Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szerintem elképzelhető hogy igazad van, csak tudod eléggé nehezen kivehető! Pedig ketten is rajta vagyunk az ügyön.
de igen az:P már rég törölnöm kellett volna a hirdetést,mert már nem is igaz ami benne van,meg amúgyis sokmindent kihagytam belőle.Legalább már gyújtás gond nincs,és indul pöc röff.
és így többet tudunk?:) nem 170-es véletlenül? Csak holnap megyek be pestre és akkor veszek fúvókát,de nem szeretnék rosszat venni,szóval azért legalább egy közelítőleges érték jó lenne.
nem a tied véletlenül az a sárga lc, ami 150-ért eladó?
Jaj bocs, fordítva néztem 17,0 van rá írva.
dehát ezzel a kóddal mire megyek? ez nem a fúvókaméret,max a fúvóka kódja,ami után tudnának rendelni,nem?
Nem mérted le véletlenül fúvókamérővel?
Láttam nagyon komolyakat túrázott vele! gyönyörű a moto r, miért akarja eladni?
Csere?
Üdv! nem vagyok profi, de ebbe 021-et véstek a japók! 3db 250 lc karbi garnitúrám van, és mind egyforma!
Üdv Mindenkinek!
Ha valaki gerjed ilyenre 200e körül eladó.
Erre nincs váltoszám (adott idő alatt mennyi folyadék folyik át) A Dimma megirta, hogy használj fuvokakalibert.
Élvezettel olvasom ezt a fórumot, naponta.
Éljen a kétütem, éljen a kék füst !
átfolyási szám? és akkor ha átfolyási szám alapján számolnánk,akkor fúvókaméretben az mekkora?
A 190 az enm átfolyási szám?
mert Dimma meg mintha átmérőről bezsélnie
Külön furulya nincs, de van két komplett dob( könyök nélkül) egészen használható krómozással.
emzoli22357@freemail.hu
Vedd ki a kehelycsövet, és alapossan tisztitsd ki a féklevegöfuratokat. A föfuvokát mindig teljesgázhoz állitsd gyertyakép alapján A190 biztos, hogy nagyon sok lesz. Utánna állitsd be a részterheléseket
nekem a karbiba 4L100-van beleütve,akkor gondolom az a VM26SS,de az elöző táblázaton az a tipus nincs feltüntetve. Most akkor vegyek 190-es főfúvókákat?
Na ez az a táblázat,amit még jó előre lementettem,de azóta már linkelt be mást is. Viszont ebből a táblázatból nem tudom,hogy az lc-n lévő melyik karbi tipus.
Én ebből a táblázatból néztem a méretet.
A Drapálos témába elmondtad a legnagyobb igazságot!
Ez még jobb!Ilyen legyen!
Tudod, hogy tisztellek és szeretlek. Ettöl függetlenül azért megnyertük az AA classic 500-at és a Magyarbajnokságot 2008-ba, a szar P20-al ugy hogy fogalmam sincs a teljesitménygörbéjéröl, és nem is érdekel. Nem volt olyan verseny, ahol ne lett volna min. 3-4 yamaha, és mind nagyobb köbcis. Szerlnted ez csak duma, sz.tem pedig tény. Az, hogy sztenderen meg a fékpadon mennyire vinnyog egy motor az csak egy dolog, a lényeg viszont az, hogy az utra mennyire tudod átvinni az eröt.
Ettöl függetlenül továbbra is "birom a burádat"
Az alagút vége!
A föfukánál meg az átfolyás ne vedd alapul düznimérő majg elöszedek egy másik táblázatott.