Boldog Karácsonyt kívánunk mindenkinek!
Ja és azt mondta a Mikulás hogy a 60év feletti Clssic menőknek nem kell nevezést fizetni jövőre, benne lesz a buszjegy árában.
" reklámjait kötelezően el kell helyezni"
Akkor ezért kötelezően támogatást is kapunk?!
Azonkívül 3 GtF futam közül 2-t sikerült közös időpontra tenni.:(
Csak azok az átalakítások engedélyezettek, amik jelen kiírásban engedélyezve vannak. A nem említett átalakítások tilosak!
Kötelező reklámok elhelyezése
A bajnokság díjait adó támogatóink reklámjait kötelezően el kell helyezni, a motorkerékpár első és hátsó sárvédőire! Amennyiben a motoron nem szerepelnek a reklámok, úgy a gépátvételnél felkerülnek rá és a gépátvétel csak így lesz érvényes! Természetesen a matricákat személyesen a versenyek előtt is át lehet venni a rendezőségtől, vagy a licenc átvételekor!
Versenyzőkkel szemben támasztott elvárások
A versenyzők ruházatára vonatkozó követelmények, illetve a versenyzőkkel szemben támasztott elvárások a mindenkori MAMS szabályoknak megfelelő! Kérjük ezek betartását!
Rajtszám
A motorokon elöl, ill. a motor jobb vagy bal oldalán, jól látható helyen rajtszámot kell elhelyezni.
Résztvevő motortípusok
• 1.: 1975-ig gyártott motorok, max. 350 ccm 4T és max. 250 ccm 2T;
• 2.: 1975-ig gyártott motorok, 350-500 ccm 4T és max. 350 ccm 2T;
• 3.: 1975 és 1984 között gyártott motorok, max. 500 ccm 4T és max. 350 ccm 2T.
A kor megállapításánál a modell megjelenési érve mérvadó.
Váz
Csak az eredeti váz megengedett, évjáratnak megfelelően. A fővázon történt mindennemű átalakítást a versenybizottságnak engedélyeznie kell. A végrehajtott módosításoknak meg kell felelniük a biztonsági előírásoknak.
Lengővilla
Átalakítása, cseréje megengedett. Anyaga csak acél ötvözet lehet.
Első teleszkóp
A villahidak cserélhetőek, csapágyazásuk átalakítható.
Az első teleszkóp nem lehet kívülről állítható, csak a rugó-előfeszítést lehet állítani. A teleszkópban levő olajnak és annak mennyiségének változtatása engedélyezett.
• Classic 3: évjáratnak megfelelő;
• Classic 1-2: max. 38mm átmérő;
Hátsó gátlók
A hátsó teleszkóp nem lehet külön tartályos, csak a rugó-előfeszítés és a húzó fokozati csillapítás állítása megengedett.
Kerekek
• 17 coll-os kerék használatát gyári dokumentációval kell igazolni;
• Classic 1-2: szabadon választott, típus azonos széria;
• Classic 3: szabadon választott;
Első fékrendszer
• 1 dugattyús úszónyereg és 2 dugattyús fix féknyereg megengedett;
• úszótárcsa nem megengedett;
• max. féktárcsa méret 300 mm;
• Classic 1: elől 1 féktárcsa megengedett,
• Classic 2-3: elől 2 féktárcsa is lehet.
FIGYELEM! A fékrendszer műszaki gépátvételkor fokozott ellenőrzés alá kerül, hiszen életvédelmi felszerelés, így mindenkit kérünk, hogy kellő figyelmességgel járjon el a fékrendszer megépítését illetően!
Hátsó fékrendszer
Bármilyen átalakítás megengedett a kategória jellegének megtartása mellett.
Sárvédők
Használata kötelező, bármilyen átalakítás megengedett a kategória jellegének megtartása mellett.
Tank
Bármilyen átalakítás megengedett a kategória jellegének megtartása mellett.
Ülések
Bármilyen átalakítás megengedett a kategória jellegének megtartása mellett.
Kormány
Bármilyen átalakítás megengedett a kategória jellegének megtartása mellett.
A kormányvéget műanyag dugóval vagy fém kormány súllyal le kell zárni biztonsági okokból. Gázmarkolat szabadon használható gyári, vagy bármely gyártótól az úgynevezett „nagygázkar”. A kormányon tükrök használata biztonsági okokból tilos, kérjük a verseny előtt eltávolítani!
Elektromos rendszer
Bármilyen gyújtásrendszer használata engedélyezett.
Minden elektromos berendezés eltávolítható, a versenyen nem kötelező a használatuk (lámpák, vezetékek stb.)! A versenygépeken világítóberendezések nem kötelezőek, teljes mértékben leszerelhetőek! A versenyen biztonságtechnikai okok miatt az első foncsor kiszerelése, és az indexek, hátsó lámpa szigetelő szalaggal történő leragasztása kötelező!
FIGYELEM! A kormányon piros színű működő vészleállító kapcsolónak kell felszerelve lennie!
Kipufogó
Hatásos hangtompító használata kötelező (max. 105±3 dB, szabványos zajszint mérés alapján).
Karburátor
• évjáratnak megfelelő kinézetű megengedett;
• mérete szabadon választható;
• gyorsító fúvókás (powerjet sem) karburátor használata nem megengedett.
Légszűrőház
Bármilyen átalakítás megengedett.?,
Henger
• 2 mm túlméret megengedett;
• a gyári vezérlési mód átalakítása nem megengedett;
• működő power szelep megengedett.
• Hengerfej
• Bármilyen átalakítás megengedett a kategória jellegének megtartása mellett.
• Dugattyú
• Bármilyen átalakítás megengedett.
• Főtengely
• Bármilyen átalakítás megengedett.
• Hajtókar
• Bármilyen átalakítás megengedett.
• Motorblokk
• Bármilyen átalakítás megengedett.
• FIGYELEM! Azolajbeöntő és leeresztő csavarok lazulás elleni biztosítása kötöző dróttal kötelező!
• Kuplung
• Bármilyen átalakítás megengedett a gyári működési elv megtartása mellett.
• Csapágyak
• Bármilyen átalakítás megengedett.
• Váltószerkezet
• Bármilyen átalakítás megengedett.
• Lánckerek
• Bármilyen átalakítás megengedett.
• Lánc
• Bármilyen átalakítás megengedett.
Lábtartók
A hátsó lábtartók szabadon eltávolíthatók. Az első lábtartók szabadon módosíthatók, cserélhetők. A lábtartók külső széléből biztonsági okok miatt, méretbeli változtatás engedélyezett! A lábtartó végén gumi, vagy műanyag dugó használata biztonságtechnikai okokból kötelező!
Gumik
• slick és vágott slick gumi nem megengedett;
• gumimelegítő használata megengedett.
Kenőanyagok, benzinek
Kizárólag kereskedelmi forgalomban kapható üzemanyag használható! Környezetvédelmi szempontoknak megfelelő kenőanyagok szabadon használhatóak! Etanol használata tilos!
A motorokból a gép feldőlése esetén sem szivároghat semmilyen folyadék, tehát a tank szellőzőjét, és a karburátor túlfolyóját, egy csövön keresztül, egy szivaccsal bélelt gyűjtőedénybe kell vezetni.
Reklámanyagok
A motorokon reklámok szabadon elhelyezhetőek, amennyiben biztonságtechnikailag megfelelnek. Ezek mellett az adott versenyre érvényes kötelezően kiírt hirdetések motoron való szerepeltetésére helyet biztosítani kötelező!
Technikai bizottság
A motorok és ruházat műszaki ellenőrzését a műszaki bizottság vezetője végzi. A versenybizottság a verseny teljes időtartama alatt jogosult bármely motor megbontásos vizsgálatára.
Óvás
A leintés után 30 perc áll rendelkezésre az óvás benyújtásához! Az óvás technikai díja 50.000 forint.
hát a tapasztalat az hogy nehéz olyat kifogni ami nincs lehajtva ha a főtengelyt ujitani kell az könnyen beleszalad egy 40-50-esbe,egy pár dugó 30,ezzel kell kalkulálni
Köszi a felvilágosításokat.Lehet,hogy tudnák egyet szerezni,de ha költeni kellene rá azt már nem biztos,hogy tudnám fedezni.82-es a motor.Mi lehet egy ilyennek az ára papirok nélkül?
Utánna gyorsan ledobni róla a 250 hengert és rá a 350. Hatalmas a külömbség! Van haveromnak 350 hengerpárja, ha kéne Igaz csak utcán mentem ypvs-el,( LC- vel még nem ) de az még annál is bikább 10-13 pacival Enyém eredetileg 250 - volt, nem volt semmi extra, de rákerült a 350 henger és nem tudom leírni a külömbséget.
Ja és azt mondta a Mikulás hogy a 60év feletti Clssic menőknek nem kell nevezést fizetni jövőre, benne lesz a buszjegy árában.
komolyan gondolod akkor ebay ott 4-7 e euért árulnak ilyeneket
Akkor ezért kötelezően támogatást is kapunk?!
Azonkívül 3 GtF futam közül 2-t sikerült közös időpontra tenni.:(
Eladó a motor! Egy 250-es és egy 350-es blokkal. Alu tank,stb.
Ár: 650.000 HuF.
MAMS Old TimerClassic Bajnokság technikai kiírás
Csak azok az átalakítások engedélyezettek, amik jelen kiírásban engedélyezve vannak. A nem említett átalakítások tilosak!
Kötelező reklámok elhelyezése
A bajnokság díjait adó támogatóink reklámjait kötelezően el kell helyezni, a motorkerékpár első és hátsó sárvédőire! Amennyiben a motoron nem szerepelnek a reklámok, úgy a gépátvételnél felkerülnek rá és a gépátvétel csak így lesz érvényes! Természetesen a matricákat személyesen a versenyek előtt is át lehet venni a rendezőségtől, vagy a licenc átvételekor!
Versenyzőkkel szemben támasztott elvárások
A versenyzők ruházatára vonatkozó követelmények, illetve a versenyzőkkel szemben támasztott elvárások a mindenkori MAMS szabályoknak megfelelő! Kérjük ezek betartását!
Rajtszám
A motorokon elöl, ill. a motor jobb vagy bal oldalán, jól látható helyen rajtszámot kell elhelyezni.
Résztvevő motortípusok
• 1.: 1975-ig gyártott motorok, max. 350 ccm 4T és max. 250 ccm 2T;
• 2.: 1975-ig gyártott motorok, 350-500 ccm 4T és max. 350 ccm 2T;
• 3.: 1975 és 1984 között gyártott motorok, max. 500 ccm 4T és max. 350 ccm 2T.
A kor megállapításánál a modell megjelenési érve mérvadó.
Váz
Csak az eredeti váz megengedett, évjáratnak megfelelően. A fővázon történt mindennemű átalakítást a versenybizottságnak engedélyeznie kell. A végrehajtott módosításoknak meg kell felelniük a biztonsági előírásoknak.
Lengővilla
Átalakítása, cseréje megengedett. Anyaga csak acél ötvözet lehet.
Első teleszkóp
A villahidak cserélhetőek, csapágyazásuk átalakítható.
Az első teleszkóp nem lehet kívülről állítható, csak a rugó-előfeszítést lehet állítani. A teleszkópban levő olajnak és annak mennyiségének változtatása engedélyezett.
• Classic 3: évjáratnak megfelelő;
• Classic 1-2: max. 38mm átmérő;
Hátsó gátlók
A hátsó teleszkóp nem lehet külön tartályos, csak a rugó-előfeszítés és a húzó fokozati csillapítás állítása megengedett.
Kerekek
• 17 coll-os kerék használatát gyári dokumentációval kell igazolni;
• Classic 1-2: szabadon választott, típus azonos széria;
• Classic 3: szabadon választott;
Első fékrendszer
• 1 dugattyús úszónyereg és 2 dugattyús fix féknyereg megengedett;
• úszótárcsa nem megengedett;
• max. féktárcsa méret 300 mm;
• Classic 1: elől 1 féktárcsa megengedett,
• Classic 2-3: elől 2 féktárcsa is lehet.
FIGYELEM! A fékrendszer műszaki gépátvételkor fokozott ellenőrzés alá kerül, hiszen életvédelmi felszerelés, így mindenkit kérünk, hogy kellő figyelmességgel járjon el a fékrendszer megépítését illetően!
Hátsó fékrendszer
Bármilyen átalakítás megengedett a kategória jellegének megtartása mellett.
Sárvédők
Használata kötelező, bármilyen átalakítás megengedett a kategória jellegének megtartása mellett.
Tank
Bármilyen átalakítás megengedett a kategória jellegének megtartása mellett.
Ülések
Bármilyen átalakítás megengedett a kategória jellegének megtartása mellett.
Kormány
Bármilyen átalakítás megengedett a kategória jellegének megtartása mellett.
A kormányvéget műanyag dugóval vagy fém kormány súllyal le kell zárni biztonsági okokból. Gázmarkolat szabadon használható gyári, vagy bármely gyártótól az úgynevezett „nagygázkar”. A kormányon tükrök használata biztonsági okokból tilos, kérjük a verseny előtt eltávolítani!
Elektromos rendszer
Bármilyen gyújtásrendszer használata engedélyezett.
Minden elektromos berendezés eltávolítható, a versenyen nem kötelező a használatuk (lámpák, vezetékek stb.)! A versenygépeken világítóberendezések nem kötelezőek, teljes mértékben leszerelhetőek! A versenyen biztonságtechnikai okok miatt az első foncsor kiszerelése, és az indexek, hátsó lámpa szigetelő szalaggal történő leragasztása kötelező!
FIGYELEM! A kormányon piros színű működő vészleállító kapcsolónak kell felszerelve lennie!
Kipufogó
Hatásos hangtompító használata kötelező (max. 105±3 dB, szabványos zajszint mérés alapján).
Karburátor
• évjáratnak megfelelő kinézetű megengedett;
• mérete szabadon választható;
• gyorsító fúvókás (powerjet sem) karburátor használata nem megengedett.
Légszűrőház
Bármilyen átalakítás megengedett.?,
Henger
• 2 mm túlméret megengedett;
• a gyári vezérlési mód átalakítása nem megengedett;
• működő power szelep megengedett.
• Hengerfej
• Bármilyen átalakítás megengedett a kategória jellegének megtartása mellett.
• Dugattyú
• Bármilyen átalakítás megengedett.
• Főtengely
• Bármilyen átalakítás megengedett.
• Hajtókar
• Bármilyen átalakítás megengedett.
• Motorblokk
• Bármilyen átalakítás megengedett.
• FIGYELEM! Azolajbeöntő és leeresztő csavarok lazulás elleni biztosítása kötöző dróttal kötelező!
• Kuplung
• Bármilyen átalakítás megengedett a gyári működési elv megtartása mellett.
• Csapágyak
• Bármilyen átalakítás megengedett.
• Váltószerkezet
• Bármilyen átalakítás megengedett.
• Lánckerek
• Bármilyen átalakítás megengedett.
• Lánc
• Bármilyen átalakítás megengedett.
Lábtartók
A hátsó lábtartók szabadon eltávolíthatók. Az első lábtartók szabadon módosíthatók, cserélhetők. A lábtartók külső széléből biztonsági okok miatt, méretbeli változtatás engedélyezett! A lábtartó végén gumi, vagy műanyag dugó használata biztonságtechnikai okokból kötelező!
Gumik
• slick és vágott slick gumi nem megengedett;
• gumimelegítő használata megengedett.
Kenőanyagok, benzinek
Kizárólag kereskedelmi forgalomban kapható üzemanyag használható! Környezetvédelmi szempontoknak megfelelő kenőanyagok szabadon használhatóak! Etanol használata tilos!
A motorokból a gép feldőlése esetén sem szivároghat semmilyen folyadék, tehát a tank szellőzőjét, és a karburátor túlfolyóját, egy csövön keresztül, egy szivaccsal bélelt gyűjtőedénybe kell vezetni.
Reklámanyagok
A motorokon reklámok szabadon elhelyezhetőek, amennyiben biztonságtechnikailag megfelelnek. Ezek mellett az adott versenyre érvényes kötelezően kiírt hirdetések motoron való szerepeltetésére helyet biztosítani kötelező!
Technikai bizottság
A motorok és ruházat műszaki ellenőrzését a műszaki bizottság vezetője végzi. A versenybizottság a verseny teljes időtartama alatt jogosult bármely motor megbontásos vizsgálatára.
Óvás
A leintés után 30 perc áll rendelkezésre az óvás benyújtásához! Az óvás technikai díja 50.000 forint.
30/31715húsz
Yamaha RD 125 LC alkatrészek eladók. Bontásra szánt motor alkatrészenként, vagy akár egyben az egész csomag!
Érd.:30/2642780
Üdv.:
Ádám