Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon jó lesz!Tetszik az összhatás!Nálam is a harmadikon van a szobában a fél Rd
Szerintem vágj le az elejéből 100 milit és told annyival előrébb, amúgy a többi része összhangban van.
A tanknak marhára tetszik a színe.
Sárvédőm lehet hogy van meg nèzem holnap
Rezsi csökkentés keretében ( hideg garázs ) inkább beköltöztem az előtérbe Böntiből ott is alszok
Nos. Hát nem is tudom...ilyen mitó üléssel, nem vágott vázzal. A narancs színű üléses képen viszontt magasabbra van húzva, és akkor vágni kell a vázat ahogy beszéltük. Viszont nekem kényelmes volna ez az ülés. Hogy csini-e? Majd a népitélet eldönti
Gyuribá! Mindig is éreztem az igazságot, csak sokáig nem akartam elhinni :-)
Mikor még aktívan jártam a versenyekre akkor is úgy kellett letépni a CM400-ról meg az LTD440-esről, mikor ide adták kipróbálni, pedig nagyon rühellem a chopper futóművet. A CBR600-nak pedig csak a súlya és az ára volt gond.

Ezek a réses karbis kétték csak azért születtek meg mert a bolsevikok ezzel akarták térdre kényszeríteni a gazdag nyugatot (lásd Honecker bosszúja)

A CR500 gyári adata 65 ló, de a mértek közül keréken éppen elhagyták az 50 lovat, amúgy meg tök mindegy, mert a régi gyári 70 ló körülieknél is gyorsabbak voltak a gyengébb 250 kétték. A terepen máshogy jön ki ez az egész. És kb az 500 CC az ahol már a réselt benzines kétté teljesen elveszti a teljesítmény többletét. Az csak gyerekmotoroknál és fűnyíróknál érvényes
Nem kell ezért besértődni, velem is jól kibactak mert ezt az újkorában is elavult rendszert tanultam évtizedekig, igazából máshoz nem is értek. Képzelje Gyuribá mennyire megdöbbentem mikor rájöttem az igazságra ...
De nosztalgia mocinak pont jók.

Egyébként meg újra "kéttében fejlesztek", csak nem a karbis és réselt kevert olajozású szarban
meghalásmentes műanyag hátsó sárvédőt jól kapsz ajiba(nálam csak elrohad).beteheted a fa alá ha eljössz érte.ha ráér,akkor meg majd január 4.-én keméten .
Hol van ez a MÉH telep ahol ilyenek vannak :)
Keresek ypvs-hez, bal oldali tágulási tartályt takaró műanyag háromszöget, műanyag hátsó sárvédőt. Valamint donornak való ypvs-t. Lehetőleg olyat amivel nem haltak meg! Ha igen ne mondja el! Mert akkó nem kő! Igaz Mosi? Vasszad meg!
szia Jani
ne legyél má ennyire pálforduló most már csak rmz450 hogy szakadjon le a szeleped, még jó hogy sokan kitartanak a 2t mellet. a közel 2x akkora 4t mennyi forgató nyomatékot produkál,semennyivel többet mint a jó 2t ? az éppen több mint a fele ccm. A 70 az nem vitatéma atilla nem is azért mondta ,de 55 56 le az gyári érték a 70 meg cr500
de attol egy pár embernek összeszorulna a valaga.
A speciálokban nem volt azé van a kuplungba is csillapitó gumi betét,
ha durván mész az logosodik ki, ilyenek a szoc motorba nem léteznek.
tegnap mentettem 1 méhes szökevényt be is indul 5év mulva oldtimer lessz. Ugyse gyártanak többé ilyet
hát.....nem tudom érdemes lesz-e foglalkozni vele a yamaha kb olyan erős lehet mint egy lc,csak krisz nem arról hires hogy finoman kezeli a szerkezetet nem akarnék verseny közbeni szétesést
70 lovas 250-es krossz a mesében van, 60 lovas meg esetleg régen a VB-n volt. A két ütem még akkor is szar fogósabb talajon ha viszonylag laposabb a telj. görbéje, nem, hogy akkor ha ki van hegyezve...
A sok katalógusmenő 56-58-60 lovas 250-es kétté krossz gépét mikor felteszik a padra kiderül, hogy keréken jó ha 40 környéke.
Egyébként is a nyomaték viseli meg a hajtásláncot, de a kéttében abból kevés van. A fix lánckerekes krossz agyakban a lánc felől 2 csapágy van, és könnyen ki szokott verődni a fészke... ha belemossák a koszt a csapágyba, vagy a feszesen használt lánctól
Annyi a megoldás hátránya, hogy kuplung nélkül pontosabban kell váltani
fogyózni nekem kéne már régebb óta gondolkozok rajta mondjuk könnyebb is lenne,meg használódnak el a kerékagyak meglógosodik a csapágy stb.valaki azt mondta a földön könnyebben elforog a kerék aszfalton ezért nem jó,bár egy krosszgumi is hatalmasat fog.nem tudom mennyire gyötri meg az egész hajtásláncot
Felőllem mehet,de ugye nem én döntök az ilyen kérdésben.
A puding próbája az evés,meg kell csinálni,de szerintem,ha a 60-70LE-s 250-es krosszmotorokon nem tépi szét a meghajtást az 500-sok meg még ennél is erősebbek,akkor itt is működni fog.
Fogyókúra?
na akkor két kérdés:ha alu lengővillát szeretnék akkor az mehet-e,meg hátha van valakinek tapasztalata gondolata:olyan kis könnyü csillapitás nélküli kerékagyat/fix lánckerék csavarozva/amit mostanában sok kisebb köbcentis motoron látni a yamaha versenyzés közben szétszedné?vagy mi lehet a következmény?
Tiszta emzé kupa
Máris jobban állsz mint én :)
ismerős a téma van egy pár bedobozolt motorom amiket folyamatosan csinálok már x éve......... egyszer majdcsak meglesznek
Nem, csak mondhatni igen igen belassult.
Annó Dimma segítségével vettem egy dx-et, szétszedett blokkal.
Törött volt a motorház és a váltó egyes alkatrészei is, legfeljebb alkatrésznek alkalmas belőle ez-az, denem sok minden, mert pl a motorház kompletten kuka.
Azóta kerítettem már másik két blokkot bele, és a három roncsból még mindig nem biztos hogy össze tud állni egy egészséges darab.
Kettőnek belül törött,hegesztgetett. elhúzódott a motorháza, a harmadik csak simán lukas hátul talán még az a legjobb.
Ez van a blokkal.
A váz nagyjából készen van, efestve, csili vili, felújítottam a telókat, szereztem rá kormáynt , és persze rengeteg segítséget kaptam Petrótól, Dimmától, hogy legalább ennyi, meg legeyen belőle.
CSak mindig elé ugrik valami más amit muzsáj csinálni...
Most például egy vidám elhúzódó házfelújítás.
De halad azért,csak nagyon lassan.
Neki kellene feküdni...
multkorában visszaolvastam a fórumban 2008 környékén elkezdtél egy dx-t épiteni,teljesen behalt a projekt?
Köszöntem széken
persze elviszem