Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és még ezek
Sziasztok van pár RD 350 alkatrészem eladó
ezt az imát lopom facéra...
Ejj nem érted te a TTTT lényegét..
Ez 4t gazdik 4üteme:

Első ütem:

Szívás
(szívás a sok értelmetlen alkatrésszel)

Szuszogás

(összrakás után amikor baszik indulni, és már körbetolta a gazdi a kerületen)

Gyújtás
(amikor végre felgyújtja a gazdi azt a xart, mert nem megy, nehéz, ronda hangja van)

Munkavégzés
(mint aki jól végezte dolgát, kidobja a faszba és vesz végre egy rendes motorkerékpárt.)

ezzel szemben a 2t motor tulajdonosának sokal vidámabb élete van.

Az első ütemben, reménykedik, hogy nem akad meg.
A máaodikban szétszedi, és felméri a károkat
D:)
ja az ultradermből gondoltam hogy hazai
ez a "csoszy" pannoniája ugye?frankón kialakult,tudom értékelni a kitartását egy tömbből mart blokk egyedi főtengely rotax hengerek vizhütés nem kevés meló meg pénz
Te kis csacsi! 4T...mi lehetne egy mosógép trakesz tiszta honda 5500 szív, mos, öblít, kipufog Kérdezd meg Mr Gecót
Nagyonpenge vagy, hogy neked mán a mosógépbe is ehte Yamaha genuine Parts cimcod van..

Viszont érdekelne, hogy a zasszonyod mosógépe kétté ütemű e vagy négyté e ütemű e?
Az tényleg gáz, ha nem forog a cntrifuga..
D:)

Jödőre dijkiosztón kapol külön energomat kupát D:)
Zoli! A francba, lehet, hogy tényleg összecseréltem a szimeringet...akkor ezért nem gyorsult jól az asszony mosogépe....ez nem jó bele! :) küldjétek már vissza a mosógépbevalót :)
Van az a kevésbé ismert tipus, azzal indul
(yahama energomat, állítólag vizes..)
D:)
Hehhe, ez egy "új" szabadalom, valami internetes guru állítólag egy rakás pénzzel támogatja...
Az öreg Junkers ezt kb 100 éve szabadalmaztatta, a 30-as években ilyen dízel motorokkal simán repültek (Junkers Jumo)
Ezt a motort tervezem a huszasba a Yamahák ellen!
Schwantznak mindegy volt mivel megy, 4T-vel is legalább akkorákat meccselt mint a kéttével, Rainey úgy szintén.
Az utóbbi időben a kétté is szét volt elektronikázva, az RSA Apriliákban valami elbaszott "kipörgésgátló" volt ami a gyújtást buzerálta, a gyáriakon kívül nem is tudta más rendesen beállítani.
Az elektronikásással cseszték szét a versenyeket, nem az ütemszámmal.
Kezdhetsz megbarátkozni a gondolattal, hogy a jövőben már a kéttében is szelepek lesznek, és nem fognak sehol benzinbe keverhető kétté olajat árulni.
Majd illegálba keverheted a váltó vagy 4T olajat a benzinbe, úgy ahogy a hőskorban tették
te tomi ezeken már annyi elektronika van hogy egyedül is végigmegy apályán akkor minek a pilóta, bezzeg a svanc
az rgv vel az volt a höskor olyan többé nem lesz,vagyis igaz a
mondás a történelem ismétli magát akkor is 2t.
Ez meg már megint egy másik YPVS?
Akkor most hány ilyened is van?
Van v8.as 2t autó is
És akor egyesítették a két rendszer hátrányait
:)
Akkor fordítsuk komolyra a szót.

Mennyire zavarná meg az identitástudatodat az a tény, hogy azért mert valami 2 ütemű, még lehet benne olyan szívó és kipufogó szelep mint a 4t-ben?
Tehát dettó mint a 4T, csak van még hozzá egy feltöltő, viszont fordulatonként van munkaütem.

Ez amire te gondolsz, a benzines-karbis-réses-atmoszférikus kétté csak megfelelően kis hengerűrtartalomnál képes úgy ahogy működni, pl 500 egy hengernél már bukta van.
Kis hengerűrtartalomnál valóban lehet elfogadhatóan működő motort csinálni a karbis réses-kéttéből, annak ellenére, hogy eléggé elbaszott találmány. Persze tökéletes motorozási élményt azért nem tud nyújtani, de ha elég fiatal, tapasztalatlan, vagy megszállott aki hajtja, akkor ezt észre sem veszi (amíg megy a gép)
Hogy próbálkozol ott a surranó pályán ott hátúl :) A szakértőknek érdemes megfigyelni a 7-es rajtszámú mosógép szimeringes,erőtől duzzadó gép rajtolását :) :)
Üdv! eladó,rd 350 ypvs ford. szám mérö kihajtás.meg 1-2 apróság ami a képeken van,fötengelyen egyik h.kar csap berágodott. érd:p20joci@freemail.hu
pedig lehetne komoly is itt van már január közepe és még semmi pankráció nem volt se mosógép se semmi mi lesz igy velünk?