Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi szépen,
márciusban lett felújítva a karbisor,mindent kicseréltek benne.
előtte is csinálta meg most utána is.
hozzájön még az is hogy 10-20 másodpercenként mintha kihagyna a gyújtás egy pillanatra,megakad a motor mintha a pillanatkapcsolóval megállítanám aztán vissza.persze nem áll le csak visszaesik a fordulat egy pillanatra.
nem lehet hogy valami elektromos gond a gyújtás körül?
hali
nem,eddig is csinálta,de most elkezdtem többet használni és elég zavaró.
nemtudom mitől lehet.
A vákuummembrános porlasztóknál kb ott vált a rézterhelés rendszer a tolattyúra, és kezdi emelni a membrán azt. Na nagyon ki vannak kopva a tolattyú csúszkái, vagy lyukas-porózus valamelyik membrán, esetleg a tolattyúkban levő rugók rugóállandója, vagy hossza nem egyforma vagy simán valamelyik szorul, akkor azon érzékeny tartományban nem egyformán nyitnak, így nem egyformán etetik a hengereket. Lehet hogy a porlasztónál a légköri nyomást adó furat van eldugulva, amin a levegő a membrán alatti térbe jut...
Persze akkor ha abból indulunk ki, hogy fojtók szinkronba vannak állítva, és a PILOT csavarok és pontosan be vannak lőve...
Jahogy, ennyi dolgot kell rajta csinálni? Akkor mégse számolom be.
Hol vagy Sanyibá?, Csak köszmán még egyszer az ajtót már el is adtam autóstól
Ez pont 4 gumi 4 fék 4 gyertya és egy olajcsere ára,talán még egy vez szíj is belefér, persze vízpumpával
Csak szívóztam
A pontot oda adnám
Az egyik mester szét akart mindent szedni.
A másik azt mondta h ez ilyen mert 15 éves
A harmadik egy kézzel tartotta a motorháztetőt a másikkal odanyúlt a vákumcsőhöz, motymorgott valamit és azt mondta mehetek,ha így sem jó megcsináljuk.
ÉS JÓ
Mentem fűnyírni.
Milyen ótó? Olyan mintha "elfogyna a vákum" a fékrásegítő vákumdobjából? (tudod, leállítod az autót és rálépsz a pedálra, elsőre besüllyed, másodikra már kevésbé, harmadikra meg már alig megy be és kemény mint a kő)
Van ilyen érzés fékezéskor?
"Tudom én h motorosfórum" (az autó féktéma mennyivel szakmaibb mint az eljegyzési gyűrű projektek? )

Akkor egyre beljebb esik a fékpedál, aztán már hármat pumpálsz a pedállal hogy felkeményedjen.
Na megnézném én azt a kínai tárcsát 6-8 nagyobb fékezés után.
Az hogy eléri a 100`C-ot az miből gondolod? (a piros sáv feljebb kezdődik)
Álló helyzetben akkor van baj ha a piros tartományba megy a mutató ÉS forrni kezd a víz. (tudom, fagyálló folyadék de így egyszerűbb)
Egyébként egy hűtőtisztítós mosás csodákat tud tenni, bár a dobozra írt pár perces járatás helyett célszerű leengedni a rendszerben lévő vizet és feltölteni desztillált vízzel, fél flakonnyi anyagot hozzáönteni és helyben járatni legalább 30 percet, majd a cuccot leengedve a maradékkal ugyanezt megismételni. (máshogy nem sokat érnek, sokszoros tapasztalat)
"Sima" vízkőoldót csak a leszerelt és egyik végén lezárt hűtőbe érdemes önteni és hagyni dolgozni kb. 30-40 percet, a rendszerbe ne. (lehetőleg csak a háztartási gépekbe való citromsavast, a foszforsavas vagy a nátrium-hidrogénszulfát alapú "igazi" háztartási vízkőoldó durván megrendezheti a hűtőrendszert és a maradéka ha nincs kimosva rendesen, erős korróziót okoz)
A fent említett hűtőtisztító(k) épp ezért biztonságosak.
Ez itt egy kép egy ZX9R-ről aminek teljesen el van hajolva a teljes felületén a hűtő összes lamellája (a toronyeszű nagy nyomású mosóval "elkente" egy irányba) és ennek ellenére álló helyzetben is stabilan 88-90`C a víz. (a "hűtőfésűt" meg hagyd a fenébe, lehet hogy a használatával sikerülne még nagyobb kárt tenni a hűtőben, kis csavarhúzóval szoktuk a nagyobb hibákat kiigazítani de nem okvetlenül muszáj)

De. Keskenyebb

még ha miliméterekkel is...
"Te panaszkodtál tavaly is, hogy szűk a hely a sorok közt a pályán"
Ez viszont nem igaz egy szót sem szóltam és gond nélkül elfértem. Csak te aggódtál eleinte elől hogy én elférek-e a kocsik között. (aztán rájöttél hogy a tiéd sem keskenyebb mint a GTR feldobozolva)
Nem értem hogy ezen miért csodálkozol, azt a hűtőt tőlem kaptad persze hogy tökéletesen működik.
Mivel karbantartott svájci motorról való, elvárható hogy jó legyen. (sanyáé sem melegszik, pedig nála aztán nem sok menetszél éri a hűtőt )
Te panaszkodtál tavaly is, hogy szűk a hely a sorok közt a pályán

Különben amíg nem volt ilyenem, én is azt hittem, széles, (és az is ) de a kormány meg a felrakott oldaltáskáim is szélesebbek voltak
Kanyarban meg ha leér, akkor már fexek úgyis
"Ez nem véletlen, ez előre látás egy gonddal kevesebb"
Csak közben meg mindenhol arra figyelni hogy épp mibe akad bele valamelyik henger.......
A fékfolyadék rettentő ergya, és qvára felmelegszik? Az is esztet csinálja.
150 be beszámolom a fóbiába. Tessó!
1) rettentő erős vagy
2) csak kicsit súrol, de azért felmelegxik ettű is
3) vagy akkó a faxtuggya
1 kézzel tolom a kocsit, és hangja sincs,félek nem jó tipp
Nekem viszont nagyon király lett az első fékem. Fog mint a veszedelem össze se lehet hasonlítani a régivel. Érdekes, hogy a fékkarra is rá kellesz majd állítani alig érem el.