Az a baj hogy sajna krómos a kipufogó és mivel a moci gyári állapotu nem igazán szeretném szétégetni hogy aztán kék meg sárga színben pompázzon az egész. Na a furulyákkal meg az a helyzet hogy nem találtam semmilyen csavart benne. Úgyhogy nincs több ötletem sajna. Egyébként is a DX modellekről nagyon kevés az infó sajna. Se leírás se semmi! Minden más RD-ről hegyekben írnak a neten de erről semmi .Egyszerüen nem tom már mit csináljak. De azért köszönöm az infót.
Ezt mind értem zoli amit csináltál az jó. rugásra indult a motor. nem a gyári jelölésnél. ez a trafó a suzi250gt,trafoja ami szintén magnat gyujtásu. ad vele szikrát. én csak azt mondtam hogy találjuk ki hol adja.
temeg felkapod a vizet. Jani aksi kilöve már megjártuk vele tavaly a ringen. ennyi erövel mehetne megszakitóval is 10-ig az is jó. Már rég elfelejtettem volna az egészet.
Jelen esetben minden azonos mivel a menetszám és a drót is stimmel.
A fordított bekötést már én is javasoltam,mivel, ha jól tudom, ez eredetielg fordítva forgó gyujtás(vagy nem de egy próbát megérne)
Éppen a hét végén volt ugyan iylen problémája egy ugyan iylen rendszerű gyujtással(selettra) küzdő emberkének, annyi volt a megoldás, hogy nem a gyári jelöléshez kellett állítani, hanem tök máshova,úgy nem húzta pozitívba a gyujtást.
Üdv Gyuribá' ! Elnézést , hogy ismét bele szólok de ez az ellenállásos téma azért kicsit sántít . Igaz nem vagyok profi a témában de azért annyit tudok , hogy a tekercsnek az induktivitása sokkal lényegesebb mint az ellenállása . Ha a vasmagra ugyanoda ugyanannyi és ugyanolyan vastag drót van tekerve mint volt , akkor ott nem lehet gond . De lehet gond akár a fordított bekötése is a tekercseknek , stb . Én már találkoztam olyannal gyári CDI gyújtásnál , hogy a gyújtó tekercs polaritása el lett nézve és rúgásra alíg volt szikra ( lehetett akár még más gondja is ezen kívűl , de nem lett így beindítva ) , felcserélve ismét hibátlan volt .
Ha félvezető van a gyújtó trafóban az is nagyon meg tudja vadítani a cuccot , nem árt hozzá az eredetije ........
A lényeg , hogy két ismeretlen menetszámú de azonos ellenállású tekercs nagyon eltérő teljesítményű is lehet , az ellenállás mérés a hiba kimutatására nagyon jó , ha tudjuk a hibátlan tekercs ellenállását amivel össze lehet hasonlítani az értékeket .
Ha nincs nagyon megpörgetve a gép , ajánlom rá a tranzisztoros ( akksis ) gyújtást , azzal alúl és középen még jobban tol a gép .
Ki lehet égetni hegesztő pisztollyal, csak akkor van gond ha cromozott. ha nem az vagy ha nem sajnálod akkor ok. Mást nem tudok. A furulyákat a végén alull egy hatos csavarral rögzítették a japcsik. Én az lc kipufogónál így jártam el de az fekete. Ennyi.
Sziasztok! Lehet hogy hülyeséget kérdezek de azt esetleg tudja valaki hogy az RD 125 DX kipufogóit hogy lehet kipucolni?Vagy esetleg a furulyákat kiszedni? Nagyon meg vagyok löve mert rápróbáltam egy full tiszta kiput és egész más így vele motorozni. De az sajna nem az enyém Ezért gondoltam hogy ki kéne takarítani ez enyémet és tök jó lenne minden. Elöre is köszi a segítségeteket.
Nem is konkrétan a jobb teljesítmény miatt, hanem az rd-nek olyan ordítós hangja lesz tőle. Az lc-n lévő direct szűrőket befújtam Vd 40-el hogy megfogja a port. kútfőből pattant ötlet, lehet te nem szavazol rá, de úgy érzem nem koptatja a motort a por. Mit szolsz?
Én értelek, tehát, akkor az elektronika is erdeti.
Ahogy lebontottam,megszámoltam a meneteket soronként, tévedés kizárva.
1. sor:114 kör
2. sor 208 kör
3.sor 193 kör
4.sor 191kör
ez öszesen 676 kör.
Éltem a gyanúperrel, hogy ez 3szor 200 kör, + 1x 114 kör szeretett volna lenni, ezért 714 kör van a jeladón.
Én értelek, hogy szeretnél előremenni, de mi a túrónak dolgozzak vele még egyszer, HA BIZTOSAN TUDOM,hogy ugyan olyan mint az eredeti?
Valamint rosszul is esik, hogy ennyire nem bíztok abban amit csináltam.
régi léghűtéses rD-hez maradt nekem egy elektronika rész,benne a biztosítékdoboz a feszültségszabályzó és a dióda,rendeltem ebay-ról jó régen de már nemszereltem bele az eladott motorba,megmaradt.
5000Ft ha érdekel vkit.
elefantazia@citromail.hu
Mondom, PONTOSAN ANNYI MENET VAN RAJTA, MINT VOLT, PONTOSAN UGYAN OLYAN DRÓTBÓL vagyis a tekercs :
TÖK UGYAN OLYAN MINT AZ EREDETI!
Amit kívántok, a 200 ohm, az lehetetlen, nem fér rá.
Az, meg tökéletesen lényegtelen, hogy 24, vagy 30, vagy 60 ohm.
Ahhoz, hogy értelme legyen a több drótnak EGY NAGYSÁGRENDDEL több menet kellene rá, az meg mint említettem nem fér el.
Valamint:
Mivel az egész tekercs soronként ki van műgyantázva, és a végén van rajta egy réteg szövet,meg egy réteg erős cérna, szintén kigyantázva, nemlehet "még pár menetet" rátekerni, legfeljebb TELJESEN ELŐRŐL megcsinálni az egészet, azt meg nem annyira szeretném,mivel a jeladó, AKKORA, AMEKKORA EREDETILEG VOLT!
Ha még is szarul működik, akkor:
NEM ILLESZKEDIK AZ ELEKTRONIKÁHOZ, ami ugye nem ehhoz a gyujtáshoz való, tehát nem csoda!
Erről meg nem tehetek.
Kiderült miért nem ment a bicaj! Lég szomja volt! kivettem a légszűrőt belőle és úgy mentem egy kört igy minden ok! Vagy az van amit te írtál hogy sokat kap és ahhoz kevés a levegő, vagy légszűrőt kell cserélni. Mit javasolsz? A másik rd-men sport légszűrő van, szerinted? Ti használtok a sportlégszűrőhöz impregnáló olajat?
hát ezekkel nem megyek utcán bár kettönek is van vizsgája, most ilyennek megyek ha van kedvem de inkább idöm. Régi barátommal ismét a motorrace várázsa alá kerültünk és eljátszunk a magunk kedvére. a tudásunkat és az Ö technikai hátterét használva meg a motorjaimat. Talán hozzá tudunk tenni valamit ehhez a sporthoz.
Akarat van a többit elveszik.
na többet nem teszek fel. Nándi majd a hétwen kijutok talán a tompitóval.
Mzoli barátom: a nándi azt kéri hogy tekerj mégrá pár menetet és lehet gyantázni- jó lenne kitalálni ezt a kva gyujtáspontot. Ti vágjátok ezt.
Nem akar ez össze állni. Üresben jár szépen, alapjárat is van, menet közben rotál,gyenge.Nem értem, most már nem füstől, csak amennyire kell, rugásra indul, és mégsem.
temeg felkapod a vizet. Jani aksi kilöve már megjártuk vele tavaly a ringen. ennyi erövel mehetne megszakitóval is 10-ig az is jó. Már rég elfelejtettem volna az egészet.
A fordított bekötést már én is javasoltam,mivel, ha jól tudom, ez eredetielg fordítva forgó gyujtás(vagy nem de egy próbát megérne)
Éppen a hét végén volt ugyan iylen problémája egy ugyan iylen rendszerű gyujtással(selettra) küzdő emberkének, annyi volt a megoldás, hogy nem a gyári jelöléshez kellett állítani, hanem tök máshova,úgy nem húzta pozitívba a gyujtást.
Ha félvezető van a gyújtó trafóban az is nagyon meg tudja vadítani a cuccot , nem árt hozzá az eredetije ........
A lényeg , hogy két ismeretlen menetszámú de azonos ellenállású tekercs nagyon eltérő teljesítményű is lehet , az ellenállás mérés a hiba kimutatására nagyon jó , ha tudjuk a hibátlan tekercs ellenállását amivel össze lehet hasonlítani az értékeket .
Ha nincs nagyon megpörgetve a gép , ajánlom rá a tranzisztoros ( akksis ) gyújtást , azzal alúl és középen még jobban tol a gép .
Ahogy lebontottam,megszámoltam a meneteket soronként, tévedés kizárva.
1. sor:114 kör
2. sor 208 kör
3.sor 193 kör
4.sor 191kör
ez öszesen 676 kör.
Éltem a gyanúperrel, hogy ez 3szor 200 kör, + 1x 114 kör szeretett volna lenni, ezért 714 kör van a jeladón.
Én értelek, hogy szeretnél előremenni, de mi a túrónak dolgozzak vele még egyszer, HA BIZTOSAN TUDOM,hogy ugyan olyan mint az eredeti?
Valamint rosszul is esik, hogy ennyire nem bíztok abban amit csináltam.
5000Ft ha érdekel vkit.
elefantazia@citromail.hu
TÖK UGYAN OLYAN MINT AZ EREDETI!
Amit kívántok, a 200 ohm, az lehetetlen, nem fér rá.
Az, meg tökéletesen lényegtelen, hogy 24, vagy 30, vagy 60 ohm.
Ahhoz, hogy értelme legyen a több drótnak EGY NAGYSÁGRENDDEL több menet kellene rá, az meg mint említettem nem fér el.
Valamint:
Mivel az egész tekercs soronként ki van műgyantázva, és a végén van rajta egy réteg szövet,meg egy réteg erős cérna, szintén kigyantázva, nemlehet "még pár menetet" rátekerni, legfeljebb TELJESEN ELŐRŐL megcsinálni az egészet, azt meg nem annyira szeretném,mivel a jeladó, AKKORA, AMEKKORA EREDETILEG VOLT!
Ha még is szarul működik, akkor:
NEM ILLESZKEDIK AZ ELEKTRONIKÁHOZ, ami ugye nem ehhoz a gyujtáshoz való, tehát nem csoda!
Erről meg nem tehetek.
Akarat van a többit elveszik.
Mzoli barátom: a nándi azt kéri hogy tekerj mégrá pár menetet és lehet gyantázni- jó lenne kitalálni ezt a kva gyujtáspontot. Ti vágjátok ezt.