ÁÁÁÁ nem tankozok vagy 3 hete szombaton toltam annyit hogy meglegyen a 3 skill a t67 legénységén az 14 csata volt. Most a need for speed most wanted tolom retro
Az nincs, de a minap keresgéltem a jófogáson, és láttam komplett e36-ba való 318-as motor-váltót, valami vicc pénzért - végső esetre...
Ez az öcsédé milyen is?
Aprópopó forgalom.
Öcsém kocsija megállott. (na jó. ez így nem igaz, merthogy nem indult el a kis e36 coupe)
olvastak egy kódot. vez. tengely jeladó. kicseréltük.
még mindég nem indul. (vagyis pöffen 1-et 2-t, oszt jóidő)
mértek kompressziót 6-9 között elvétve.
úgytűnik átugrott a vezérlés. a héten megrendeltük a vez. szettet. Valakinek jónak autós (pl. unix) kedvezménye esetleg?
Ez tök jó, csak külföldön bárhol meglátnak a rendőrök, kivesznek a forgalomból
Aztán magyarázkodhacc, hogy ez 1 új autó
Az első 5 eset még biztos mókás, de utána...
szétszedték teljesen cserélték az úszóoldali összes tömítést fúvókákat,tűszelepeket stb.a membránok szépek voltak azokat nem kellett.
aztán lett egy szinkron,meg egy kompressziómérés.itt kiderült hogy az egyik henger erősebb a másik 3 nál,azok majdnem egyformák voltak csak egy kiugró volt.
egyébként azért vittem el szerelőhöz mert nem akart elindulni,éllt a benzin a pillangószelepek tetején,valamint ha hidegindítóval elindult akkor felmelegedve újból nem indult el,és kisebb gázadásra is felpörgött 4000 körülre,és nem akart visszaesni.
most ezek megszűntek,pöcc röff mindenkor mindenhol de ez az akadozás előtte és utána is megmaradt.
különben látok némi kókányolást a kötegeknél.
Az előbb nem ezt írtad!
Van egy kepéd a kicserélt cuccokról? Elvileg ezen mikuni porlasztó van. Ha MINDENT kicseréltek akkor kB 100 ezerben sem biztos hogy megáll az anyagköltség!
Ezekhez porlasztókhoz ès a helyes behangolásukhoz alig ért valaki az országban. Ha szegény a keverek alapjáraton mert nyitott a rendszer ès nincs vagy nem megfelelő az átfúvókázás akkor kimarad néha az égés mert nem éghető a keverek. Ès lehet ugyan olyan tünet mintha elmaradna a szikra...
Szóval akkor MIT cseréltek rajta, hogyan hangoltak? Kompresszió merés, szelephézag ellenőrzés volt?
áá
nem kotlott a motor (elvileg)
csak a vezérlés lesz.
az ennyire kicsi kompresszió már érződőtt volna korábban
Ez az öcsédé milyen is?
üdv
Öcsém kocsija megállott. (na jó.
olvastak egy kódot. vez. tengely jeladó. kicseréltük.
még mindég nem indul. (vagyis pöffen 1-et 2-t, oszt jóidő)
mértek kompressziót 6-9 között elvétve.
úgytűnik átugrott a vezérlés. a héten megrendeltük a vez. szettet. Valakinek jónak autós (pl. unix) kedvezménye esetleg?
Próbálj meg egy ilyennel, magyar vagy román rendszámmal keresztül menni Ausztrián!
Aztán magyarázkodhacc, hogy ez 1 új autó
Az első 5 eset még biztos mókás, de utána...
aztán lett egy szinkron,meg egy kompressziómérés.itt kiderült hogy az egyik henger erősebb a másik 3 nál,azok majdnem egyformák voltak csak egy kiugró volt.
egyébként azért vittem el szerelőhöz mert nem akart elindulni,éllt a benzin a pillangószelepek tetején,valamint ha hidegindítóval elindult akkor felmelegedve újból nem indult el,és kisebb gázadásra is felpörgött 4000 körülre,és nem akart visszaesni.
most ezek megszűntek,pöcc röff mindenkor mindenhol de ez az akadozás előtte és utána is megmaradt.
különben látok némi kókányolást a kötegeknél.
1993 as az évjárat.
Esetleg van valakinek 1987/88-as Fzr 1000-hez eladó fejidom-lámpa tartókonzola? Az se baj, ha a tükörhöz menő 2 szár hiányzik :)
Van egy kepéd a kicserélt cuccokról? Elvileg ezen mikuni porlasztó van. Ha MINDENT kicseréltek akkor kB 100 ezerben sem biztos hogy megáll az anyagköltség!
Ezekhez porlasztókhoz ès a helyes behangolásukhoz alig ért valaki az országban. Ha szegény a keverek alapjáraton mert nyitott a rendszer ès nincs vagy nem megfelelő az átfúvókázás akkor kimarad néha az égés mert nem éghető a keverek. Ès lehet ugyan olyan tünet mintha elmaradna a szikra...
Szóval akkor MIT cseréltek rajta, hogyan hangoltak? Kompresszió merés, szelephézag ellenőrzés volt?
Tudnátok mondani olyan oldalakat ahol találhatok eladó FZ1 S hátsóidomokat?