Toroklocsolgatós húsvéti jó napot kívánok. Most értem vissza mogyoródra azt az infót tolták az őrök hogy ma meglátogatott valaki 1 nagy narancssárga motorral, a ring felől jött pest felé ment. Mivel a környéken nincs és az ismeretségi körömbe sincs nagy narancssárga motor feltételezem hogy innen a fórumról lehetett valaki, mert ő nevet nem tudott mondani és tudta hogy van itt 1 fzr 1000. Jelentkezzen a bűnös hogy mer idemotorozni mikor nem vagyok itt.
Nálam még az oldalsztender is bekavar a dologba és folyamatosan ezt csinálja. Szerintem kontakt hiba állhat a háttérben. Majd ha visszakapom végre a motort felbakolom és megnézem.
2002es de ez még drága ahoz amit irtál,rozsdásodni nem igazán szokott,főleg ha nincs agyontörve,amelyik elem nem volt törve kibirja akár 20 évig is ,anélkül h 1 kicsit is megbomlana,de mindenképp nézd meg a sárvédőperemeket onnan indulhat el leghamarabb,jó trükk h a dobbetéttel szoktuk az ilyet eltakarni ,hátul pedig kihúzzuk tömítővel vagy alvázvédővel,az alsó küszöb össze van toldva a fenéklemezzel,az is jó hely,,,
kartelgáznak ezeknél szinte semminek sem szabad lennie,,,
a válltó 2 esbe szinte mindegyiknek kicsit megreccsen,de ez nem gáz,futómű álltalában jó...
NA akkor asszem leteszek a Marutiról, oszt olcsó swiftet nézek. Mire kell figyelni? Általánosan vágom, hogy ne legyen rommá törve, stb, de úgy egyébként mire kell. Mik a jelek, hor szokása rozsdálni (nem sedánt akarok) Neked mikori évjárat?
Nekem 8 éves swift em van havi 1500 km mindig bele kerül,ebből nem ritka h 500 km földút,még se a futóműhöz se a motorhoz/franciákkal szenben/ nem kellett hozzá nyúlni,mindig kpm nél müszakzik,pedig kapott már rendesen a jóból,1 szer 160-70 es tempóban mentem vele ezer km ert azaz max gáz,kutya baja,kaszni nem rohad még az öregeknél sem,nagyon jól eltalált olcsó kocsi keveset eszik,/szerintem érdemes megvenni az 1.3 as motort,az sem fogyaszt sokkal többet.
Előtte renóm volt negyedéves rendszerességgel cserélni kellett vmit a futóműben,aztán elértünk arra a szintre h 1000 km/1.5 litre olajfogyasztás,pedig csak 10 esztendős volt...
NA jó, lehet egy olcsó swift is beleférhetne. 300-at még talán-talán össze tudok kaparni. akkor 250-be egy swift még lehetséges alternatíva lehet. Valakinek jó, és olcsó swift eladó esetleg?
Annyi pénze nincs.(de így igaz,a szomszédék is egy 1,0 swiftet vettek 280-ért mert tele lett a tökük a marutival,mellette egy Fiat Doblojuk van főállásban)
Mivel egyszerű mint kelemen anna,ezért nem nagyon tud elromlani rajta semmi. De könyörgöm:egy 105/120-as Skoda százszor megbízhatóbb,komolyabb jármű és valóságos luxushotel ehhez képest,a fenntartása is kevesebb(tudom,válságautóztam annak idején két évig egy 80e-ért vett 105-össel friss műszakival)
Értem. Szar konstrukció. oké. napi 16-18 km-re városban jó? Nekem most csak a megbízhatóság miatt kell. Ha lenne 2-3 százam, belefizetnék valami fiatalabba, de most nincs. Max olyan 150 körül van átírással. Egyébként megbízható fos?
500 körül láttam egy 99-es 1.3-as benzin-gázost....
kartelgáznak ezeknél szinte semminek sem szabad lennie,,,
a válltó 2 esbe szinte mindegyiknek kicsit megreccsen,de ez nem gáz,futómű álltalában jó...
a torkotokat ne felejtsétek meglocsizni
olaj van, a lámpa mégis kivillan!
Akko most mi a vastag f... van?
jártato már igy?
Előtte renóm volt negyedéves rendszerességgel cserélni kellett vmit a futóműben,aztán elértünk arra a szintre h 1000 km/1.5 litre olajfogyasztás,pedig csak 10 esztendős volt...