Ugyan már...
Kb fél éve én is írtam egy FZR 1000 kipufogódobot hirdetőnek, hogy ez inkább valamilyen Fazer dob lehet. Errő Ő kioktatott, hogy FZR=Fazer...
Én is gondolkoztam átalakításon: EGR ki, kat. ki, koromszűrő ki, mindezt kiírni a komputerből (anélkül nem megy ) és GO
Az egyik arc a fórumon megcsinálta: kicsit jobban megy, 1 literrel kevesebbet eszik, és olyan a hangja, mint egy V8-nak tett fel videót róla.
Kész a Babi üzemanyag ellátó rendszere csak két helyen folyik: orrán-száján a tömítések újra gyártását nem úszom meg
Pizsó:
Ne add fel József, kúúúlert neki, oszt hadd menjen
A szívócsövek azóta ilyenek, mióta valami barom feltalálta a kipufogó visszavezetést (EGR) az enyém is tiszta kula volt, szerencsére nálam a motor tetején van, egyszerű lebontani. Nálam 8 szívótorok van, 4-en kis csappanytyú szabályoz, az szok telerakodni, aztán a plusz súly alatt letörni, majd beleesni a hengerbe szóval jó, ha tiszta... az alábbi kép 140 ekm utáni szétszedéskor.
Maga az EGR szelep is tele szokott rakodni, azt is kell puccerolni.
UI: szegíny béjemvés ezt megcsinálja otthon, drága presztízs modell tulajok ezért szervízbe viszik
Köszi, olvastam.
Sajnos Novoth úr (akiről elhiszem hogy jó szakember) óradíja messze van attól a 12e Ft-tól amiért itt nekem szétszedik és kitisztítják.
Én meg tegnapelőtt nekiálltam felszerelni az intecoolert a pözsóra.
Természetesen csak 95%-ban megvalósítható a dolog, mivel a turbó leömlő csöve ezen egyenes, a másikon meg 45 fokban döntött, így az alsó műanyag cső íve is persze más.
Ez még áthidalható lenne (hőlégfúvó) de a szervócső ott van elvezetve és rögzítve ahol a ennek kéne mennie de mivel a váltó sem egyforma így a szervócső rögzítési pontjai sincsenek meg ezen. (még ha másik csövet vennék rá akkor is tartót kéne szerkeszteni hozzá)
A többi rész stimmel, azzal nincs gond.
Úgy döntöttem hogy egyelőre jegelem a témát.
Viszont kiderült más gond is. Megbontva a szívórendszert és belenézve majd belekotorva a szívósorba, több kg kátrány állagú olajos korom van felrakódva, így a keresztmetszet legalább 20%-a hiányzik.
Le akartam venni a szívósor öntvényét de mint a nevében is benne van, le kell hozzá bontani a turbó csöveit (oké, ezek már lent voltak) kip.leömlősort a turbóval együtt (alatta vannak a szívósor alsó csavarjai, hogy nyomná teherbe Jeannpierre az anyját) és mindezt úgy, hogy van hozzá ~20 centi hely a hengersor mögött a kaszniig. Ha ez még nem lenne elég, a hengersor is hátra van döntve hogy még véletlenül se lehessen belelátni a szívócsatornákba hogy ott mi a helyzet (de nem hinném hogy ez kérdés, a csatornák fele szerintem el van kokszolódva)
Felhívtam a szerelő csávót hogy hogy szokták ezt csinálni, mondta hogy meg szokták billenteni a blokkot és akkor kivitelezhető.
Valamilyen vegyszerrel szokták leáztatni zárt szelepeknél a kormot de kell hozzá legalább fél nap mire lejön és ki lehet porszívózni a szelep környékét. (mellesleg hozzátette hogy ne csodálkozzak hogy lusta 3e felett, a CR-PD dieselek és a TSI benzinesek ugyanettől szenvednek 80-100e km felett)
Nemsokára viszem hogy takarítsák ki, aztán teszem fel a kartergáz leválasztót.
Ezeknél már üzemanyag adalékkal nem tisztítható, mivel nem a szívócsőbe, hanem közvetlenül az égéstérbe nyomja a cuccot, láttam mindenféle sprét amit járó motornál fújtak a szívócsőbe ami állítólag leoldja a kokszot de egyrészt kételkedem hogy ennyit leoldana, másrészt az a korom nem hinném hogy használna a szelepeknek, gyűrűhornyoknak, majd a turbó lapátkerekének és a katalizátornak.
Hello,
ábrus a segítséged kérném: ha jól emlékszem régebben Te linkeltél egy videót az első féktárcsák "lötyögéséről" (talán verseny és sima tárcsa összehasonlítás volt) esetleg megtudnád osztani megint? Akárhogy keresem nem találom. KÖSZI!
Kb fél éve én is írtam egy FZR 1000 kipufogódobot hirdetőnek, hogy ez inkább valamilyen Fazer dob lehet. Errő Ő kioktatott, hogy FZR=Fazer...
Nem cserélek. Minek 3 kocsi kettőnknek?
Az egyik arc a fórumon megcsinálta: kicsit jobban megy, 1 literrel kevesebbet eszik, és olyan a hangja, mint egy V8-nak tett fel videót róla.
Pizsó:
Ne add fel József, kúúúlert neki, oszt hadd menjen
A szívócsövek azóta ilyenek, mióta valami barom feltalálta a kipufogó visszavezetést (EGR) az enyém is tiszta kula volt, szerencsére nálam a motor tetején van, egyszerű lebontani. Nálam 8 szívótorok van, 4-en kis csappanytyú szabályoz, az szok telerakodni, aztán a plusz súly alatt letörni, majd beleesni a hengerbe szóval jó, ha tiszta... az alábbi kép 140 ekm utáni szétszedéskor.
Maga az EGR szelep is tele szokott rakodni, azt is kell puccerolni.
UI: szegíny béjemvés ezt megcsinálja otthon, drága presztízs modell tulajok ezért szervízbe viszik
Sajnos Novoth úr (akiről elhiszem hogy jó szakember) óradíja messze van attól a 12e Ft-tól amiért itt nekem szétszedik és kitisztítják.
http://totalcar.hu/magazin/tec...
Természetesen csak 95%-ban megvalósítható a dolog, mivel a turbó leömlő csöve ezen egyenes, a másikon meg 45 fokban döntött, így az alsó műanyag cső íve is persze más.
Ez még áthidalható lenne (hőlégfúvó) de a szervócső ott van elvezetve és rögzítve ahol a ennek kéne mennie de mivel a váltó sem egyforma így a szervócső rögzítési pontjai sincsenek meg ezen. (még ha másik csövet vennék rá akkor is tartót kéne szerkeszteni hozzá)
A többi rész stimmel, azzal nincs gond.
Úgy döntöttem hogy egyelőre jegelem a témát.
Viszont kiderült más gond is. Megbontva a szívórendszert és belenézve majd belekotorva a szívósorba, több kg kátrány állagú olajos korom van felrakódva, így a keresztmetszet legalább 20%-a hiányzik.
Le akartam venni a szívósor öntvényét de mint a nevében is benne van, le kell hozzá bontani a turbó csöveit (oké, ezek már lent voltak) kip.leömlősort a turbóval együtt (alatta vannak a szívósor alsó csavarjai, hogy nyomná teherbe Jeannpierre az anyját) és mindezt úgy, hogy van hozzá ~20 centi hely a hengersor mögött a kaszniig. Ha ez még nem lenne elég, a hengersor is hátra van döntve hogy még véletlenül se lehessen belelátni a szívócsatornákba hogy ott mi a helyzet (de nem hinném hogy ez kérdés, a csatornák fele szerintem el van kokszolódva)
Felhívtam a szerelő csávót hogy hogy szokták ezt csinálni, mondta hogy meg szokták billenteni a blokkot és akkor kivitelezhető.
Valamilyen vegyszerrel szokták leáztatni zárt szelepeknél a kormot de kell hozzá legalább fél nap mire lejön és ki lehet porszívózni a szelep környékét. (mellesleg hozzátette hogy ne csodálkozzak hogy lusta 3e felett, a CR-PD dieselek és a TSI benzinesek ugyanettől szenvednek 80-100e km felett)
Nemsokára viszem hogy takarítsák ki, aztán teszem fel a kartergáz leválasztót.
Ezeknél már üzemanyag adalékkal nem tisztítható, mivel nem a szívócsőbe, hanem közvetlenül az égéstérbe nyomja a cuccot, láttam mindenféle sprét amit járó motornál fújtak a szívócsőbe ami állítólag leoldja a kokszot de egyrészt kételkedem hogy ennyit leoldana, másrészt az a korom nem hinném hogy használna a szelepeknek, gyűrűhornyoknak, majd a turbó lapátkerekének és a katalizátornak.
ábrus a segítséged kérném: ha jól emlékszem régebben Te linkeltél egy videót az első féktárcsák "lötyögéséről" (talán verseny és sima tárcsa összehasonlítás volt) esetleg megtudnád osztani megint? Akárhogy keresem nem találom. KÖSZI!
És tényleg nagyobb a Big Block?
http://youtu.be/LPZuEWli4gQ