Ma széttúrtam a hátsó futóművet a motoron. Először csak kerékcsapágyakat akartam cserélni, de már ha kint volt a kerék átnéztem az egész futóművet. Gondoltam, hogy le van harcolva, mert kicsit mozgott oldalirányba. De azt nem gondoltam, hogy minden össze van rohadva.
A képen a 3, 11, 24-es alkatrészeket köszörültetem, illetve esztergáltatom. A hozzájuk tartozó 2,9, 21-es perselyeket pedig legyártatom az új méretre. A legtöbb gond valószínűleg a 11-es alkatrésszel lesz. A 10-es szimering se látszik szabvány méretűnek. Azért megkérdezem a helyi Yamaha szervizben, hogy felújító szettet mennyiért tudnának.
Remélem tavaszra egybe lesz a gépem, de addig még sok munka lesz vele.
Köszi, hogy eddig is sok mindenben segítettetek.
Más: IGOL szintetikus robogó olajat használt az előző tulaj, jó ez? Érdekes, édes illata van.
Nagyon rosszakat hallottam róla, több helyről . Én speciel ma láttam előszőr a Dunaújvárosi börzén.Csak óva intenék mindenkit, hogy ne bizniszeljen vele! és szomorú hogy ilyen ember tulajdonában van a Csepel műveknél tesztelt Yds.
csak azért írom ezeket mert az egyik barátomat csúnyán átverte, és nem igazságos hogy erről ne tudjanak a veterános érintettek.
van komplett nem szvágott kotegem, tegyél feé eky képet a motorrol. lehet hogy a csap se erederi. ha lefolyik a benzin akkor le is dugozhatod. ja és nem kell aksi akkor is világit müködik minden.
Tud valaki kapcsolási rajzot, Rd 350 YPVS-hez? Van egy halom kósza vezetékem. Az előző tulaj akksi nélkül használta, és valahogy csinált rá világítást. Vagy ez alap, hogy van direktbe világítás?
A csapon van egy membránnak látszó egység, de nincs rákötve semmi. Gondolom egy vákum vezeték kéne rá a motortól, de azt hol keressem?
SZia igen most vettem 1 3xv-t
hát nem vok nagy pancsis de az is jó lenne (azaz van T1 1961) de kellene egy 21 es az lenne a legnagyobb királyság, most van egy fent 150 pénzért jó lennee dehát ....mani mani my.......................................
most elvitte a Trézikém a vagyont !
Helló
el vagyok szomorodva
életem legnagyobb baklővését tettem meg találtam 1 rd 350 et 50000 ért karbu gondja volt mert csak ugy indult hogy benzin lett cseppegtetve a levegő szőrűbe !
idomjai meg lámpái nem voltak! de amugy jó állapotban volt
ajánlottam 40000 et de a tulaj elzavart "hogy ez egy motor törtnelmi típus" mit akarok ennyiért
másnap mentem volna az 50000 el ara meg elvitte valaki akinek csak a fütengej kellet belöle!
és most megint keresgethetek persze a jóvak drágábbak közt
a ZYCHIben én nem tudok tömítéskészítőt(persze lehet, hogy van:) és az oktogonnál van, nem a nyugatinál.
A jókai téren, viszont egymással szemben van két tömítéskészítő.
Pesten a Zichy Jenő utcában csinálnak bármilyen tömítést elég jó árban, ez ott van a nyugatinál. Bár én magamnak kivágtam 0,5-ös alumínium lemezbő, és bekentem loctite-al, igaz kicsit kisebb lett a prés tér de az enyém elbírja.
Szevasztok! Olyan problémám lenne, hogy nem találok sehol az RD-mhez tömitésszettet, nemis a szett lenne a lényeg hanem leginkább a hengerfejtömítés, mert azon vagyok már egy idelye fennakadva:S 1987-es, LC2-es YPVS. Hha vmi helyet tudtok ahol be lehet szerezni, akkor légyszi irjátok le! Kösz!
A képen a 3, 11, 24-es alkatrészeket köszörültetem, illetve esztergáltatom. A hozzájuk tartozó 2,9, 21-es perselyeket pedig legyártatom az új méretre. A legtöbb gond valószínűleg a 11-es alkatrésszel lesz. A 10-es szimering se látszik szabvány méretűnek. Azért megkérdezem a helyi Yamaha szervizben, hogy felújító szettet mennyiért tudnának.
Remélem tavaszra egybe lesz a gépem, de addig még sok munka lesz vele.
Köszi, hogy eddig is sok mindenben segítettetek.
Más: IGOL szintetikus robogó olajat használt az előző tulaj, jó ez? Érdekes, édes illata van.
csak azért írom ezeket mert az egyik barátomat csúnyán átverte, és nem igazságos hogy erről ne tudjanak a veterános érintettek.
A csapon van egy membránnak látszó egység, de nincs rákötve semmi. Gondolom egy vákum vezeték kéne rá a motortól, de azt hol keressem?
vasmegye
hát nem vok nagy pancsis de az is jó lenne (azaz van T1 1961) de kellene egy 21 es az lenne a legnagyobb királyság, most van egy fent 150 pénzért jó lennee dehát ....mani mani my.......................................
most elvitte a Trézikém a vagyont !
el vagyok szomorodva
életem legnagyobb baklővését tettem meg találtam 1 rd 350 et 50000 ért karbu gondja volt mert csak ugy indult hogy benzin lett cseppegtetve a levegő szőrűbe !
idomjai meg lámpái nem voltak! de amugy jó állapotban volt
ajánlottam 40000 et de a tulaj elzavart "hogy ez egy motor törtnelmi típus" mit akarok ennyiért
másnap mentem volna az 50000 el ara meg elvitte valaki akinek csak a fütengej kellet belöle!
és most megint keresgethetek persze a jóvak drágábbak közt
A jókai téren, viszont egymással szemben van két tömítéskészítő.