Most voltam benzinért, raktam hozzá+kivettem a furulyákat, és megdöbbenve látom hogy full retkesek, úgy hogy benzinben áztatom őket meg át drótkefézem. Sóskúton lakom egyébbként. neked tényleg 7db rd van a birtokodban? Bár itt is áll 3+1 a polcon. Érdekes más tipust el sem tudnék képzelni. 93-ban hozzám került egy 250 lc összetörve, nem volt az enyém csak rendbe raktam, akkor szerettem bele. Aztán od adtam a simson-om egy gazzal körbe nőtt DS7-es yamaháért villa nélkül.Tettem bele egy Jawa villát, hát én azt úgy sajnálom hogy eladtam nagyon ment, medig olyan csapágyas volt.
Egyébbként a levegő csavar 1,5 fordulat ,de huzz egynegyed gázt és addig csavard mig frissen nem veszi a lapot
oldalanként . ha nagyon olajos a benzin azt nem szereti. te is csepeli vagy ?
Egyébként nagyon jól indul, suber középre van állítva, levegő csavar fél fordulatot van nyitva. A furulyákat kiégettem mikor hozzám került a motor, de azért megyek és kiveszem. egyébként a hátsó tárcsa fékről jut eszembe hogy a fék az nagyon brutál rajta, szerintem picit túl van méretezve a teljesítményhez képest.
Üdv! Beleolvasgattam a fórum első oldalaiba, és látom hogy Csepeli vagy, és jól ismered a Petró bandi bácsit! Én csak nem rég ismertem meg, de sokat mesélt nekem, és megcsinálta az rd főtengelyemet pöpecül. Vittem neki egy használt lc főtengelyt, és annak a hajtókarjai kerültek a levegős főtengelyébe. A hengerek is meg lettek fúrva, tegnap el is indult a motor, csak kicsit nehézkesen megy, menet közben nem bír kiforogni csak rotál. Olyan mind mikor kis fordulaton éppen kezd kinyitni a membrán. Üresbe viszont jó! Szerinted ez a fúrásnak tudható be, vagy még van valami gond? Bár mondjuk nagyon óvatosan húzom neki, nehogy baja legyen. Mi a véleményed?
Hali valaki tudna segiteni nekem?Az rd-men beszart a különalajzás.Az olajat nyomja a pumpa csak a karbi úgy szivja mintha benzin lenne(az olajpumpábó kijövő csőben meg nincs teljesen tele hanem légbuborékok vannak benne) most 40-es keverékkel használom, de jó lenne ha tudnátok valamit mondani hogy mitől lehet, mert ez igy nem maradhat!
annyi a difi hogy a tank hátso rögzitése máshol van de ez a 76- készült váz is más ott,most snurra jo az összes mérete és a réginek középen van a rögzitése,mint ennek.
ezért készül a td 3 henger mert arra a 34-es való és nincs membrán, de egyébbként a gyári adat és saját tapasztalat alapján 10500-nal 51 le-ös a td 3. a levegös.
azon a hengeren nincs is 200fokos kippufogó nyitvatartás de ez is benne van a széria hengerbe"
a gyári 28 etető és kis membrán már gát de azt is beirtam az a 24h-ra készült verzió azért a 2x21,6 tal pályán is elég gyors lehet ügyes menövel.
Írod odaát, hogy kicsi a membrán...
Tényleg nem okoskodni akarok, de a 200 fokos kipuszög meg rengeteg a 10 ezres fordulathoz, ezzel a 200 fokkal vagy 12 ig el kellene forognia, de nem tud, mert a membrán kicsi, és a kis méret főleg a csőcsteljesítmény közelében akadályozza az áramlást, a konfuzor meg nagyon rövid, ettől nagyon elejti a teljesítményt a csúcs után.
Ha tényleg nem akarsz 10 fölé forgatni, 185-190 fok bőven elég volna, és egy nagyobb membrán nem korlátozná a szívást, mint most, viszont alacsonyra sem volna rosszabb.
de azért van más is suzu meg honda +p20 is.