Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

pupu én a felével tudok csak szolgálni!
Micsoda dolog ez kérem szépen
Ezek szerint
Na mi van senkinek egy szétkapott 1000blokk otthon hogy olajleeresztő csavarhoz tömítés méretet lökjön nekem
Sziasztok. Tejet valaki?
Na mi van puncik,merre vagytok?
jó reggelt!
Csak 30 éves, és pókerezik... nem előnyös ezen a képen a smink

Morningen

Ki tudja az 1000res olajleeresztő csavar alá az alátét méretét?
Ez mire vár, hogy mikor lesz meg a következő unoka?

de azé nem rossz
pupu jó nektek a szerda délután?4-5 között?
Sziasztok!

Snoopy! Most olvasom, hogy elpusztult az új AC.
Nagyon sajnálom. Írtam az eladónak, hogy ez így nem fasza. Ha sikerülne legalább valamennyi pénz visszaszerezni, azt küldöm!
Ezen nagyon gondolkodom,ha a 125-150-es Hexagonnak jó,akkor az ötszáznak is.
http://www.mofaker.hu/termek/B...
És miért baj ha nem tölt elő? Az úszóházban levő anyaggal simán beindul a motor és már tele is lökte az úszóházakat.
Ha meg üresek akkor is telenyomja pár mp önindítózás után.
Piaggion is ilyen van, kb. 80-90 centi hosszú a benzincső ami lentről jön és még üres karbi esetén is 4-5 mp önindítózás után beindul.
A wartburg pumpában van egy rugó is,egy kis vákum kell hogy megemelje,a wartburg hengernek volt elég szívóereje hozzá,de az én hengerem elég kicsi.De mivel ez nem tölt elő,így kiesett részemről.Találtam itt jót,csak a csatlakozás trükkösebb.
http://motoralkatresz24.addel....
Bár az újabbakat nem ismerem de emlékeim szerint a waresz ac-ja karos mechanikus, nem pedig vákuumos.
Egyébként nem azt mondtam hogy a legjobb, hanem azt hogy a legegyszerűbb. (és a legolcsóbb megoldás az ejtőtartály után)
"330 ccm-re való"
Gyulám witzelni teccik? Egy membránszelep vákuumértéke mennyire függhet össze a lökettérfogattal? (minimális vákuum kell a membrán meghúzásához)
Tegnap aszontad legjobb a vákumos pumpa,eszembe jutott van itthon Wartburg pumpa.Csak az 330 ccm-re való,kérdés az én 125 ccm-es hengerem meg tudja-e szívni?