Miért kellene? Most az hogy én azzal szoktam, egy dolog. Jobban szeretem mint az autósampont + jobban takarít, de csak ennyi. Tökéletes a viaszos sampon is!
Savas lúgos izét szerezz kamionosoktól mert 5 liter 30 ezer pénz és nincs kisebb kiszerelésben. HA érdekel csórózok a komámtól. Max 2 deci ha kell egy autóra.....
Ennek a savas-lugos izének van valami neve? Így kiröhögnek boltba, ha ezzel megyek oda.
Tudom mit ér a kocsi, és nekem mit ér. A kereskedést próba jelleggel akarom elsődlegesen. A használtauto.hu átlagára, és a kereskedő pofárlan ára között elvileg akkor el kell tudjam adni majd... A gond, hogy nem tudom majd letenni a kocsit, mert kell a munkába járáshoz, szaladgáláshoz. Akkor viszont ha jönnek megnézni, nem lesz makulátlan, mert a piszok azért csak ragad rá. Ráadásul félek, hogy megint előjön v.mi baja, oszt akkor megint tolódik az egész, mert előtte javíttatni kell. Ha nem igér őrületes blőd baromságot a kereskedő érte, valószínű egyébként odaadom. A használtauto info-i szerint olyan 440-480 között a reális ár. 100-al kevesebbért otthagyom a kereskedőnek, persze neki nem jár téligumi garnitúra, a megvásárolt motorolaj, ilyesmi...
Egyébként az árat a piac diktálja majd úgyis. TAvaly egy cimbi cserélte a 92-es escortját. Ott akarta hagyni a kereskedésbe egy 94-es benzin gázos astra átírási költsége felyében. Mondtam neki, azt megkapja kp, oszt adja ide a kocsit. A nyíregyi piacon érkezés után 10 percel 90-ért átvette tőlem egy kereskedő. A hátső sárvédő íveket kijavította, más kaszni baja nem volt, és kapott egy friss műszakit (amin csak rugdosva mehetett át, mert a futóműve szar volt) Kereskedő 200-ért adta tovább, persze a hozzáadott téli gumik nélkül. Azért tudom az árát, mert ilyen féligmeddig kitöltött adásvételivel adtuk át a kereskedőnek, és mivel elkúrta a dátumot rajta (2009 helyett 2008-at írtak rá) muszály voltunk találkozni az új gazdával. Nem gyenge haszna volt rajta.
BAKKER ! Emlékesztek, mondtam, hogy a kocsi lel ett téve, mert a kerék forgásával eggyütemben csattogás hallik, és üti a kormányt. Levettem a kereket. egy szép nagy laposvasdarab volt a futófelületbe ékelődve. Kiszedtem, mert úgy nézett ki, nem fog ereszteni, ha kihúzom. Hát, nem megoldódott a kalamolás....
Már csak a futőmű kottyanása necces és az adagoló.
A forgatókönyv: Autót ne számoltasd be, mert hülyének fognak nézni, inkább áruld becsülettel, kis alkukkal. Az a baj, olyan beszámolási árat fognak kínálni, amennyiért nem éri meg beszámoltatni.
Autót csak magánszemélytől vennék, veszek, kereskedésből soha, mert úgyis kozmetikázott a vas.
Akksit nem adnám vele, ha a régi indít tökéletes bele. Fehér autót érdemes kamionosok által használt savas, lúgos mosószerrel lemosni, az apró rozsdásodásokat is eltünteti, utána viaszos samponnal. A szervízkönyvet hangsúlyozni a hirdetésben, sőt azt is hogy te csak szaladgálós autónak vetted. Ha mégis beszámoltatod, a kereskedőhöz ne feltartott kézzel menjél, ne hagyd magad, hogy palira vegyen. Sok sikert hozzá!
A suzukikról: nekem 1.3 8 szelepes 68 lovas van, egy mondeót cseréltem le rá. Életem legjobb döntéseinek egyike volt, pedig előtte tartottam tőlük mint ördög a tömjénfüsttől. 5-5.5 literes fogyasztás, full fapad, csörgő műanyagok. Cserébe igénytelen mint a hajópatkány. Havi 2500 km minimum futással megyünk, amit üzemanyagban spórolt a mondeón, már kidolgozta az árát. Occsó, igénytelen, de rendesen megy.
Nekem tetszik, mint mondottam tegnap is! Sztem sokáig autó marad, ha nem mész neki semminek. Olcsó,fiatal,van benne ez-az, ocssó fenntartás,ideális választás. Ha valami történne a golffal, én biztos ilyenben gondolkodnék.
A hét forgatókönyv az alábbi lesz:
Valamelyik nap megy a kocsi a futóműve és adagolója miatt szerelőhöz. Ha szar, nem lehet eladni úgyse. Baumaxba veszek építési ragasztót, mert fogytán (az nem a kocsihoz kell), ill. 2 komponensű epoxi ragasztót a lököshöz. kap 4 átlagosan gagyi dísztárcsát, 4 db ragasztható citroen emblémát rá, megveszem a black polish nevű zenekar albumát, és átdörzsölöm vele a fekete cuccokat a kocsin. Visszarakom a motortakaró burkolatot (megvan hozzá. ) Lenullázom a szervíz km. számlálót, meg előtúrom a kocsi összes papírját, amit felbírok lelelni. (Egyébként vezetett szervízkönyves. köv. szervize 1500 km múlva jönne) kitúrom a téligumikat a garázsból (90 %-os), illetve bedobom hátra a raktérbe az 5 liter olajat, olajszűrőt, és gázolajszűrőt, amit hetekkel ezelőtt megvettem hozzá. Az is alku tárgya lesz Tesco-ba akciós lesz a WD40 (kell a robogó villany cuccainak, csatlakozóinak átfújkálásához), lesz olcsó műszerfalápoló és nyári szélvédőmosó, illetve wynn's adalékok. (nemigen van értelme eladáshoz gázolaj adalékot tölteni bele, mi?)
Na kb ennyi. JA, meg persze viaszos autósampont is veszek, azzal mosom le.
A csatolt 2003-as swift megtekintése kapcsán rugalmasak, úgyhogy az vasárnap d.u. 1-re lesz belőve, addigra van vége az autópiacnak Nyíregyházán. Szorítsatok. Ja, így óvatosan megkérdem. Ti megmentenétek a zsír új Bosch akkut, és visszaraknátok a haldokló, döglődő akkut? (elvben még indít, de hidegben helllooooo)
A fent leírtak a TI mostani és korábbi tanácsaitok alapján lettek eltervezve, amiért NAGYON NAGY
Ilyet csak GLX-et.(elektromos ablak,központi zár,elektromos tükör,dupla légzsák meg még pár vacak ami kellemesebbé teszi az életet)
A szervókormány ezekben nem fontos.
Megpróbálják csak nem szabad hagyni.(bár szerintem komolyan nyomatni kéne a hirdetést úgy ahogy mondtuk,akkor lenne lóvé és akkor már lehetne nézelődni)
Meg nézelődés címén motorozhatna is.
Miért ne válna be? Ha nem mész neki semminek akkor örökéletű.
Lehetőleg 2002-től keresgélj GLX-et és 16 szelepest. az már nem 68 hanem 85Le-s és kevesebbet is fogyaszt.(a motorelektronikája is jóval modernebb)
Sztem jobb a kp vásárlás,csak az a baj a beszámítással,hogy megpróbálják az embert helyből hülyének nézni. Ha jól emlékszem jasszipapa foglalatoskodott autóügyletekkel,beszélj vele mielőtt felkeresed őket. Biztos tud valami okosságot amit mi nem.
Kicsit utánaszzámoltam az anyagi lehetőségeimnek. Lehet 50 % befizetése mellett a kis fennmaradó 250 e Ft-ot hitelre kell vállaljam, de akkor egy már nem is válságautó lesz, és ideiglenes megoldás, mert ha beválil, és fiatal, márpedig 6-7 évesen még nem öreg a kocsi, akkor marad évekig. (Bár az anxagiakba a Berlingo-t nem számoltam bele. Ha azt eltudom adni valami emberi áron akkor talán kp-s vásárlás lesz.
Na ez már okos gondolat.
Anyáméknak volt 2002-es 16 szelepes klímás ötajtós.Újonnan vették és 2008-ban cserélték be SX4-re.
Semmi gond sem volt vele és ment mint a vadállat.(apám volt hogy egyszer-egyszer vadult és kiforgatta 3500-4000-ig is ,én viszont megnéztem 6700-nál szabályozott le )
Volt benne 61e km.(ki sem került a kereskedésben a beszámított autók közé)
Itt nem messze tőlünk a haveromék (amúgy bunkó parasztok)mezőgazdászkodnak (nagy földek,kombájnok-traktorok meg ilyesmi)és egy (újonnan vett) régi Swift volt a "szolgálati" autójuk,ezzel jártak mindenhova,még a földekre is a traktorok után.
Néha kapott olajcserét meg egy-egy gömbfejet-lengőkart,fékbetétet-féktárcsát,egyszer szétszakadt a jobb oldali féltengely valami árok miatt(taposták neki a földeken is,lemosva kitakarítva talán sosem volt) de semmi más. kb:470e km-nél állt be valamelyik főtengelycsapágy mert vagy 50e km-rel előtte cseréltek olajat.
Csapágyak ki,csere,főtengely köszörülés és tapos tovább.
Hatszázvalamennyivel adták el és működött.
A srácok faterja akkor is (meg most is) egy Wagonnal felügyelte őket(arra nagyjából "vigyáztak") most abban van kb:350e az is jár a földekre (csak kicsit kíméletesebben) a fiúk meg egy új Swift II-est kaptak két éve(ezt is tapossák réten bokron mindenen) van már benne 100e körül,ez is bírja de azt mondják hogy a régi nem volt ilyen kényes. (és nem vennének mást)
Mi ez ha nem tartósteszt? (nap mint nap látom,kegyetlen hogy mit kibírnak ezek a szerencsétlenek szóval tényleg nem nagyon lehet őket tönkretenni)
Mondjuk az is biztos hogy tőlük nem is vennék autót!
Tudom mit ér a kocsi, és nekem mit ér. A kereskedést próba jelleggel akarom elsődlegesen. A használtauto.hu átlagára, és a kereskedő pofárlan ára között elvileg akkor el kell tudjam adni majd... A gond, hogy nem tudom majd letenni a kocsit, mert kell a munkába járáshoz, szaladgáláshoz. Akkor viszont ha jönnek megnézni, nem lesz makulátlan, mert a piszok azért csak ragad rá. Ráadásul félek, hogy megint előjön v.mi baja, oszt akkor megint tolódik az egész, mert előtte javíttatni kell. Ha nem igér őrületes blőd baromságot a kereskedő érte, valószínű egyébként odaadom. A használtauto info-i szerint olyan 440-480 között a reális ár. 100-al kevesebbért otthagyom a kereskedőnek, persze neki nem jár téligumi garnitúra, a megvásárolt motorolaj, ilyesmi...
Egyébként az árat a piac diktálja majd úgyis. TAvaly egy cimbi cserélte a 92-es escortját. Ott akarta hagyni a kereskedésbe egy 94-es benzin gázos astra átírási költsége felyében. Mondtam neki, azt megkapja kp, oszt adja ide a kocsit. A nyíregyi piacon érkezés után 10 percel 90-ért átvette tőlem egy kereskedő. A hátső sárvédő íveket kijavította, más kaszni baja nem volt, és kapott egy friss műszakit (amin csak rugdosva mehetett át, mert a futóműve szar volt) Kereskedő 200-ért adta tovább, persze a hozzáadott téli gumik nélkül. Azért tudom az árát, mert ilyen féligmeddig kitöltött adásvételivel adtuk át a kereskedőnek, és mivel elkúrta a dátumot rajta (2009 helyett 2008-at írtak rá) muszály voltunk találkozni az új gazdával. Nem gyenge haszna volt rajta.
Már csak a futőmű kottyanása necces és az adagoló.
Autót csak magánszemélytől vennék, veszek, kereskedésből soha, mert úgyis kozmetikázott a vas.
Akksit nem adnám vele, ha a régi indít tökéletes bele. Fehér autót érdemes kamionosok által használt savas, lúgos mosószerrel lemosni, az apró rozsdásodásokat is eltünteti, utána viaszos samponnal. A szervízkönyvet hangsúlyozni a hirdetésben, sőt azt is hogy te csak szaladgálós autónak vetted. Ha mégis beszámoltatod, a kereskedőhöz ne feltartott kézzel menjél, ne hagyd magad, hogy palira vegyen. Sok sikert hozzá!
A suzukikról: nekem 1.3 8 szelepes 68 lovas van, egy mondeót cseréltem le rá. Életem legjobb döntéseinek egyike volt, pedig előtte tartottam tőlük mint ördög a tömjénfüsttől. 5-5.5 literes fogyasztás, full fapad, csörgő műanyagok. Cserébe igénytelen mint a hajópatkány. Havi 2500 km minimum futással megyünk, amit üzemanyagban spórolt a mondeón, már kidolgozta az árát. Occsó, igénytelen, de rendesen megy.
Valamelyik nap megy a kocsi a futóműve és adagolója miatt szerelőhöz. Ha szar, nem lehet eladni úgyse. Baumaxba veszek építési ragasztót, mert fogytán (az nem a kocsihoz kell), ill. 2 komponensű epoxi ragasztót a lököshöz. kap 4 átlagosan gagyi dísztárcsát, 4 db ragasztható citroen emblémát rá, megveszem a black polish nevű zenekar albumát, és átdörzsölöm vele a fekete cuccokat a kocsin. Visszarakom a motortakaró burkolatot (megvan hozzá. ) Lenullázom a szervíz km. számlálót, meg előtúrom a kocsi összes papírját, amit felbírok lelelni. (Egyébként vezetett szervízkönyves. köv. szervize 1500 km múlva jönne) kitúrom a téligumikat a garázsból (90 %-os), illetve bedobom hátra a raktérbe az 5 liter olajat, olajszűrőt, és gázolajszűrőt, amit hetekkel ezelőtt megvettem hozzá. Az is alku tárgya lesz Tesco-ba akciós lesz a WD40 (kell a robogó villany cuccainak, csatlakozóinak átfújkálásához), lesz olcsó műszerfalápoló és nyári szélvédőmosó, illetve wynn's adalékok. (nemigen van értelme eladáshoz gázolaj adalékot tölteni bele, mi?)
Na kb ennyi. JA, meg persze viaszos autósampont is veszek, azzal mosom le.
A csatolt 2003-as swift megtekintése kapcsán rugalmasak, úgyhogy az vasárnap d.u. 1-re lesz belőve, addigra van vége az autópiacnak Nyíregyházán. Szorítsatok. Ja, így óvatosan megkérdem. Ti megmentenétek a zsír új Bosch akkut, és visszaraknátok a haldokló, döglődő akkut? (elvben még indít, de hidegben helllooooo)
A fent leírtak a TI mostani és korábbi tanácsaitok alapján lettek eltervezve, amiért NAGYON NAGY
A szervókormány ezekben nem fontos.
Ez az amit említettem.
16V GL Suzuki Swift
Meg nézelődés címén motorozhatna is.
Lehetőleg 2002-től keresgélj GLX-et és 16 szelepest. az már nem 68 hanem 85Le-s és kevesebbet is fogyaszt.(a motorelektronikája is jóval modernebb)
Anyáméknak volt 2002-es 16 szelepes klímás ötajtós.Újonnan vették és 2008-ban cserélték be SX4-re.
Semmi gond sem volt vele és ment mint a vadállat.(apám volt hogy egyszer-egyszer vadult és kiforgatta 3500-4000-ig is ,én viszont megnéztem 6700-nál szabályozott le )
Volt benne 61e km.(ki sem került a kereskedésben a beszámított autók közé)
Itt nem messze tőlünk a haveromék (amúgy bunkó parasztok)mezőgazdászkodnak (nagy földek,kombájnok-traktorok meg ilyesmi)és egy (újonnan vett) régi Swift volt a "szolgálati" autójuk,ezzel jártak mindenhova,még a földekre is a traktorok után.
Néha kapott olajcserét meg egy-egy gömbfejet-lengőkart,fékbetétet-féktárcsát,egyszer szétszakadt a jobb oldali féltengely valami árok miatt(taposták neki a földeken is,lemosva kitakarítva talán sosem volt) de semmi más. kb:470e km-nél állt be valamelyik főtengelycsapágy mert vagy 50e km-rel előtte cseréltek olajat.
Csapágyak ki,csere,főtengely köszörülés és tapos tovább.
Hatszázvalamennyivel adták el és működött.
A srácok faterja akkor is (meg most is) egy Wagonnal felügyelte őket(arra nagyjából "vigyáztak") most abban van kb:350e az is jár a földekre (csak kicsit kíméletesebben) a fiúk meg egy új Swift II-est kaptak két éve(ezt is tapossák réten bokron mindenen) van már benne 100e körül,ez is bírja de azt mondják hogy a régi nem volt ilyen kényes. (és nem vennének mást)
Mi ez ha nem tartósteszt? (nap mint nap látom,kegyetlen hogy mit kibírnak ezek a szerencsétlenek szóval tényleg nem nagyon lehet őket tönkretenni)
Mondjuk az is biztos hogy tőlük nem is vennék autót!