mondjuk le kellene gyantázni a tekercset de van itthon gyantám de hiányzik a védö. tettem rá olyan trafot ami cdi gyujtásra való. erösebb szikrát ad jóval,és már a nándival kitotoztuk hova esik a gyujtás. be is indult de majd a hétvégén megnézem a stroboszkoppal hova esik a jel. aztán már csak karburálni káne mert csurog a nyál belöle annyit kap alul. má vagy 5gyertyát dobtam el nincs több. még az a kettö maradt ami benne van.
a robbanótér kialakitása érdekes bár nem egyedi ahogy nézem aprillia rs membrán vforce. de a henger belül nagyon hasonló az rs kialakitásához. És igy már nem is tünik soknak a 100körüli teljesitmény meg +ccm,ami a legjobb tuning.
A tzr 250 majd összes futómü alkatrésze csereszabatos az ypvs-be egész kicsi reszeléssel. az fzr-ek esetében már szélesebb a blokk meg a váz is vastagabbak a gunik is , hátulra nem fér be.
Az a henger az nagyon profi kérdés mi pénz egy szett.
250, x, cimcony?
(már, ha az ő lovát is hozzátok)
van egy pár dolog, ami most ellene szól.
Az a henger az nagyon profi kérdés mi pénz egy szett.