Snoopy! Most olvasom, hogy elpusztult az új AC.
Nagyon sajnálom. Írtam az eladónak, hogy ez így nem fasza. Ha sikerülne legalább valamennyi pénz visszaszerezni, azt küldöm!
És miért baj ha nem tölt elő? Az úszóházban levő anyaggal simán beindul a motor és már tele is lökte az úszóházakat.
Ha meg üresek akkor is telenyomja pár mp önindítózás után.
Piaggion is ilyen van, kb. 80-90 centi hosszú a benzincső ami lentről jön és még üres karbi esetén is 4-5 mp önindítózás után beindul.
A wartburg pumpában van egy rugó is,egy kis vákum kell hogy megemelje,a wartburg hengernek volt elég szívóereje hozzá,de az én hengerem elég kicsi.De mivel ez nem tölt elő,így kiesett részemről.Találtam itt jót,csak a csatlakozás trükkösebb. http://motoralkatresz24.addel....
"330 ccm-re való"
Gyulám witzelni teccik? Egy membránszelep vákuumértéke mennyire függhet össze a lökettérfogattal? (minimális vákuum kell a membrán meghúzásához)
Tegnap aszontad legjobb a vákumos pumpa,eszembe jutott van itthon Wartburg pumpa.Csak az 330 ccm-re való,kérdés az én 125 ccm-es hengerem meg tudja-e szívni?
Morningen
Ki tudja az 1000res olajleeresztő csavar alá az alátét méretét?
de azé nem rossz
Snoopy! Most olvasom, hogy elpusztult az új AC.
Nagyon sajnálom. Írtam az eladónak, hogy ez így nem fasza. Ha sikerülne legalább valamennyi pénz visszaszerezni, azt küldöm!
http://www.mofaker.hu/termek/B...
Ha meg üresek akkor is telenyomja pár mp önindítózás után.
Piaggion is ilyen van, kb. 80-90 centi hosszú a benzincső ami lentről jön és még üres karbi esetén is 4-5 mp önindítózás után beindul.
http://motoralkatresz24.addel....
Gyulám witzelni teccik? Egy membránszelep vákuumértéke mennyire függhet össze a lökettérfogattal? (minimális vákuum kell a membrán meghúzásához)