Kenitek valamivel a szűrőket? Erre még nem kaptam választ senkitől. Az én 250 lc-m úgy üvölt tőle, hogy nem szeretném leszedni. hozzádúsítottam az űzemanyagot, és sokkal nyomatékosabb lett tőle. Hatodikban 60-nál egészen jól megindúl az óta.
De gyönyörűek a bicajok! Meg néztem volna őket szívesen. Egy ilyen szép 73-75 körüli rd mennyiért ment? Ezek le vannak papirozva? Csak azért kérdezem , hogy az enyém mennyit érhet a 76-os.
A 24-óráson remekül működött a sportlégszűrő.Extrém terhelést kapott a szűrő,mert olyan por volt helyenként mint egy crosspályán.Mondjuk emiatt 2-óránként kompresszorozni kellett,mert csökkent a teljesítmény rendesen.Először azt hittem kezd felhalni a motor,de nem,csak eltömődött a szűrő.(kellett volna még egy párat vinni és csak cserélgetni,mert sok időt vesztettünk vele)A szivacsszűrő valszeg több port fog meg,és hosszabb távon.Kárpitos kellékes,szivacsos boltban,vagy esetleg motoros boltban kaphatsz szivacsot.
Üdv Maestro!Hazajöttünk hamarabb mert Debrecenben veterán börze volt.De minek?Kevesen voltak,(vevők)árus annál többen!Sok rozsdás vas!A MÉH-be jó pénzt adtak vóna az egészért!Viszont vettem egy hasonló sárvédőt!-Nem is biztos hogy jó az RSW. Máriapócsra,tavaly az MZ.-sek estek keltek vele.Az utcai fog jól ha bemelegszik!
A "sportlégszűrőnek" nincs vastagsága,kb annyit ér mint egy harisnya, nem megy a karterba kavics, és nem költözik bele a cinege, mást nemigen fog meg, a levegő útja benne nem elég"cikk-cakkos" nem kell benne többszörösen irányt változtatnia,márpedig a légszűrés elve ez.
na látod ezé kéne azt a 3km megtenni , de ez a hét tul sürü és motornak most annyi. a falnak támasztottam csak a pok bene szöje és már nincs egy hónap se .
Valószínű szinre színt a gyári bekötés , de sose tudni . Én csak elmondtam hogyan jártam régebben Gyári CDI-vel , itt ha megváltozott a forgásiirány az is beleszólhat , esetleg a nem hozzá való trafó . Azt nem feltételezem Zoliról , hogy esetleg fordított iárnyba tekerte rá a tekercset , de egyáltalán biztos , hogy jó a többi része ennek a cuccnak ?
Egyébként régebben a kartosoktól vettem két Motoplat gyújtást is , az egyik alapból fix gyújtási pontos volt , pedig eredetileg visszább kellene vennie ha emelkedik a fordulat . A másik szabályzott , csak nem sokat , de ahogy múlt az idő egyre kevesebbet szabályzott , aztán egyszercsak az is fix lett . Pár év mulva már szikrát sem adott szegény . Kísérletképp az álló forgó részéhez csatlakoztatva építettem hozzá egy elektronikát , ami működött , csak az is össze vissza adta a jelet .
Gyuribá' , nem a trafón kell átcserélni a vezetékeket mert akkor visszafelé fog folyni az áram a gy.gyertya elektródái közt , ami nagyon nem jó , mondjuk a trafónak sem használ . Én a "töltő"tekercsről beszéltem , hogy akár gond lehet a polaritásával ...........
Akksis gyújtásról annyit , hogy tudomásom szerint az összes új 4 hengeres nagyköbcis Japán gépen az van , igaz elég kifinomult cuccokkal ( mechanikus megszakítót még az ellenségemnek sem ajánlanám :-) ).
ha nem akarnék jobbat mint a többieknek van rég kreálltam volna egy aksis gyujtást megszakitóval. de még nem adtam fel elvileg átcseráltem a kábeleket már a trafon de nagyobb szikrát nem ad, A 80-as lc-nek jó a lendkereke a kupra lehet hogy ugy megcsinálom mint a nagy rd-nél van az eredeti ypvs elektronikával és akkor minden ok de lessz vagy karácsony mire késsz lesz.
Egyébként régebben a kartosoktól vettem két Motoplat gyújtást is , az egyik alapból fix gyújtási pontos volt , pedig eredetileg visszább kellene vennie ha emelkedik a fordulat . A másik szabályzott , csak nem sokat , de ahogy múlt az idő egyre kevesebbet szabályzott , aztán egyszercsak az is fix lett . Pár év mulva már szikrát sem adott szegény . Kísérletképp az álló forgó részéhez csatlakoztatva építettem hozzá egy elektronikát , ami működött , csak az is össze vissza adta a jelet .
Akksis gyújtásról annyit , hogy tudomásom szerint az összes új 4 hengeres nagyköbcis Japán gépen az van , igaz elég kifinomult cuccokkal ( mechanikus megszakítót még az ellenségemnek sem ajánlanám :-) ).