Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az alapjárati kijön létezik karbi tisztitó spray red baron de én se tudtam szerezni vizköoldó- utána zsiroldó meg 8bár levegö szép tiszta lessz.
én már látom az alagút végét!
(csak az a baj, hogy jön szemben a ic
Üdv suzu!
Nézegettem a karbi fúvóka táblázatot amit még korábban belinkeltál és az tényleg létezik,hogy a 250 LC-be 190-es főfúvókák kellenek?
Amúgy valószinű ez volt az oka,mert ami benne volt most,az 100-as sincs. A másik kérdés pedig az lenne,hogy a féklevegőfúvókát ki lehet-e szedni belőle valahogy,vagy az bele van préselve? Mert az egész karbin belülről rétegesen állt a kosz,amit csak kaparni lehetett róla és biztos,hogy a féklevegőfuratok is eltömődtek.Remélem van ötlet rá.
Ha nem sok az 1milla egy páran örülnének ha hozzávágnád. de itt nem erröl szol a téma ölbeit isteniteni a prace forumon kell. Jó motoret csinált megkoplalta az árát le a kalappal de ez szerintem itt nem téma.
Ez nem egy MotoGuzzi? Yamaha TD2:
Bocs hogy bele vau,de azokat a Yamahákat nem kell a poraiból összelapátolni,mert azokban vót anyag!Meg ,van is!De ha van lé,az nem árt!( emzolit idézve:Innen szép a győzelem!)
Na, ebbe szívesen beleülnék!
Egy milla az sok pénz de ha ész nem állna mellette akkor,lehetne öt is.,mivel te is tudod ,hogy egy gyári racing Yami ami kb ugy megy mint az Ölbei pannonia az még 30évessen is min 10000 euró. 37
Ja hol mikor?
Egyébbként kiváncsi vagyok mutassá a csabás mérési jkveiböl.
Hát nem tudom mert láttam egy két p20 teljesitménygörbét, mivel ott dogoztam.
1millánál is többe van,ha ugy gondolod hogy a pénz nem számit. Valamit árulj má el mennyi idös vagy_?
Én mutatok olyan teljesítmény görbét , hogy a p20 nak jobb,mint az r3 Yamahának! De azt ide nem tudom,felrakni de megmutatni bármikor!
Mongyuk látni , hogy a Laci p20 a brutális, és nem mindig a pénz a lényeg,hanem az ész ,és ez a motor jól kivan számolva,példa erre a Drapál széria Yamahák, amik verték a 70 években a nyugati gyári versenymotorokat,pl tz is,akkortályt idejöttek a jappán mérnökök megnézték a Drapál motorját, aminek a vázát ő sajátmaga tervezte,és kiváncsiak voltak ,hogy mit csináltunk mi magyarok az ő motorjukkal .Itt volt ész , ott pénz!
Sziasztok!
2t kicsit házilag
http://www.onroad.hu/motor/bemutato/1287/
mi van szünet van a sogoroknál hogy otthon vagy, remélem nem vagy beteg.
feltettem a veteránra 2008 24h első kört
végül is nem tudtam hogy elforditid olyankor a fejed
Laci egyébbként minden mesebeszéd mig egy hiteles teljesitmény görbét nem mutatsz. De végül is mindegy.Olyan nagyon nincs hely máshova marni.
Ha a felömlök jelenleg is ugy ällnlnak mint a td 2-be, akkor ez is csak annyit tudna:-)))
Eleg nagy tevedesben elsz! A vashengernek az egvilägon semmi bajja nincs, es ugyan azt a teljesitmenyt lehet belölle kihozni, csak 8kg-al nehezebb. Meg nem lättam azt a yamahat, amelyik legyözte.
Ja a kép! Ez az igazság de azért yami!
Német yamaha td 250 11000rmp vel amikor még a japok az anyagösszetételt sem tudták!Igaz feleannyiból kihozták majdnem olyan jóra.
Én nem a yamahára gondoltam ,mivel arrol lett másolva, soha nem lehet jobb, az adler is jobb volt mint a yamaha,mert arrol vették csak feleannyiból kihozták!
A lackner 2002-be nem öntetet semmiféle aluhengert de a p20 vashengerrel prox dugóval nem versenyképes a yamahával szembe. Az ölbeié is aluhengeres a cikkben leirtakkal ellentétbe nem a kisérletibe öntötték, hanem a Gocsárbácsi maszek mühelyébe, a schenk vaage és a felömlök mintása a TD2b-röl lett mintázva.A nyers öntvényt cseréte el a nándival. De ez hosszu történet. külön minta nélkül kiönteni 1párat az horibilis összeg ma meg se éri.