Na. Olajcsere sikeresen megvolt délelőtt ( köszönöm a szóbeli segítséget ), meg az órám is megjött a kínaijakoktól. Délután meló. Azt hiszem meg van a holnap délelőtti meló is
Tegnap megbuktam KRESZ vizsgán (a lányom vizsgázik, én is megcsináltam egy próba lapot)
Van 1 csomó új faxság, amiről nem is hallottam, meg a sebesség határokat nem vágtam
Az oldalával felém álló, leeresztett kezű rendőr mellett a javítás szerint nem szabad elmenni, pedig én mintha még úgy tanultam volna, hogy az uaz, mint a kitartott kéz.
Ezt meg kell néznem...
A tolattyú és amüanyag csúszka, viszont nem hiszem hogy cserélve volt...
Amúgy ha elötte már túlfolyt a porlasztó a rossz benzinszint miatt, az elég komoly károkat okoz, mert lemossa a kenöanyagot a sok benzin a hengerfalról, befolyik a hengerbe, onnan le a olajtérbe, és a higitott kenyöanyag már nem ad olyan jó kenést. Ezért is szoktak kompressziót veszteni a hengerek.
Ha za eltérés az egyes hengerek között nagyobb a gyárilag megengedettnél, akkor abból már nem érdemes sokat várni. Ha nem haladja meg, akkor egy kicsit ért hozzá a szinkronnal meg a PILOT-okkoal el lehet csalni, hogy a kopott /kopottabb hengerek egy picit többet kapnak, így kompenzálják egy veszteségük, és akkor közel egyforma erővel hajtják a főtengelyét, és valóban szinkronban lesznek...de erre nem képesek túl sok helyen.
Ezeknél az öreg porlasztóknál fojtó tengelyénél is meg szokta a tömítés adni magát és ott falsol...ez miatt sem lesz soha tökéletes a porlasztók működése...
Egy digitális cuccal pontosan hangolható...és bontás nélkül rengeteg hiba kiszűrhető, mint falsolás, gyújtáskimaradás, szívó , vagy kipu szelep zárási hiba...
Persze ettől még lehet gyújtás hiba...de annak is meg vannak az ökölszabályai. Hogyha egy henger marad ki, vagy páros, vagy páratlan, vagy mind szikra nélkül marad...ha melegen hagy ki...stb
sajnos a videót nem tudtam felrakni.
Ez meg tegnap történt.
Van 1 csomó új faxság, amiről nem is hallottam, meg a sebesség határokat nem vágtam
Az oldalával felém álló, leeresztett kezű rendőr mellett a javítás szerint nem szabad elmenni, pedig én mintha még úgy tanultam volna, hogy az uaz, mint a kitartott kéz.
Ezt meg kell néznem...
Remèlem már mindenki kijózanodott
Amúgy ha elötte már túlfolyt a porlasztó a rossz benzinszint miatt, az elég komoly károkat okoz, mert lemossa a kenöanyagot a sok benzin a hengerfalról, befolyik a hengerbe, onnan le a olajtérbe, és a higitott kenyöanyag már nem ad olyan jó kenést. Ezért is szoktak kompressziót veszteni a hengerek.
Ha za eltérés az egyes hengerek között nagyobb a gyárilag megengedettnél, akkor abból már nem érdemes sokat várni. Ha nem haladja meg, akkor egy kicsit ért hozzá a szinkronnal meg a PILOT-okkoal el lehet csalni, hogy a kopott /kopottabb hengerek egy picit többet kapnak, így kompenzálják egy veszteségük, és akkor közel egyforma erővel hajtják a főtengelyét, és valóban szinkronban lesznek...de erre nem képesek túl sok helyen.
Ezeknél az öreg porlasztóknál fojtó tengelyénél is meg szokta a tömítés adni magát és ott falsol...ez miatt sem lesz soha tökéletes a porlasztók működése...
Egy digitális cuccal pontosan hangolható...és bontás nélkül rengeteg hiba kiszűrhető, mint falsolás, gyújtáskimaradás, szívó , vagy kipu szelep zárási hiba...
Persze ettől még lehet gyújtás hiba...de annak is meg vannak az ökölszabályai. Hogyha egy henger marad ki, vagy páros, vagy páratlan, vagy mind szikra nélkül marad...ha melegen hagy ki...stb
szólok, ha megvan, hogy mi kőő
köszi. ha aktuális, jelentkezem