Ha ilyesmibe estek, kérdezzetek meg, mit kell csinálni, járatos vagyok a témában Vagy ha kell valakinek lézeres mérés blokkolására alkalmas cucc, ahhoz is konyítok picit.
Dehogy. Csak a pénzed. És épp ez a cél.
Nehogy aláírd, hogy Te vezettél. Ha nincs meg az elkövető, nem ugrik jogsi, nem lesz pont, csak lóvé. Az is bajos, de legalább mehecc.
Hát fékkel nem illik viccőni... az nekem is eszembe jut néha, hogy megy az ember szép nyugisan 200++al, erre a lánc vagy az egyik xaros fogaskerék elpattan, vagy egy defekt, és máris kész a meghalás... 20 éve még nem agyaltam volna ilyenen, pedig akkor több veszteni valóm volt
Ezért is nem xoktam 180nál jobban menni elég az is idom nélkül, nyúlik a kezem akkor is.
De akkor is 1 fék ha elpattan és beáll a hátsó betétbe azért nagy a zanya esélye, annak ellenére én is csak a motorféket használom hátul elöl meg padlót nyomok azaz húzok.
Köszönöm szépen a dícséreteket,de sztem mindenkié szííp. A fesszab viszont csúnya. Na szóval pontosan az a helyzet,hogy a fesszabnál van 13.9V töltés alapjáraton,az akksinál pedig 12.5. Fordulaton viszont esik vissza,kevasebb töltés van mint alapon... gondolom azért mert nagyobb fordulaton több szikra kell... Világítás nélkül nem tudom mérni,mert amerikai modell,és nem lehet a tompítottat levenni.
Ha ilyesmibe estek, kérdezzetek meg, mit kell csinálni, járatos vagyok a témában Vagy ha kell valakinek lézeres mérés blokkolására alkalmas cucc, ahhoz is konyítok picit.