köszi szépen,
márciusban lett felújítva a karbisor,mindent kicseréltek benne.
előtte is csinálta meg most utána is.
hozzájön még az is hogy 10-20 másodpercenként mintha kihagyna a gyújtás egy pillanatra,megakad a motor mintha a pillanatkapcsolóval megállítanám aztán vissza.persze nem áll le csak visszaesik a fordulat egy pillanatra.
nem lehet hogy valami elektromos gond a gyújtás körül?
A vákuummembrános porlasztóknál kb ott vált a rézterhelés rendszer a tolattyúra, és kezdi emelni a membrán azt. Na nagyon ki vannak kopva a tolattyú csúszkái, vagy lyukas-porózus valamelyik membrán, esetleg a tolattyúkban levő rugók rugóállandója, vagy hossza nem egyforma vagy simán valamelyik szorul, akkor azon érzékeny tartományban nem egyformán nyitnak, így nem egyformán etetik a hengereket. Lehet hogy a porlasztónál a légköri nyomást adó furat van eldugulva, amin a levegő a membrán alatti térbe jut...
Persze akkor ha abból indulunk ki, hogy fojtók szinkronba vannak állítva, és a PILOT csavarok és pontosan be vannak lőve...
A pontot oda adnám
Az egyik mester szét akart mindent szedni.
A másik azt mondta h ez ilyen mert 15 éves
A harmadik egy kézzel tartotta a motorháztetőt a másikkal odanyúlt a vákumcsőhöz, motymorgott valamit és azt mondta mehetek,ha így sem jó megcsináljuk.
ÉS JÓ
Milyen ótó? Olyan mintha "elfogyna a vákum" a fékrásegítő vákumdobjából? (tudod, leállítod az autót és rálépsz a pedálra, elsőre besüllyed, másodikra már kevésbé, harmadikra meg már alig megy be és kemény mint a kő)
Van ilyen érzés fékezéskor?
Az hogy eléri a 100`C-ot az miből gondolod? (a piros sáv feljebb kezdődik)
Álló helyzetben akkor van baj ha a piros tartományba megy a mutató ÉS forrni kezd a víz. (tudom, fagyálló folyadék de így egyszerűbb)
Egyébként egy hűtőtisztítós mosás csodákat tud tenni, bár a dobozra írt pár perces járatás helyett célszerű leengedni a rendszerben lévő vizet és feltölteni desztillált vízzel, fél flakonnyi anyagot hozzáönteni és helyben járatni legalább 30 percet, majd a cuccot leengedve a maradékkal ugyanezt megismételni. (máshogy nem sokat érnek, sokszoros tapasztalat)
"Sima" vízkőoldót csak a leszerelt és egyik végén lezárt hűtőbe érdemes önteni és hagyni dolgozni kb. 30-40 percet, a rendszerbe ne. (lehetőleg csak a háztartási gépekbe való citromsavast, a foszforsavas vagy a nátrium-hidrogénszulfát alapú "igazi" háztartási vízkőoldó durván megrendezheti a hűtőrendszert és a maradéka ha nincs kimosva rendesen, erős korróziót okoz)
A fent említett hűtőtisztító(k) épp ezért biztonságosak.
Ez itt egy kép egy ZX9R-ről aminek teljesen el van hajolva a teljes felületén a hűtő összes lamellája (a toronyeszű nagy nyomású mosóval "elkente" egy irányba) és ennek ellenére álló helyzetben is stabilan 88-90`C a víz. (a "hűtőfésűt" meg hagyd a fenébe, lehet hogy a használatával sikerülne még nagyobb kárt tenni a hűtőben, kis csavarhúzóval szoktuk a nagyobb hibákat kiigazítani de nem okvetlenül muszáj)
"Te panaszkodtál tavaly is, hogy szűk a hely a sorok közt a pályán"
Ez viszont nem igaz egy szót sem szóltam és gond nélkül elfértem. Csak te aggódtál eleinte elől hogy én elférek-e a kocsik között. (aztán rájöttél hogy a tiéd sem keskenyebb mint a GTR feldobozolva)
Nem értem hogy ezen miért csodálkozol, azt a hűtőt tőlem kaptad persze hogy tökéletesen működik.
Mivel karbantartott svájci motorról való, elvárható hogy jó legyen. (sanyáé sem melegszik, pedig nála aztán nem sok menetszél éri a hűtőt )
Te panaszkodtál tavaly is, hogy szűk a hely a sorok közt a pályán
Különben amíg nem volt ilyenem, én is azt hittem, széles, (és az is ) de a kormány meg a felrakott oldaltáskáim is szélesebbek voltak
Kanyarban meg ha leér, akkor már fexek úgyis
Nekem viszont nagyon király lett az első fékem. Fog mint a veszedelem össze se lehet hasonlítani a régivel. Érdekes, hogy a fékkarra is rá kellesz majd állítani alig érem el.
márciusban lett felújítva a karbisor,mindent kicseréltek benne.
előtte is csinálta meg most utána is.
hozzájön még az is hogy 10-20 másodpercenként mintha kihagyna a gyújtás egy pillanatra,megakad a motor mintha a pillanatkapcsolóval megállítanám aztán vissza.persze nem áll le csak visszaesik a fordulat egy pillanatra.
nem lehet hogy valami elektromos gond a gyújtás körül?