ez a "csoszy" pannoniája ugye?frankón kialakult,tudom értékelni a kitartását egy tömbből mart blokk egyedi főtengely rotax hengerek vizhütés nem kevés meló meg pénz
Zoli! A francba, lehet, hogy tényleg összecseréltem a szimeringet...akkor ezért nem gyorsult jól az asszony mosogépe....ez nem jó bele! :) küldjétek már vissza a mosógépbevalót :)
Hehhe, ez egy "új" szabadalom, valami internetes guru állítólag egy rakás pénzzel támogatja...
Az öreg Junkers ezt kb 100 éve szabadalmaztatta, a 30-as években ilyen dízel motorokkal simán repültek (Junkers Jumo)
Schwantznak mindegy volt mivel megy, 4T-vel is legalább akkorákat meccselt mint a kéttével, Rainey úgy szintén.
Az utóbbi időben a kétté is szét volt elektronikázva, az RSA Apriliákban valami elbaszott "kipörgésgátló" volt ami a gyújtást buzerálta, a gyáriakon kívül nem is tudta más rendesen beállítani.
Az elektronikásással cseszték szét a versenyeket, nem az ütemszámmal.
Kezdhetsz megbarátkozni a gondolattal, hogy a jövőben már a kéttében is szelepek lesznek, és nem fognak sehol benzinbe keverhető kétté olajat árulni.
Majd illegálba keverheted a váltó vagy 4T olajat a benzinbe, úgy ahogy a hőskorban tették
te tomi ezeken már annyi elektronika van hogy egyedül is végigmegy apályán akkor minek a pilóta, bezzeg a svanc
az rgv vel az volt a höskor olyan többé nem lesz,vagyis igaz a
mondás a történelem ismétli magát akkor is 2t.
Mennyire zavarná meg az identitástudatodat az a tény, hogy azért mert valami 2 ütemű, még lehet benne olyan szívó és kipufogó szelep mint a 4t-ben?
Tehát dettó mint a 4T, csak van még hozzá egy feltöltő, viszont fordulatonként van munkaütem.
Ez amire te gondolsz, a benzines-karbis-réses-atmoszférikus kétté csak megfelelően kis hengerűrtartalomnál képes úgy ahogy működni, pl 500 egy hengernél már bukta van.
Kis hengerűrtartalomnál valóban lehet elfogadhatóan működő motort csinálni a karbis réses-kéttéből, annak ellenére, hogy eléggé elbaszott találmány. Persze tökéletes motorozási élményt azért nem tud nyújtani, de ha elég fiatal, tapasztalatlan, vagy megszállott aki hajtja, akkor ezt észre sem veszi (amíg megy a gép)
Hogy próbálkozol ott a surranó pályán ott hátúl :) A szakértőknek érdemes megfigyelni a 7-es rajtszámú mosógép szimeringes,erőtől duzzadó gép rajtolását :) :)
Ez 4t gazdik 4üteme:
Első ütem:
Szívás
(szívás a sok értelmetlen alkatrésszel)
Szuszogás
(összrakás után amikor baszik indulni, és már körbetolta a gazdi a kerületen)
Gyújtás
(amikor végre felgyújtja a gazdi azt a xart, mert nem megy, nehéz, ronda hangja van)
Munkavégzés
(mint aki jól végezte dolgát, kidobja a faszba és vesz végre egy rendes motorkerékpárt.)
ezzel szemben a 2t motor tulajdonosának sokal vidámabb élete van.
Az első ütemben, reménykedik, hogy nem akad meg.
A máaodikban szétszedi, és felméri a károkat
D:)
Viszont érdekelne, hogy a zasszonyod mosógépe kétté ütemű e vagy négyté e ütemű e?
D:)
Jödőre dijkiosztón kapol külön energomat kupát D:)
(yahama energomat, állítólag vizes..)
D:)
Az öreg Junkers ezt kb 100 éve szabadalmaztatta, a 30-as években ilyen dízel motorokkal simán repültek (Junkers Jumo)
Az utóbbi időben a kétté is szét volt elektronikázva, az RSA Apriliákban valami elbaszott "kipörgésgátló" volt ami a gyújtást buzerálta, a gyáriakon kívül nem is tudta más rendesen beállítani.
Az elektronikásással cseszték szét a versenyeket, nem az ütemszámmal.
Majd illegálba keverheted a váltó vagy 4T olajat a benzinbe, úgy ahogy a hőskorban tették
az rgv vel az volt a höskor olyan többé nem lesz,vagyis igaz a
mondás a történelem ismétli magát akkor is 2t.
Akkor most hány ilyened is van?
:)
Mennyire zavarná meg az identitástudatodat az a tény, hogy azért mert valami 2 ütemű, még lehet benne olyan szívó és kipufogó szelep mint a 4t-ben?
Tehát dettó mint a 4T, csak van még hozzá egy feltöltő, viszont fordulatonként van munkaütem.
Ez amire te gondolsz, a benzines-karbis-réses-atmoszférikus kétté csak megfelelően kis hengerűrtartalomnál képes úgy ahogy működni, pl 500 egy hengernél már bukta van.
Kis hengerűrtartalomnál valóban lehet elfogadhatóan működő motort csinálni a karbis réses-kéttéből, annak ellenére, hogy eléggé elbaszott találmány. Persze tökéletes motorozási élményt azért nem tud nyújtani, de ha elég fiatal, tapasztalatlan, vagy megszállott aki hajtja, akkor ezt észre sem veszi (amíg megy a gép)