Üdv suzu!
Nézegettem a karbi fúvóka táblázatot amit még korábban belinkeltál és az tényleg létezik,hogy a 250 LC-be 190-es főfúvókák kellenek?
Amúgy valószinű ez volt az oka,mert ami benne volt most,az 100-as sincs. A másik kérdés pedig az lenne,hogy a féklevegőfúvókát ki lehet-e szedni belőle valahogy,vagy az bele van préselve? Mert az egész karbin belülről rétegesen állt a kosz,amit csak kaparni lehetett róla és biztos,hogy a féklevegőfuratok is eltömődtek.Remélem van ötlet rá.
Ha nem sok az 1milla egy páran örülnének ha hozzávágnád. de itt nem erröl szol a téma ölbeit isteniteni a prace forumon kell. Jó motoret csinált megkoplalta az árát le a kalappal de ez szerintem itt nem téma.
Bocs hogy bele vau,de azokat a Yamahákat nem kell a poraiból összelapátolni,mert azokban vót anyag!Meg ,van is!De ha van lé,az nem árt!( emzolit idézve:Innen szép a győzelem!)
Egy milla az sok pénz de ha ész nem állna mellette akkor,lehetne öt is.,mivel te is tudod ,hogy egy gyári racing Yami ami kb ugy megy mint az Ölbei pannonia az még 30évessen is min 10000 euró. 37
Mongyuk látni , hogy a Laci p20 a brutális, és nem mindig a pénz a lényeg,hanem az ész ,és ez a motor jól kivan számolva,példa erre a Drapál széria Yamahák, amik verték a 70 években a nyugati gyári versenymotorokat,pl tz is,akkortályt idejöttek a jappán mérnökök megnézték a Drapál motorját, aminek a vázát ő sajátmaga tervezte,és kiváncsiak voltak ,hogy mit csináltunk mi magyarok az ő motorjukkal .Itt volt ész , ott pénz!
Eleg nagy tevedesben elsz! A vashengernek az egvilägon semmi bajja nincs, es ugyan azt a teljesitmenyt lehet belölle kihozni, csak 8kg-al nehezebb. Meg nem lättam azt a yamahat, amelyik legyözte.
Én nem a yamahára gondoltam ,mivel arrol lett másolva, soha nem lehet jobb, az adler is jobb volt mint a yamaha,mert arrol vették csak feleannyiból kihozták!
A lackner 2002-be nem öntetet semmiféle aluhengert de a p20 vashengerrel prox dugóval nem versenyképes a yamahával szembe. Az ölbeié is aluhengeres a cikkben leirtakkal ellentétbe nem a kisérletibe öntötték, hanem a Gocsárbácsi maszek mühelyébe, a schenk vaage és a felömlök mintása a TD2b-röl lett mintázva.A nyers öntvényt cseréte el a nándival. De ez hosszu történet. külön minta nélkül kiönteni 1párat az horibilis összeg ma meg se éri.
(csak az a baj, hogy jön szemben a ic
Nézegettem a karbi fúvóka táblázatot amit még korábban belinkeltál és az tényleg létezik,hogy a 250 LC-be 190-es főfúvókák kellenek?
Amúgy valószinű ez volt az oka,mert ami benne volt most,az 100-as sincs. A másik kérdés pedig az lenne,hogy a féklevegőfúvókát ki lehet-e szedni belőle valahogy,vagy az bele van préselve? Mert az egész karbin belülről rétegesen állt a kosz,amit csak kaparni lehetett róla és biztos,hogy a féklevegőfuratok is eltömődtek.Remélem van ötlet rá.
2t kicsit házilag
http://www.onroad.hu/motor/bemutato/1287/