Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lánckerék?
Nem számít.
Idén arra a pár km-re még ezek is jók, jövőre meg külföldre menni úgyis veszek újakat. (addig meg ráér hirdetni 400-ért mivel tudjuk hogy mennyire szoktak összeverekedni a GTR-ekért )
Vázszám, motorszám, km óra állás, "E" jel a kip. dobon és az egész motor fényképezve (hangja nem volt érdekes) majd lassulásmérővel egy fékellenőrzés következett. (ami egy Golf 4-re volt feltéve mert az is épp vizsgázott)
Az adattáblát is keresték de közöltem hogy ezen nincs, persze nem akarták elhinni és tudatták velem hogy biztos az idomok alatt van, azért nem láttam még. (aztán lefényképezték a matricát az ülés alatt amin rajta van a mittudoménhány decibel 4500-nál )
És ennyi.
Nem fogja. Te már lánckerékig koptatod majd a gumit felnit mire rájössz hopsz ez nem adja tényleg
Sz&rnak nyilván sz&r de műszakin még bőven megfelelt. (főleg úgy hogy meg sem nézték )
Még
Hát nincs tolómérő a szememben (szerencsére ) csak arra emlékeztem, hogy tiszta szögletes már és akkor ugye középen már nem sok van...
Az én háccsóm is olyan: szélén 6mm, középen 3 - és ez messze nem olyan kocka, mint a tied (te mondtad, hogy kocka, legalábbis erre hivatkozva nem döntögetted a szerpentinen )
De látod nem adja
Ilyen műszaki vizsgát mindenkinek! (fékpad mi? )
A két új BT45 65e lenne+posta. Szerinted nem hangzana ez jobban 40-ért? (ha összejön)
Én meg csak oda szoktam tolni a fal mellé. (eddig rosszul csináltam)
Ön lenni rosszul emlékez.
A hátsón traktorbarázda méretű minta van, a baj az hogy 2002-es gyártás. (meg hogy már elég kockás a közepe)
Az első volt ami baromi öreg és mintátlan volt de azt a tavalyi túra előtt kicseréltem egy 4 éves jómintás meceller Z6-ra amit Anditól kaptam hogy áldja meg a Jóisten a lépte nyomát örökké.
Nem nem , akkor láttam mikor te szerelted, de már nem tudom az mikor volt
Mákos köszöni , zabál , és zabál és alszik, és alszik, még az ásítást , és a nyújtózást is kialudja.
Bikáztam rendületlenül,hát a benya az majd 1 éves .
Újra fel kell fedeznem a motor burkolat alatti részét, mert vagy 6 éve nem láttam a karbi sor alján találtam csavarokat amiket ha meglazítok folyik a benya ,ebből gondolom h a ház tele, és a tekertetések után a kipun is érződik a benzingőz.
A kevék menyiség állító csavart viszont elfelejtettem h hol van , és mennyire kell kitekerni de ma ismét neki ugrok.
Lehet utánna kötöm a szuzukinak
Hát veszel máshol pl puminál
Annak a háccsódnak már a minta mélysége se derekas...
Az én motoromat elzavarták jó 1mm-el (hátul)
Mit tegyek ha még mindig nem szánta rá magát hogy odaadja a garnitúrát 40-ért. (még vár )
Nem a korát nézik hanem a mintamélységet.
sziasztok!
Azzal a régi gumival?