Nincs jelentősége hogy eddig mi volt. A lényeg hogy jó legyen.
Egyébként hogy érthető legyen: a képen minden a helyén van (ez poti 250-ese) nálad viszont a hármas karburátorban fel volt cserélve a két fúvóka. (a főfuvi 107,5-es, a startert meg most fejből nem tudom de talán 62,5-es)
Nem, a műanyag keményebb és a tűt zabálja meg jobban. (a lyukak egész épek a súbereken, hacsak valami véletlen felcserélődés folytán nem ezek a tűk kerültek bele a jobbak helyett)
Nyilván nem a legjobb de eddig is ment valahogy.
Szerda délelőtt kiderül hogy mit szól a blokk az én elképzeléseimhez. (helyretettem ezt-azt a karburátorokban)
Nem tudom hogy mennyire tudtad hogy a 3-as henger gyakorlatilag csak negyedgázig működött. (mivel a főfúvóka valami anomália folytán helyet cserélt az indító fúvókával, amin viszont kb. tűszúrásnyi lyuk van)
Szóval meglátjuk hogy mit szól egy nagyjából gyári beállításhoz.
1családi ház 2,5 +nappali ,gondolom van fürdő szoba képwket is raktam föl,de most telóról vagyok nem tudok feltenni,ágynemű van,de aki finnyás hozhat magának.
Gondolom a szobák a pároké lesz(csak hetero párok érnek ) a többiek meg ahol elférnek
Hát úgy alakult,hogy több időm,kevesebb munkám van idén,és ráadásul több kollégám vett idén motort.Na most elkezdett a fenekem megint bizseregni,de valami kényelmes,szintén megbízható gép után.
Utána néztem a fórumokon,népítélet stb... melyik motorra mondják hogy okés.Hát a TDM lett belőle.Nagyon nyomatékos lassú fordulatú gép (mindíg várom a fordulatot,de nem jön és megy mint állat) és kényelmes.Mikor hoztam haza,észre se vettem és 210 Km/h-val mentem M3-ason.Remélem nem fotóztak le!
Tessék úgy viselkedni mint az újgazdagok, ugyanazt a cuccot két ajánlat közül a drágábbik helyen veszik meg.