Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

AA.Kampó!(P.versenyszako.)
Sajnálatos módon Lénárt Petinek megállt az RD.!(elektronika)Rajthoz sem tudott állni szegény csak MZ-el.
Gratulálok a résztvevőknek. A versenyekről nem lesz valami rövid műsor a TV-ben?
Nándi Bá!

Sajna nem tudtam/tudom ma elvinni a drótot, mert itt van az udvaromon az egész kompámia összes motorja, és nem akarom itt hagyni őket őrizetlenül.
Elnézést, holnap délután átviszem.
Üdv suzu mester!
Lenne 1-2 kérdésem! Hány kilómétert járassam a levegős 250-est, és érdeklődnék hogy lessz-e verseny a Hungaroringen, és hogy pontosan melyik nap, és hány órakkór?
Üdv!
:) szép tervek... De vigyázz, az Af1 jobbkihajtásos, és a félkarú lengővillát megfordítani nem olyan egyszerű, mivel át kell hegeszteni a himba felfogatóit, ráadásul nem is szimmetrikus! Mondjuk Mitogeri megcsinálta azt hiszem. Éppen ezért szoktak Mito vázba tenni RD blokkokat.
Gyuribá' , telefonon szívesen beszámolok a részletekről is ha felhív , én tegnap minden pénzem letelefonáltam és nem volt még időm elmenni feltölteni .
Nemtom érdekel e valakit(ha nem az sem baj:) de mi reggel 9 től délután 4 ig szakadó esőben mentünk kecskeméten.
látom bakosricsi körbeleste a technikát gratula hogy elöbujtál a barlangodbol. De azért van még mit csinálni a gépen hogy lekerüljön a sok szigszalag, de amugy fasza.
Üdv szakik !
Gratulálok Petrónak , valóban szépen ment szárazon és vizesen egyaránt ( sajnálom , hogy Grúz odacsapta magát , mert stabilan Lecsó előtt volt ) !
Én valóban csapnivalóan mentem , de nem is az volt a célom , hogy mindenkit körbe motorozzak ( ellenben ha lett volna egyenes , ott a motoromnak nem hiszem , hogy lett volna párja a kategóriában ) , az is bravúr volt , hogy egyáltalán tudtam menni . Reggelre lett kész a blokk az új dugókkal , 200 km-es hengerekre ráhónolva , szóval maximálisan bejáratós volt . A Wössner jelesre vizsgázott ! Ja és emiatt 1 pecet sem tudtam pihenni ( valszeg ez volt a legnagyobb bajom a motorozásra nézve ) , útban odafele még akksi tartót faragtam :-) Azokat hajtűnek nevezett nem tudom miket pedig soha nem tudnám megszokni "gyorsasági" stílusban ......
Még lössz!
Elmondanám hogy nagyon szépen szólt szárazon!Janinak kell többet motoroznia hogy visszazökkenjen régi tempójába!
kösz a képeket és a masina hogy muzsikált mig át nem avanzsált125-re
van rája bizonyiték ez a nagy"ŐŐ"
csak néhány kép az őrűltekről,tőbbit később
gratula hogy ilyen jól szerpeltél. Gjani motorja mig megy hogy megy.
Külön elismerés Göndör Janinak (igaz csak x-be engedte el Bambi) hogy slick-el végignyomta a versenyt az esőben!
Ja! Az én kisfiam III.-lett robogóba!Csak 1x esett!
Üdv Maestro és mindenkinek!A verseny tényleg esőben zajlott de az edzések,időmérők dry vót.Ha 2-3 órát még kibírja eső nélkül,nagyon megnyugtató lett volna de nem az lett. A legnagyobb aggodalmat az okozta hogy a driftesek felkenték a pályát gumival és az köztudott,ha vizet kap,úgy viselkedik mint a takony.Szóval egy gyengébb postás egy 125-ös SR.-el körbemotorozott vón minket!Barátom,Grúz(Simoncelli)Atti Moto Guzzi 250 csurkájára 2x majdnem rámentem mert előttem tesztelte a flasztert Sok esés volt,a legsúlyosabb egy válkulcs!.III.Frecska Jani P.20 II.Ökrös Zoli CB.250 I.jómagam RD.250 Részletesebben a P.szakón,később! Képekt rakom azonnal ahogy megkapom!
na mi történt Jani má nyilatkozott,de azért ettöl többet kéne tudni az esös versenyröl.
Sziasztok! Légyszi tájékoztassatok mi történt a versenyen! Jó racézést!
Most az egyszer tévedjen Aigner Szilárd & Pártai Lúcsia!Mert, weat race lesz!
Lesz verseny Máriapócson!Gyere!Gyertek!Ugynézki,nemzetközi lesz!Csehek jelezték hogy jönnek.
Ma kész lettek a bronzperselyek a hátsó futóműbe. Ezen kívül már csak a vízszivattyút kell összeszerelni, hátsókerék-, lánckerékcsapágy csere, és lehet kipróbálni.
Először 10W40-es motorolajjal gondoltam járatni egy pár km-t megnézni, hogy keveri-e még a vizet az olajjal. Aztán ha vízmentes lesz lecserélem 10W30-as váltóolajra.

Szombaton lesz valami a máriapócsi versenyből? Meg lesz rendezve?
sok projekt fut de most leállitva mind majdddddddddddddd