Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kössz! Sajnos én nem voltam ott!
én nem hiszem feltehetö 125-ös hogy 63e-ret elmegy gyári bontatlan motorként. A kipp. nyiláson át nem érdemes vizsgálodni le kell venni a hfejet és kiderül a valóság.
Bocsánat a kiigazításért, csak pontosság végett: Ferihegy nem 78, hanem 82 szeptember.
Az utolsó pedig -nem Vecsés- M5 , 1984julius. Sajnos Drapál itt sem tudott végigmenni, mint ahogy abban az évben még egyszer sem (!) A kupplung elfogyott.
Egyébként a szombati nap-a mért edzés-fantasztikus volt.
Két elképesztő formában lévő versenyző, -Bregyo és Harmati-,mint abban az évben szinte mindenütt,rengeteget kockáztatva,űzte,hajtotta, de meg nem előzte.
Ölbei ne akarj visszamenni mert 2hegyiverseny 3ndk és 1 cseh verseny volt a magyar ob. pont ugy ahogy most tehát ugyan ott vagy csak elmult 30év. és akkor még pálya se volt. AQ motorsport megitélése /nem Talmácsi/ lejjeb egy kummát se változott.
Ez egy jó kép!
Szia Laci! Izgatom az embert hogy tegye a fotókat!Szigetszentmiklóson összefutunk a kerék-gátló csere ügyben vagy el tudod küldeni valakivel és én visszajuttatom hozzád a felniket,kifűzve?
Dudás most múlt 50!
Ez nagyon jo ötlet lenne!
ÉN bontottam szét egyet, még maradt belölle 1-2 aproság, érdekel v.mi?
Semmi de semmi bajom a p20-al ifjukorom szerelme még ma is tart, de nem itt kell róla beszélni, van má funklubb odaát ott a helye meg itt is de föleg ott. a garázsba a DS7-es És a P20 egymásnak dölve várják a feltámadást jó szomszédként.
Most írtam Dudás Attilának(ha ismeritek), (töbszörös Magyar bajnok ssp.400) tegyen fel a P.racera képeket.Na ő,igazán nagy P.20-asos volt!Az első versenyén(P.20)ott áll Drapál mellett Ferihegyen 1978-ban és az utolsón 1983-ban Vecsésen,az M5-ös autópálya szakaszon.G.Jani tanúsíthatja.Talán még fotói is vannak!?
Na akkor feltetszek egy Rd&P20 közös képet és remélem így mindenki kedvére teszek!
Jah és milyen keveréket használjak hozzá?Mert eddig 40-essel ment?és mégis megégett!:(
Szerintetek cserére szorul ez a dugó?
mert pár kilómétert olaj nélkül ment (rohadt különolaj bowden miatt), de amugy jól indul meg van benne nyomaték ,de azóta 6-ba 7000-nél megy 100,110-et és nem lehet feljebb vinni sehogyse mert ha kiforgatom 5-be 120-ig ,és felváltom 6odik ba leesik a fordulat és megint 110-nél vagyok:(
Jah meg ha kicserélem meg is furassam ,vagy ne?(63000 km van benne)
Nem tudom hogy jól látszike a képen de valaki hozzáértő irjon már v.mit légyszives.
A mérnök úr is írhatna,tehetne fel fotókat!
No ezt sem a multhéten reszelte a Maestro!
Iwata! Ne is írd ezeket,azonnal tégy fő képeket,úgy sokkal érdekesebb!Az ország #1 RD.-je mindenkit érdekel!Itt a fórumon szeretjük a képeket nézegetni!(Hála istennek,könnyen,jó felbontásban lehet főlökni!) Ez egy ilyen vizuális fórum,ha tetszik.Meg fényezős!Meg reszelős!Meg minden...
No persze csak az ölbei pannóniát illik fényezni az rd má nem egyébbként van p20is meg honda is meg suzi gt is,
mindegyik közel áll hozzám vagy ezért vagy azért. A p20 és a yamaha az külön lap.És igen fényezem az rd föleg az RD forumon mert ez a forum az RD-é. Jó lenne ha a sokbol egyet fényeznél már itt. Az ideig eltelt hozzászolások alapján ezen a forumon mindenkit szivesen látunk eztán is akár mz akár motó guzzi akár plé20
Van valakinek az országban 500as v4es rdje?
Én nem fényezem a motoromat ország világ előtt,de azért én ismerem azt az embert akinek elöször volt rd je az országba.!Többek közt v4 500 is 75éves fejlesztő mérnők ,de még cr 125 nyomja.
Csere nem érdekelné a gazdáját?
Bocs hogy bele szólok,én az Rmc-be vettem tavaly fék, és kuplung kart, tök ugyan olyan mint az eredeti.
Ha esetleg lenne egy ilyen elfekvőben, s meg tudnánk egyezni, nagyon megköszönném.
Igen! úgy ismerkedtünk meg a nyáron, csapattam az lc-vel szembe jött, megfordult és utánam jött! De nem mondhatok sokat, mert úgy látom hogy nagyon diszkrét.
Ok