Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Alapjáraton egy motornál sincs elég töltés,de ha ennyire ingadozik a feszültség akkor van ott kontakt hiba is bőven!Sarukat,csatlakozókat kicserélni,sőt új bizti foglalat is ajánlott.Az 1000-nek gerjesztett forgórészű generátora van,(mint autóknál)olyan fesszabályzót nem készítettem még,csak tervben van.A 600-hoz csináltam fesszabályzót,ez háromfázisú,és Gilerához,az viszont csak egyfázisú(két generátor vezeték)tehát a kettő nem csereszabatos!Tükörnél én kettő darabot rendeltem mert univerzális,mindkét oldalra jó,ezért nem párban adják.
Abba semmi jó nincs, ha valamivel nincs gond
Mérnem vesztek akkora motort, ami legalább a saját generátorát el tudja hajtani

De hogy okosat is mondjak, ilyen öreg vasakon már érdemes a kábeleket csatlakozásokat átnézni, megpucolni. Egy sor hiba mexűnik.
Na nekem ugyanez, ha indexelek, ha gázt adok, gyengül a lámpa fénye...
Szép szép de csak jövőre mennék külföldi túrát.
Nekem azt csinálja csak hogy alapjárat lámpa felkapcs haloványocska szegény gázt adok és világosabb lesz min valami simsonnál. :D
Az mit jelent hogy Neked SE?
Fré-n nekem nem lesz magasabb a feszültség 14,2-14,5-nél se így se úgy.
Nekem is olyan!Alapon 14 sincs,de világítással jó!Nekem se gyári a fesszab!
Nekem viszont az ETZ-n megy a játék,ugyanis ha ráteszem a világítást szinte azonnal eltűnik a feszültség és pár másodperc múlva leáll mert nem marad fesz a szikrára se.Ha húzok kis gázt akkor nem áll le de 13,1V -nál nem nagyon megy feljebb a feszültség.
Világítás nélkül 13,5-14,0V megvan.
Új akksi+új elektronikus fesszabályzó van rajta.(a mechanikussal is ugyanez volt)
Szóval itt biztos hogy kontakthiba van valahol.(az is lehet hogy az izzóval van valami)
Valamelyik nap majd nekiállok a rendszernek.
Az igaz csak elég macerás lesz mert nemigen férni oda a generátor belsejében.(nagyon kompakt egység)
Úgy néz ki hogy az exup himba nekem nem jön össze.Alul a kutyacsont befogató nem fér el a kémény gyűjtőcsövétől.(Neked viszont lehet hogy ez kell)
Az exup kutyacsont viszont olyan hosszú mint amit én csináltattam a lakatosokkal.
Köszi, majd átnézem. Atóvillamossági az egyik szakmám, csak elboldugolok... Szerintem csatlakozásoknál esik a feszültség, és úgy érzékeli mintha kisebb lenne az akkufesz, ezért ad többet...valahogy úgy csináltuk régen, hogy a generátornál is mérni kell a feszültséget és ha ott kevesebb mint az akksin akkor esik valahol...
Olyannal még sosem találkoztam hogy világítással magasabb lett volna a feszültség az akksin mint anélkül.
Hosszú távon még vagy 3 hétig nemigazán mernék motorozni. Most vasánap megpróbálok egy 30 km-t. Meglátom a lábam hogy bírja.
Köszi a bókot.. Majd dobok képet a frissen felszerelt Yoshimura dobbal is. Bár most elég gány a menetes szárral rögzített kipuf. De majd lecserélem valami esztétikusabbra. Kap még egy olyan tükröt, mint a Gyulájé, az is karbon mintás lesz, mint a kipuf. Akkor már majd néz ki valahogy. A télen meprószálok (anyagiak függvénye) intézni rá egy fényezést, és akkor már nagyon tutkerájos lesz. A hátulja a fután szállítást sajna megsínylette. Lecsuszeráltuk a faridom sarkairól a fényezést.
sanyi bácsi, majd akkor ha az én motorom is meggyógyul, akkor!
Na azéé a tied se csúnya! Mikó lesz má ez a összejövés!
Ja, csatlakozom az előttem szólókhoz. szép a vas!
Szép motor!
Nagyon szép a haccázasod!
Nekem is csinált már egy Gilera MX-re, de végül nem került fel rá, mert megdöglött a gyújtása. Te Gyula, nekem ez a feszszab a "nyakamon" maradt, mert uhnokaöcsém végülis nem vette át a szar gyűjtású motorra. Ez tudom esetleg majd a 600-on használni. kompatibilis a kettő?
Gyula, ja.. Az a házi készítésű jobb, és tartósabb, mint a gyári. A házi az a pálinka... hmm......
ábrus! felsavaztam új akksit, feltöltöttem, mentem vele tök jó. hazaértem kíváncsiságból rámértem a töltésre, 15.5V világítással. Nélküle kevesebb, 14.8 V Szerintem feszültség esések lehetnek a kábeleknél, csatlakozásoknál, nem hiszem, hogy a fesszab...volt már ilyened?
Zsóti! Szíp lesz a SÁÁÁRGAAA!