Azt kifelejtetted hogy egy nagyon csinos nő is szokta vezetni (de ő nem tartozék) és hogy milyen útvonalon szoktátok használni és kb. milyen átlagsebességgel.
Nem látom felsorolva az olajcseréknél használt olaj és olajszűrők márkáját, gyártási idejét és sorozatszámát, valamint hogy esős időben kb. mennyit volt használva.
Lehetne még linkelni pár tesztet és képeket a gyártásról, valamint hogy melyik korosztálynak javaslod a járművet.
Más okvetlenül fontos információ talán nem maradt ki.
Kontakt hiba gyanús. cseréld fel a gyertyapipát 1 másikkal próbaképpen. ha azzal is azt csinálja akkor pipacsere. Lehet talán a kábel tört meg valahol és ha mozgatod akkor hol megy hol nem. ismerősnek 1 szál átbökte a szigetelés és megsuhintotta az amper rendesen. Esetleg sérült gyertya. több tippem nincs.
hali
egy gyors kérdés:
szerintetek mitől van hogy hidegen indítok,egyik henger nem indul be.
konkrétan a kuplungkar oldali szélső-
ha megmozdítom a pipát megráz és elindul a henger.
ha teljesen rányomom a gyertyára nem megy,ha félig lehúzom megráz de megy a henger
erre varjatok gombot
Bizony lehet a benzincső,mert engem is szivatgatott rendesen mostanság. Kerreg az ac,és csak az időkapcsoló állítja le,pedig van benne benzin. Kicsit a tankot megemeled,hogy a benzinvezeték kicsit mozduljon,és meglátod egyből elhallgat az ac is,és beindul az osszes henger.
A két gyerek meg megy Bp-re.