eggel kiment a bika a dombtetore legelni. Egész nap legelt már
lassan ment lefele a nap, amikor a bika meglátott egy fehér pontot a
távolban
Gondolkodott mi lehet az, de nem jött rá. Ez a fehér pont kb. 2
óra múlva odaért a szeme elé. Na ki volt az? Hát a nyuszika.
A nyuszika
odaszól neki:
- Te bika menj már arrébb, mert sokáig gyalogoltam és nem
akarlak még téged is kikerülni.
A bika meg se szólalt, meg se moccant úgy telelegelte magát. A
nyuszika azt gondolta, lehet, hogy a bika kicsit nagyot hall, megkéri
még
egyszer:
- Te bika légy szíves menj már arrébb, mert nem akarlak
kikerülni, Tudod?
A bika meg se szólal, meg se moccan. A nyuszika azt gondolja
magában: A fasz fog most már szarakodni! A nyuszika elkezd ordítani a
bikának:
- Te bika nagyon gyorsan húzd arrébb a termetes picsádat, mert
ha nem, úgy szétrúgom, hogy nem tudsz ráülni! Érted?
A bika meg se szólal, meg se moccan. Erre a nyuszika:
- Rendben bika te akartad! Egymilliótól elkezdek visszaszámolni
és ha addig nem húzod el magad nagyon nagy baj lesz!
Érted?
Egy-két óra múlva a nyuszika elér az 5-ig. 5, 4, 3, Háromnál a
bika egy akkora cifrafost nyomott a nyuszikára, hogy a nyuszikának
fülecsúcsát is belepte a szar. A nyuszika kikászálódott a szarból,
miközben a bika lassan elballagott. A nyuszi a bika után
kiáltott:
Skacok a tankom vonyít mint 1 farkas a benzincsap elzárva a szuszogó cső nincs eldugulva megtörve ha kinyitom a tankot elmúlik a vonyítás kb 15-20 mp ütembe csinálja. ?
A Te kocsid is inkább egy véletlen műve, hogy ilyen. Túlsok jót a Te autód testvéreiről nem hallani. De, a lényeg, hogy neked bevált. Egyébként nekem is nagyon bejövős ez a forma. Csak Én tartok a Fiat-tól.
első körben totalcar népítélet, másodikban a megtetszett típus kluboldala. én így kupáltam ki magam de csak miután megvettem a kocsit.. nem gondoltam volna hogy ez lesz
igen ezéá mondom, itt van enyim, 10éves, 1.2es, oclsó midnn fizetnivaló rá, dem ég megy ha kell, 120ig nem is hallod a motort, 6liter laatt fogyaszt országúton két emberrel, de 4emberrel 170fölött is megy ha nagyon kell, 5ajtós, síkba vágható a padló, befér bármi, akár nagy bringa egyben is.. szal király. ráadásul ezeknek már nem ciki majd ha a régebbiket nem engedik a belvárosba, és még annyira nincsenek agyonbaszva mint a mai motorok, vagy ami mai és nem oylan gyenge 1.4-es létére mint az enyém vaaagy gyengébb az meg széjjelhúzott undersized motor, ami talán elmegy 100ezret majd
10-15 éve biztos, hogy a szívó benya volt a legmegbízhatóbb (bár a zőccséges 123-as merci se volt piskóta a 800-1M km-ével) de ma már (főleg az eü normák miatt) annyira összetett minden motor, hogy gyak. mind1, milyen elven megy, meg amúgy is műanyag xar, max. 100-150 ekm-re gyártva. Utána vegyen újat a paraszt, a fogyasztói társadalom lényege ez.
érdekes az adac-tesztje, és adjuk hoizzá jó szar helyen a prémiummárkákat, mert rájöttek hogy nekik az autóklubos statisztikák kuurvára (értiktek Qqqqqqrvára ) nem jó reklámok, emiatt fejhjlesztették jól fel az assistance szolikat, mert így úgymond belső ügy marad ha fos a kocsi úgyh a prémiumm meg erős assistancos márkákat kihúzva az autoklubos meghíbásodási statokról megkapjuk mit érdemes venni de sztem első körben szívő benzinest, mint enyém, utána esetleg szívó dízel vagy turbo benyás holtversenyben, és ha egyszer sok pénzem lesz akkor vennék modern dízelt, de csak vennék mert ha tényleg sok pénzem lesz nagy disznó benzineset veszek
Mit gondoltok az YZF750-es blokkját érdemes donornak megpróbálni?
Még nem tudom mit ügyködött rajta a szaki, de lehet a karbisort kellene újítanom. Mi van még benne ami használható az FZ hez. Szerintem nem sok minden lehet közös, talán a váltó.
Van jól bevált autó, van nem bevált.. meg van a statisztika
Az első 100 ekm-nél nincs is gond, miként egyik mai autónál sem. A bajok 3-4 éves kor után kezdődnek, amikor ugye mi még használnánk a vasat (nyugati pógár már nem) és akkor jönnek a horror javítási számlák.
Tényleg érdekes egy "hibajelenség", ha egyáltalán az.
lassan ment lefele a nap, amikor a bika meglátott egy fehér pontot a
távolban
Gondolkodott mi lehet az, de nem jött rá. Ez a fehér pont kb. 2
óra múlva odaért a szeme elé. Na ki volt az? Hát a nyuszika.
A nyuszika
odaszól neki:
- Te bika menj már arrébb, mert sokáig gyalogoltam és nem
akarlak még téged is kikerülni.
A bika meg se szólalt, meg se moccant úgy telelegelte magát. A
nyuszika azt gondolta, lehet, hogy a bika kicsit nagyot hall, megkéri
még
egyszer:
- Te bika légy szíves menj már arrébb, mert nem akarlak
kikerülni, Tudod?
A bika meg se szólal, meg se moccan. A nyuszika azt gondolja
magában: A fasz fog most már szarakodni! A nyuszika elkezd ordítani a
bikának:
- Te bika nagyon gyorsan húzd arrébb a termetes picsádat, mert
ha nem, úgy szétrúgom, hogy nem tudsz ráülni! Érted?
A bika meg se szólal, meg se moccan. Erre a nyuszika:
- Rendben bika te akartad! Egymilliótól elkezdek visszaszámolni
és ha addig nem húzod el magad nagyon nagy baj lesz!
Érted?
Egy-két óra múlva a nyuszika elér az 5-ig. 5, 4, 3, Háromnál a
bika egy akkora cifrafost nyomott a nyuszikára, hogy a nyuszikának
fülecsúcsát is belepte a szar. A nyuszika kikászálódott a szarból,
miközben a bika lassan elballagott. A nyuszi a bika után
kiáltott:
- Mivan bazdmeg? Beszartál, hogy jön a nulla, mi?
Mit gondoltok az YZF750-es blokkját érdemes donornak megpróbálni?
Még nem tudom mit ügyködött rajta a szaki, de lehet a karbisort kellene újítanom. Mi van még benne ami használható az FZ hez. Szerintem nem sok minden lehet közös, talán a váltó.
Az első 100 ekm-nél nincs is gond, miként egyik mai autónál sem. A bajok 3-4 éves kor után kezdődnek, amikor ugye mi még használnánk a vasat (nyugati pógár már nem) és akkor jönnek a horror javítási számlák.
Na jó. Viccöltem. Biztos van jó Francia kocsi. valamilyen...