Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ugyan már...
Kb fél éve én is írtam egy FZR 1000 kipufogódobot hirdetőnek, hogy ez inkább valamilyen Fazer dob lehet. Errő Ő kioktatott, hogy FZR=Fazer...
Ma este qrva utálatos vagyok.
Amikor kihasználatlanság miatt már azt sem tudjuk hogy milyen gépünk van a garázsban.
Ez már mindenképpen a Big Block kategória.
Imádom amikor a szakmai igényességet a vidék egyszerű bájával tudják egyszerre bemutatni.
Telefon sem volt. 460 a leglegalja.
Nem cserélek. Minek 3 kocsi kettőnknek?
Menyit engedsz belőle,cseréljük el ezzel sokkkkaljobbanjársz telefon sem volt?
A kormány project lassan alakul...
Én is gondolkoztam átalakításon: EGR ki, kat. ki, koromszűrő ki, mindezt kiírni a komputerből (anélkül nem megy ) és GO
Az egyik arc a fórumon megcsinálta: kicsit jobban megy, 1 literrel kevesebbet eszik, és olyan a hangja, mint egy V8-nak tett fel videót róla.
Gondolom sejted hogy húzom le a gányba az egr vákumcsövét (ez nem dob miatta hibát) aztán szépen leválasszuk az olajat mint ahogy csövinél is működik.
Kész a Babi üzemanyag ellátó rendszere csak két helyen folyik: orrán-száján a tömítések újra gyártását nem úszom meg

Pizsó:
Ne add fel József, kúúúlert neki, oszt hadd menjen
A szívócsövek azóta ilyenek, mióta valami barom feltalálta a kipufogó visszavezetést (EGR) az enyém is tiszta kula volt, szerencsére nálam a motor tetején van, egyszerű lebontani. Nálam 8 szívótorok van, 4-en kis csappanytyú szabályoz, az szok telerakodni, aztán a plusz súly alatt letörni, majd beleesni a hengerbe szóval jó, ha tiszta... az alábbi kép 140 ekm utáni szétszedéskor.
Maga az EGR szelep is tele szokott rakodni, azt is kell puccerolni.

UI: szegíny béjemvés ezt megcsinálja otthon, drága presztízs modell tulajok ezért szervízbe viszik
Csak beírtam hogy versenytárcsa.
Köszi, olvastam.
Sajnos Novoth úr (akiről elhiszem hogy jó szakember) óradíja messze van attól a 12e Ft-tól amiért itt nekem szétszedik és kitisztítják.
Köszi! Ez volt. :)
Ajánlom figyelmedbe, ha még nem olvastad...
http://totalcar.hu/magazin/tec...
Én meg tegnapelőtt nekiálltam felszerelni az intecoolert a pözsóra.
Természetesen csak 95%-ban megvalósítható a dolog, mivel a turbó leömlő csöve ezen egyenes, a másikon meg 45 fokban döntött, így az alsó műanyag cső íve is persze más.
Ez még áthidalható lenne (hőlégfúvó) de a szervócső ott van elvezetve és rögzítve ahol a ennek kéne mennie de mivel a váltó sem egyforma így a szervócső rögzítési pontjai sincsenek meg ezen. (még ha másik csövet vennék rá akkor is tartót kéne szerkeszteni hozzá)
A többi rész stimmel, azzal nincs gond.
Úgy döntöttem hogy egyelőre jegelem a témát.
Viszont kiderült más gond is. Megbontva a szívórendszert és belenézve majd belekotorva a szívósorba, több kg kátrány állagú olajos korom van felrakódva, így a keresztmetszet legalább 20%-a hiányzik.
Le akartam venni a szívósor öntvényét de mint a nevében is benne van, le kell hozzá bontani a turbó csöveit (oké, ezek már lent voltak) kip.leömlősort a turbóval együtt (alatta vannak a szívósor alsó csavarjai, hogy nyomná teherbe Jeannpierre az anyját) és mindezt úgy, hogy van hozzá ~20 centi hely a hengersor mögött a kaszniig. Ha ez még nem lenne elég, a hengersor is hátra van döntve hogy még véletlenül se lehessen belelátni a szívócsatornákba hogy ott mi a helyzet (de nem hinném hogy ez kérdés, a csatornák fele szerintem el van kokszolódva)
Felhívtam a szerelő csávót hogy hogy szokták ezt csinálni, mondta hogy meg szokták billenteni a blokkot és akkor kivitelezhető.
Valamilyen vegyszerrel szokták leáztatni zárt szelepeknél a kormot de kell hozzá legalább fél nap mire lejön és ki lehet porszívózni a szelep környékét. (mellesleg hozzátette hogy ne csodálkozzak hogy lusta 3e felett, a CR-PD dieselek és a TSI benzinesek ugyanettől szenvednek 80-100e km felett)
Nemsokára viszem hogy takarítsák ki, aztán teszem fel a kartergáz leválasztót.
Ezeknél már üzemanyag adalékkal nem tisztítható, mivel nem a szívócsőbe, hanem közvetlenül az égéstérbe nyomja a cuccot, láttam mindenféle sprét amit járó motornál fújtak a szívócsőbe ami állítólag leoldja a kokszot de egyrészt kételkedem hogy ennyit leoldana, másrészt az a korom nem hinném hogy használna a szelepeknek, gyűrűhornyoknak, majd a turbó lapátkerekének és a katalizátornak.
Hello,
ábrus a segítséged kérném: ha jól emlékszem régebben Te linkeltél egy videót az első féktárcsák "lötyögéséről" (talán verseny és sima tárcsa összehasonlítás volt) esetleg megtudnád osztani megint? Akárhogy keresem nem találom. KÖSZI!

És tényleg nagyobb a Big Block?
http://youtu.be/LPZuEWli4gQ
Nekem is addig teccett de hát ez a jellemző színe a blokknak