Tegnapi történet: talpra kell állítani egy 3 éve porosodó Babettát. Szokásos, benzint nem kap. Tank le, csap le, totát el van dugulva ződ genyával. Pucolás, nem viszi semmi, csak a csavarhúzó kaparászva Atomjaira szedve, tiszta, folyt. köv.
Karbi.
Túlfolyik. Szétszed, ződ trunya mindenhol, berakodva, beszáradva, van, ahol fogkrém állagú. Szét 1000 darabra, főzés. Kivitte felét, rákövesedett ződ maradt.
Homokfúvó beüzemel, karbitest megfúj, végre, tiszta. Rész apró xarok 1 napra beáztatva benzinbe, hátha, majd ma meglátom.
Szóval ezt csak azért írtam, hogy sok itt aolyan motor, hogy nem megy 1-2 henger, dadog, kihagy, stb. és "porlasztó megpucolva" szokott elhangzani - számomra kétséges, hogy sokan tényleg ki tudják-e pucolni annyira, amennyire kell?
Sajnos nem elég ,márkakereskedésből kellett volna egy bizonylat a típus azonosságról ,de mivel a 3LE kódú alvázszámmal nem gyártottak 3LF motorkóddal így az nem tipus azonos,csak átalakítási engedéllyel lehetne,mivel nem egyezik a teljesítmény.
Tehát hiába ugyanaz az a blokk,de mégsem
Papírt tudnék szerelőtől szerezni,de az kevés.
Attól hogy eltérő volt még lehetett tipus azonos,ugyanis beszéltem a Yamamoto kereskedéssel is,ott mondták hogy 1alvázszám lehetett több motorkóddal is szerelve,ezek a tipusazonosak,de sajnos az enyém nem az
nem fog menni?
nekem is eltérő volt a blokk. És nem is sikerült belera.... Ja, de sikerült. Igaz nem nekem, hanem egy csinos fiatal hölgynek, egy nagy rusnya melák segítségével, nade sikerült.
Most egyenlőre élni sincs kedvem
Nem fog menni az átíratás (Hivatalosan)
,mert ugyanis a 3LE motorkód nem tipus azonos az 3LF-fel,most vagy kerítek bele 3LE-s blokkot,vagy felgyújtom.
De igazából nem is ez idegesít,hanem az hogy valamelyik henger belecuffog a kipufba,kis és nagyobb fordulaton is ,nem a gyújtás marad ki mert akkor torpanna a motor,de szépen húz,megy
Jó estét Feribá!
A kuplungkart azért nem küldtem még el ,mert az állíthatós kuplungkar beleér a fejidomba,így visszaraktam a régit,míg nem döntöm el hogy kormányt cserélek,vagy faragok még az idomból(az utóbbira van kevesebb esély).
Addig teccett a motor, míg le nem fújták arra az ordenáré pirosas narancsra