-1,1 1,2 és a düznimérö kész ami neked kell olyan 5ezer egy mérö de neked nem versenyre kell a gyári pont jó. gázon égesd ki a gyertyát akkor jó lessz. és benzin nélkül szellöszted ki a motort ugy hogy nincs karbi rajta /told vagy 50m/
Állítottam benzin szintet is mielött vissszaraktam volna a karbikat:S
Amúgy a airbox az jöhet,ha még szivesen adod:)
Amikor elmentem oda csepelre megmutatni a gyujtást azóta vettem ebay-on egy 250LC állórészt lendkerékkel és azzal raktam össze a rendes LC CDI boxot. A normál vajszinű lc trafó van rajta és tudom,hogy nem ez való bele,de nem volt más: Champion 9-es gyertya van benne.
elmetem a zichibe,bementem a futár bolba és vettem 2 115-öst 120-as nem volt,úgyhogy átmentem a négykelemenbe és ott vettem 2 120-ast. Hazamentem és megnéztem mit vettem. a 115-ös az tényleg 115-ösre gyártott,persze düznimérőm nincs úgyhogy nem tudtam lemérni,viszont a négykelemenben szar feldörzsárazott sorjás fúvókát adtak,úgyhogy azzal nem is foglalkoztam. Beraktam a 115-öst,és azzal művelte ezt.
nem igy nem de a 9-esen zalkás ruci van.
akkor ezek ismerös képek
Nem. A 10-es vagyok. Előbb-utóbb csak rám ismersz majd.
8-án Szigetszentmiklósi börzére kijöttök? drukkolunk hogy jó idő legyen, mert az elöző oldalra feltettem egy közös képet a sárga p20-al azzal a barátommal tervezzük hogy átcsúszunk motorral. Ja és a "mérnök úr" is azt mondta hogy lejön. Bár nem tudom hogy melyik rd-vel a 6-ból.
egyébként nagyon érdekelne hogy hány éves vagy?
te vagy a 9-es
viszont versenyes videot nem teszek fel többé.
persze pöttyöztem is
az a motor még ment 79-be bánka byszricán az ákos mentvele el is görbitette a nyomórudat.
Megnézted a videót? neked is köszönhető hogy ilyen lett, mert elláttál 1-2 jó tanáccsal. És még a Petró bandi bácsi
is precíz, bár ahogy olvasom Polaris visszatekintését nem is csoda.