Sajna nem tudtam/tudom ma elvinni a drótot, mert itt van az udvaromon az egész kompámia összes motorja, és nem akarom itt hagyni őket őrizetlenül.
Elnézést, holnap délután átviszem.
Üdv suzu mester!
Lenne 1-2 kérdésem! Hány kilómétert járassam a levegős 250-est, és érdeklődnék hogy lessz-e verseny a Hungaroringen, és hogy pontosan melyik nap, és hány órakkór?
Üdv!
:) szép tervek... De vigyázz, az Af1 jobbkihajtásos, és a félkarú lengővillát megfordítani nem olyan egyszerű, mivel át kell hegeszteni a himba felfogatóit, ráadásul nem is szimmetrikus! Mondjuk Mitogeri megcsinálta azt hiszem. Éppen ezért szoktak Mito vázba tenni RD blokkokat.
Gyuribá' , telefonon szívesen beszámolok a részletekről is ha felhív , én tegnap minden pénzem letelefonáltam és nem volt még időm elmenni feltölteni .
látom bakosricsi körbeleste a technikát gratula hogy elöbujtál a barlangodbol. De azért van még mit csinálni a gépen hogy lekerüljön a sok szigszalag, de amugy fasza.
Üdv szakik !
Gratulálok Petrónak , valóban szépen ment szárazon és vizesen egyaránt ( sajnálom , hogy Grúz odacsapta magát , mert stabilan Lecsó előtt volt ) !
Én valóban csapnivalóan mentem , de nem is az volt a célom , hogy mindenkit körbe motorozzak ( ellenben ha lett volna egyenes , ott a motoromnak nem hiszem , hogy lett volna párja a kategóriában ) , az is bravúr volt , hogy egyáltalán tudtam menni . Reggelre lett kész a blokk az új dugókkal , 200 km-es hengerekre ráhónolva , szóval maximálisan bejáratós volt . A Wössner jelesre vizsgázott ! Ja és emiatt 1 pecet sem tudtam pihenni ( valszeg ez volt a legnagyobb bajom a motorozásra nézve ) , útban odafele még akksi tartót faragtam :-) Azokat hajtűnek nevezett nem tudom miket pedig soha nem tudnám megszokni "gyorsasági" stílusban ......
Üdv Maestro és mindenkinek!A verseny tényleg esőben zajlott de az edzések,időmérők dry vót.Ha 2-3 órát még kibírja eső nélkül,nagyon megnyugtató lett volna de nem az lett. A legnagyobb aggodalmat az okozta hogy a driftesek felkenték a pályát gumival és az köztudott,ha vizet kap,úgy viselkedik mint a takony.Szóval egy gyengébb postás egy 125-ös SR.-el körbemotorozott vón minket!Barátom,Grúz(Simoncelli)Atti Moto Guzzi 250 csurkájára 2x majdnem rámentem mert előttem tesztelte a flasztert Sok esés volt,a legsúlyosabb egy válkulcs!.III.Frecska Jani P.20 II.Ökrös Zoli CB.250 I.jómagam RD.250 Részletesebben a P.szakón,később! Képekt rakom azonnal ahogy megkapom!
Ma kész lettek a bronzperselyek a hátsó futóműbe. Ezen kívül már csak a vízszivattyút kell összeszerelni, hátsókerék-, lánckerékcsapágy csere, és lehet kipróbálni.
Először 10W40-es motorolajjal gondoltam járatni egy pár km-t megnézni, hogy keveri-e még a vizet az olajjal. Aztán ha vízmentes lesz lecserélem 10W30-as váltóolajra.
Szombaton lesz valami a máriapócsi versenyből? Meg lesz rendezve?
Sajna nem tudtam/tudom ma elvinni a drótot, mert itt van az udvaromon az egész kompámia összes motorja, és nem akarom itt hagyni őket őrizetlenül.
Elnézést, holnap délután átviszem.
Lenne 1-2 kérdésem! Hány kilómétert járassam a levegős 250-est, és érdeklődnék hogy lessz-e verseny a Hungaroringen, és hogy pontosan melyik nap, és hány órakkór?
Üdv!
Gratulálok Petrónak , valóban szépen ment szárazon és vizesen egyaránt ( sajnálom , hogy Grúz odacsapta magát , mert stabilan Lecsó előtt volt ) !
Én valóban csapnivalóan mentem , de nem is az volt a célom , hogy mindenkit körbe motorozzak ( ellenben ha lett volna egyenes , ott a motoromnak nem hiszem , hogy lett volna párja a kategóriában ) , az is bravúr volt , hogy egyáltalán tudtam menni . Reggelre lett kész a blokk az új dugókkal , 200 km-es hengerekre ráhónolva , szóval maximálisan bejáratós volt . A Wössner jelesre vizsgázott ! Ja és emiatt 1 pecet sem tudtam pihenni ( valszeg ez volt a legnagyobb bajom a motorozásra nézve ) , útban odafele még akksi tartót faragtam :-) Azokat hajtűnek nevezett nem tudom miket pedig soha nem tudnám megszokni "gyorsasági" stílusban ......
Először 10W40-es motorolajjal gondoltam járatni egy pár km-t megnézni, hogy keveri-e még a vizet az olajjal. Aztán ha vízmentes lesz lecserélem 10W30-as váltóolajra.
Szombaton lesz valami a máriapócsi versenyből? Meg lesz rendezve?